Είστε εδώ

New Models

BMW: Σκληρές δοκιμασίες για το iNEXT

του Σωτήριου Χάλλα

Πλέον όταν μια εταιρεία αναπτύσσει ένα καινούριο μοντέλο το περνάει από μια σειρά δοκιμασιών σε ακραίες συνθήκες προκειμένου να εξασφαλίσει ότι θα λειτουργεί εξ’ ίσου καλά και αποδοτικά σε όποιο σημείο του πλανήτη και αν βρεθεί.

Αυτό κάνει και η BMW με το iNEXT. Αυτή τη στιγμή η γερμανική εταιρεία πραγματοποιεί δοκιμές του ηλεκτρικού SUV στη Σουηδία και συγκεκριμένα στην περιοχή Arjeplog, όπου επικρατούν θερμοκρασίες αρκετούς βαθμούς κάτω από το μηδέν (την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές στο Google έγραφε -28oC).

Οι δοκιμασίες με τις οποίες θα έρθει αντιμέτωπο το iNEXT περιλαμβάνουν δρόμους καλυμμένους με χιόνι και παγωμένες λίμνες ώστε το κρύο και η έλλειψη πρόσφυσης να φέρουν τα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου στα όριά τους. Επιπλέον, δοκιμές θα γίνουν και σε χωμάτινες διαδρομές καθώς και σε στεγνή άσφαλτο.

Οι συνθήκες αυτές θα επιτρέψουν στους μηχανικούς να ελέγξουν πώς ανταποκρίνονται τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου και κυρίως συστήματα όπως η μπαταρία, οι ηλεκτρικοί κινητήρες αλλά και ο κλιματισμός.

Ακόμα, θα εξεταστεί η εύρυθμη λειτουργία των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, των δυνατοτήτων συνδεσιμότητας καθώς και αν το λογισμικό τετρακίνησης είναι σωστά ρυθμισμένο.

Η παραγωγή του iNEXT αναμένεται να ξεκινήσει το 2021 στο εργοστάσιο της BMW στο Ντίνγκολφινγκ, κοντά στο Μόναχο.

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.