Είστε εδώ

New Models

Cupra Formentor: Εξελίσσεται από οδηγούς αγώνων

του Γιώργου Ψαρρά

Στις αρχές του 2021 αναμένουμε το νέο Cupra Formentor, το οποίο προπονείται εντατικά για την πρεμιέρα του μέσα στην πίστα.

Η αυτόνομη πλέον εταιρεία επιδόσεων της Seat, για το τελικό στάδιο εξέλιξης του νέου Formentor, ζήτησε τη βοήθεια δυο διακεκριμένων οδηγών αγώνων. Ο λόγος για τον Γιορντί Ζενέ και τον Ματίας  Έκστρομ, οι οποίοι κάθισαν πίσω από το τιμόνι ενός καμουφλαρισμένου Formentor.

Στο πλευρό τους είχαν διαρκώς έναν μηχανικό της Cupra, ώστε να του αναφέρουν κατευθείαν τις παρατηρήσεις τους σχετικά με τη ρύθμιση της ανάρτησης, τον τρόπο που αντιδρά το τιμόνι, την απόκριση του γκαζιού ακόμη και για την άνεση του καθίσματος.

Μάλιστα πολλές από τις προτεινόμενες νέες ρυθμίσεις πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια των pit stop, πριν το νέο Formentor επιστρέψει και πάλι στην πίστα, ενώ οι πιο σημαντικές βελτιώσεις υλοποιούνται στο Τεχνικό Κέντρο της Cupra.

Ο Ζενέ μετά την πρώτη του επαφή με το νέο Formentor δήλωσε: «το τιμόνι μεταδίδει με ακρίβεια τι συμβαίνει στους τροχούς, η ανάρτηση σου επιτρέπει να διατηρείς πάντα τον έλεγχο, η θέση οδήγησης εμπνέει ασφάλεια και προσφέρει καλή ορατότητα».

Ο Έκστρομ με τη σειρά του πρόσθεσε: «είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση, ενώ η πιο συναρπαστική πτυχή του είναι η επιτάχυνση». Υπενθυμίζουμε ότι το επερχόμενο Formentor θα διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, απόδοσης 245 ίππων.

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο δύσκολος είναι ο κατ' οίκον περιορισμός τις μέρες της πανδημίας για τους ενήλικες είναι και για τα παιδιά, ίσως μάλιστα και περισσότερο, καθώς λόγω ηλικίας  δεν έχουν την ωριμότητα να αντιληφθούν τη σοβαρότητα της κατάστασης.

Πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε περιοχή στάθμευσης δίπλα στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Νοτιοδυτικής Φλόριντα-Fort Myers- κατέστρεψε περισσότερα από 3.500 αυτοκίνητα, τα οποία όλα ανήκαν σε γραφεία ενοικιάσεων. 

Οι προσπάθειες της Ford να χτίσει για τους ανθρώπους ένα ισχυρό «τοίχος» προστασίας απέναντι στην πανδημία του Covid-19, συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.

Η σύγχρονη ιστορία της Bugatti ξεκίνησε με την EB110, την οποία οραματίστηκε ο νέος ιδιοκτήτης της, ο Ιταλός Ρομάνο Αρτιόλι, έχοντας στόχο να βάλει και πάλι σε τροχιά ανάπτυξης την εταιρεία.  

Η Williams δεν διανύει την καλύτερη περίοδο στην ιστορία της.

Δεν είναι μυστικό ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα που έχουν επηρεάσει την απόδοσή της, καθώς το 2019 όχι απλά ολοκλήρωσε τη σεζόν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας, αλλά ήταν η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. 

Η λίστα των παραγγελιών άνοιξε στη χώρα μας και αν διαθέτετε από 52.250 ευρώ για το νέο Sportback ή από 52.350 ευρώ για το επίσης νέο A5 Coupe, μπορείτε να …γραφτείτε.

Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται στη χώρα μας με μια μόνο επιλογή από πλευράς κινητήρα. 2λιτρο βενζίνης 190 ίππων…

Μία νέα παραλλαγή της G-Class ετοιμάζει η Carlex Design, η πολωνική εταιρεία από την οποία έχουμε δει πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες εστιάζονται κυρίως σε αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, αλλά δεν περιορίζονται εκεί.

Υπάρχει άραγε καλύτερο κλίμα από αυτό της Ελλάδας για την Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet, καθώς μπορεί να έχει σχεδόν όλες τις εποχές του χρόνου την υφασμάτινη οροφή της ανοιχτή.

Η Ford είχε πειραματιστεί τη δεκαετία του ‘60 με τη δημιουργία κάποιας έκδοσης του Mustang, όπου ο κινητήρας θα ήταν στο κέντρο, όμως τώρα αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα και αυτό είναι ότι κανένας στην εταιρεία δε θυμάται λεπτομέρειες, ενώ τα μοναδικά στοιχεία που υπάρχουν είναι τέσσερις φωτογ

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.