Είστε εδώ

New Models

Kia Sorento: Σε νέα πλατφόρμα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το καινούργιο Sorento που θα αποκαλυφθεί σε παγκόσμια πρώτη στην έκθεση της Γενεύης (5-15 Μαρτίου), είναι το πρώτο SUV της εταιρίας που είναι βασισμένο στην καινούργια πλατφόρμα του ομίλου από την Κορέα.

Έρχεται με πιο συμπαγή κατασκευή, μεγαλύτερο μεταξόνιο «αφήνοντας» έτσι περισσότερο χώρο στους σχεδιαστές του εσωτερικού.   

Το μήκος του νέου Sorento είναι κατά 10 χλστ. μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, ενώ το μεταξόνιο είναι 35 έως 2.815 χλστ., αναλόγως της έκδοσης και για πού προορίζεται. Η καμπίνα σύμφωνα με την εταιρία παρέχει πλέον περισσότερο χώρο όπως και χώρο αποσκευών.

Για την Κορέα, την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, η δομή και η διάταξη της πλατφόρμας φιλοξενεί το ισχυρό νέο “smartstream” turbo υβριδικό σύστημα  κίνησης του Sorento. Αντιπροσωπεύοντας την πρώτη εφαρμογή της ηλεκτρικής ισχύος στη σειρά Sorento, ο νέος βενζινοκινητήρας 1.6 T-GDi συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW και μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 1,49 kWh. Η συνδυασμένη συνολική ισχύ ανέρχεται στα 227 άλογα με ροπή 350 Nm. Να σημειωθεί ότι η μπαταρία μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από το δάπεδο των επιβατών, χωρίς να επηρεάζεται η καμπίνα ή ο χώρος αποσκευών.

Θα είναι διαθέσιμο  επίσης με τον νέο τετρακύλινδρο κινητήρα diesel των 2,2 λίτρων, με 200 ίππους και 440 Nm. Αυτό το σύνολο συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (8DCT) της Kia. 

Aργότερα θα ανακοινωθεί και το υβριδικό plug –in σύνολο. 

Σχετικά άρθρα

Μετά από το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, την έκθεση της Νέας Υόρκης, το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood και άλλες αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις που έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, στο δρόμο της αναβολής κινήθηκε και η έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία επρόκειτο να ανοίξει τις πύλες της το διάσ

Τη δική της μάχη στον πόλεμο κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού δίνει η Volkswagen, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία και τις παραγωγικές της υποδομές.

Η Mazda να επέστρεψε με επιτυχία πριν από ένα χρόνο περίπου στην ελληνική αγορά, έπειτα από πολυετή απουσία.

Ωστόσο η παρουσίαση στο αυτοκινητιστικό στερέωμα αριθμεί πλέον έναν αιώνα, καθώς ιδρύθηκε το 1920. Για το λόγο αυτό το 2020 είναι εορταστικό έτος για την ιαπωνική εταιρεία.

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

Σε ηλικία 52 ετών, ο Νίκος Σπανός, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Good Year-Dunlop έφυγε για το μακρινό ταξίδι. Ο κορωνοϊός τον πήρε μαζί του.  

Ο Νίκος Σπανός ήταν πατέρας δύο παιδιών και  δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα.