Είστε εδώ

New Models

Κίνα: Ηλεκτρική απομίμηση της BMW Isetta

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετές κινέζικες εταιρείες να κατασκευάζουν αυτοκίνητα τα οποία μιμούνται κάποιο ευρωπαϊκό (συνήθως) μοντέλο στον τομέα της σχεδίασης τόσο επιτυχημένα ώστε να μπερδεύεται ακόμα και ο πιο παρατηρητικός.

Συνήθως, τα μοντέλα που επιλέγουν αυτές οι εταιρείες είναι είτε κάποιο μοντέλο που αποπνέει κύρος (όπως ένα premium SUV) είτε κάποιο που έχει πολύ καλή εμπορική πορεία. Σε κάθε περίπτωση, θα πρόκειται για μοντέλο “τελευταίας εσοδείας”. Στην περίπτωσή μας, όμως, υπάρχει μια έντονη διαφορά.

Το μοντέλο που επέλεξαν αυτή τη φορά είναι η BMW Isetta, ένα μικροσκοπικό αυτοκίνητο που παράγονταν από το 1955 μέχρι το 1962 και πιο συγκεκριμένα προτίμησαν την τετραθέσια έκδοση η οποία έφερε την ονομασία BMW 600.

Η Isetta ήταν ένα από τα μικρότερα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ήταν ότι διέθετε μόνο μία πόρτα η οποία ήταν όλο το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Στην τετραθέσια διάταξη παρέμεινε ο ιδιαίτερος τρόπος πρόσβασης στις εμπρός θέσεις και για τους πίσω προστέθηκαν δύο πλαϊνές πόρτες.

Τώρα μια κινέζικη εταιρεία, η Eagle, θα “πατήσει” πάνω σε αυτό το σχέδιο για να δημιουργήσει τη σύγχρονη ηλεκτρική εκδοχή της Isetta με την ονομασία Eagle EG6330K. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης θα έχει κινητήρα απόδοσης 5.3 ίππων και μπαταρία με χωρητικότητα 7.2 kWh. Η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 60 χλμ./ώρα και η αυτονομία τα 120 χλμ. ενώ το βάρος θα περιορίζεται στα 750 κιλά.

Πηγές από την Κίνα εκτιμούν ότι η τιμή του στην τοπική αγορά θα ξεκινάει από 3.259 ευρώ.

Στις εικόνες μπορείτε να δείτε και πώς ήταν η αυθεντική Isetta.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Μόντε Κάρλο

Από την έρημο του Ντακάρ και τη 3η θέση στο βάθρο, στα χιονιά και στο κρύο του Μόντε Κάρλο –σε διαδρομές γύρω από την Γκάπ-για τους Λεμπ-Ελενά την πρεμιέρα του WRC, το ράλι Μόντε Κάρλο 24-27 Ιανουαρίου.

Ράλι Μόντε Κάρλο-Citroen Racing

Όπως και να το κάνουμε όταν έχεις κερδίσει 5 φορές στη σειρά το ράλι Μόντε Κάρλο και μάλιστα τα τελευταία χρόνια, θεωρείσαι το Νο 1 φαβορί για τη νίκη.

Ο λόγος για τον Οζιέ (στο δεξί bucket πάντα ο Ινγκρασιά) που από το 2019 θα οδηγεί για τη Citroen Racing.

Ράλι Μόντε Κάρλο

Ο 39χρονος Ιρλανδός Κρις Μικ επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC, με την ομάδα της Toyota Gazoo Racing που ηγείται ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Τόμι Μάκινεν.

Κάρλος Γκον

Η Nissan μετά τη σύλληψη του Κάρλος Γκον στις 19 Νοεμβρίου ουσιαστικά έχει κηρύξει τον πόλεμο στο πρώην αφεντικό της και τώρα επανέρχεται με νέες κατηγορίες.

Land Rover Discovery

Όταν ένα μοντέλο, όπως το Discovery, έχει συμπληρώσει τρεις επιτυχημένες δεκαετίες ζωής και έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις, τότε η δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης αποτελεί μάλλον μονόδρομο για τη Land Rover.

Ταξινομήσεις premium κατηγορίας

Για μια ακόμα χρονιά η Mercedes τόσο στη χώρα μας, όσο και στις τέσσερις γωνιές της Γης, δεν άφησε το πρώτο σκαλί του βάθρου, στην premium κατηγορία.

Volkswagen ID.R

Μετά το ρεκόρ που σημείωσε το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.R στην ανάβαση του Πάικς Πικ στην Αμερική (4.302 χλμ. είναι η απόσταση από το ύψος της θάλασσας στην τερματισμό) με τον Ντιμά στο τιμόνι, ετοιμάζεται για ένα άλλο ρεκόρ.

Google Maps

Το Google Maps είναι ίσως η πιο δημοφιλής εφαρμογή πλοήγησης τόσο στη χώρα μας όσο και σε διεθνές επίπεδο χάρη στην ποιοτική και εύκολη πλοήγηση που προσφέρει.

Skoda

Την ευθύνη για τη στρατηγική εξάπλωση του Ομίλου Volkswagen στην Ινδία έχει αναλάβει η Skoda.

Porsche

Τη σχέση της με τα ράλι αποφάσισε να αναθερμάνει η Porsche, καθώς προετοιμάζει δυναμική επιστροφή.