Είστε εδώ

New Models

Kia: Αυτό είναι το νέο Sorento

του Σωτήριου Χάλλα

Το ντεμπούτο της έκανε η νέα γενιά του Kia Sorento, μετά από μεγάλο διάστημα στη διάρκεια του οποίου η κορεατική μάρκα είχε δώσει στη δημοσιότητα αρκετές teaser αλλά και επίσημες φωτογραφίες.

Το πρώτο που παρατηρούμε στο νέο Sorento είναι ότι η σχεδίασή του απέχει αρκετά από του προκατόχου, καθώς είναι σαφώς πιο αιχμηρή. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι σχεδιαστές προσπάθησαν να συνδυάσουν τη σκληροτράχηλη αισθητική με την κομψότητα και τη φινέτσα.

Κοιτώντας το Sorento από μπροστά παρατηρούμε τη γρίλια η οποία ακολουθεί το μοτίβο “tiger nose” που συναντάμε σε όλα τα μοντέλα της Kia. Η γρίλια πλαισιώνεται από τα νέα φωτιστικά σώματα των οποίων στόχος είναι να θυμίζουν τα μάτια της τίγρης, ενώ πηγαίνοντας προς τα κάτω βλέπουμε ότι υπάρχει έντονο χείλος στο τελείωμα της μάσκας.

Όσον αφορά το πλαϊνό, παρατηρούμε ότι το μήκος έχει αυξηθεί κατά 10 χλστ. και πλέον οι πρόβολοι είναι πιο μικροί, τόσο μπροστά όσο και πίσω. Ακόμα, η τέταρτη κολώνα είναι αρκετά ογκώδης. Τέλος, το πίσω μέρος έχει έντονες γραμμές που συνδυάζονται με εντελώς κάθετα φωτιστικά σώματα.

Οι μεγάλες διαφορές από την προηγούμενη γενιά συνεχίζονται και στο εσωτερικό της τέταρτης γενιάς. Μεταξύ αυτών είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που έχει διαγώνιο 12.3 ίντσες και η οθόνη 10.25 ιντσών του infotainment, με τα πλήκτρα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά της να έχουν γίνει πλέον αφής.

Η πλατφόρμα στην οποία “πατάει” το νέο Sorento ονομάζεται N3 και χάρη σε αυτήν το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 35 χλστ. προφέροντας καλύτερους χώρους για τους επιβάτες.

Στην Ευρώπη το νέο Sorento θα έρχεται με ένα υβριδικό και ένα diesel σύνολο. Το υβριδικό θα έχει θερμικό κινητήρα 1.6 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 44.2 kW, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 1.49 kWh. Η απόδοσή του θα φτάνει τους 230 ίππους και τα 350 Nm ροπής, ενώ θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Η diesel επιλογή θα είναι στα 2.2 λίτρα με 200 ίππους και 440 Nm ροπής, ενώ η ισχύς θα μεταφέρεται μέσω αυτόματου κιβωτίου οχτώ σχέσεων με διπλό συμπλέκτη υγρού τύπου.

Φυσικά η νέα γενιά του κορεατικού SUV έχει και πληθώρα τεχνολογιών, που φροντίζουν για την άνεση και την ασφάλεια οδηγού και επιβατών. Ανάμεσα σε άλλα συναντάμε αυτόματο φρενάρισμα, έλεγχο τυφλού σημείου, δυνατότητα πανοραμικής όψης του αυτοκινήτου, έξυπνο cruise control, διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας, αποφυγή οπίσθιας σύγκρουσης και αποφυγή σύγκρουσης με κάθετα διερχόμενο όχημα κατά την κίνηση προς τα πίσω.

Ωστόσο, το πιο εντυπωσιακό όλων είναι το Remote Smart Parking Assist που επιτρέπει στον κάτοχο να μετακινήσει το αυτοκίνητο για να το βάλει σε ένα parking ή να το βγάλει από αυτό, χωρίς να βρίσκεται ο ίδιος μέσα, αλλά χρησιμοποιώντας το κλειδί – τηλεχειριστήριο. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση για τις τιμές του νέου Sorento.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Η βόλτα στα άδυτα στο αγωνιστικό τμήμα της Hyundai συνεχίζεται, καθώς η ομάδα αυτή κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές τη χρονιά που μας πέρασε. 

Το WRC ξεκινάει έναν διαγωνισμό όπου οι αναγνώστες θα ψηφίσουν για να αναδείξουν τον καλύτερο οδηγό του παγκοσμίου πρωταθλήματος από τότε που πρωτοξεκίνησε ο θεσμός, το 1979. 

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Το να οδηγήσουν οι συνοδηγοί σε μια μόνο Ειδική Διαδρομή, σε όλους τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, ήταν μια ωραία Πρωταπριλιάτικη φάρσα. 

Στο πλαίσιο της συνεχούς έρευνας για πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης, η Mercedes εξετάζει τις δυνατότητες των οργανικών μπαταριών, οι οποίες υπόσχονται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμες.

Ένας νέος αόρατος εχθρός για την ανθρωπότητα, ο κορωνοϊός, έχει αφαιρέσει χιλιάδες ζωές και έχει αλλάξει ακόμα περισσότερες, επομένως πρέπει να αμυνθούμε και η Volvo προτείνει την καλύτερη μέθοδο.

H Porsche υποστηρίζει ένθερμα το σύνθημα «μένουμε σπίτι» για να περιορίσουμε την εξάπλωση του κορωνοϊού, ωστόσο γνωρίζει ότι ο εγκλεισμός σε τέσσερις τοίχους ρίχνει τη ψυχολογία.

Με την Αμερική να βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας με τα θύματα του κορωνοϊού, εν τούτοις ανακοινώθηκε το ανανεωμένο πρόγραμμα για το υπόλοιπο της χρονιάς. Με την ελπίδα ότι ο θανατηφόρος ιός θα αποτελέσει παρελθόν.

Αυτήν την περίοδο λόγω κορωνοϊού το μουσείο της Toyota στην Κολωνία είναι κλειστό. 

Μέχρι στιγμής η McLaren έχει κυκλοφορήσει δύο υβριδικά μοντέλα, την P1 και τη Speedtail, ομως τώρα ετοιμάζεται σταδιακά να κάνει το επόμενο βήμα και να μπει στο χώρο των plug-in υβριδικών.