Είστε εδώ

Motorshow

Opel Corsa: Πλήρως αλλαγμένη η νέα γενιά

του Σωτήριου Χάλλα

Το Opel Corsa έφτασε πλέον στην έκτη γενιά του, η οποία φέρνει πολλές αλλαγές στο μικρό μοντέλο και την οποία η γερμανική μάρκα παρουσιάζει στο πλαίσιο τη έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Σχεδιαστικά το νέο Corsa έχει πιο δυναμική εμφάνιση με τις αλλαγές να εντοπίζονται σχεδόν παντού. Στο εμπρός μέρος η επάνω γρίλια έχει μικρύνει όμως στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα υπάρχει πολύ μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα. Οι νευρώσεις του προφυλακτήρα και το πλαίσιο των προβολέων ομίχλης δημιουργούν πιο επιθετική εικόνα στην οποία συμβάλλουν και οι νευρώσεις του καπό. Παραμένοντας στο εμπρός μέρος του νέου Corsa να επισημάνουμε ότι πλέον τα φωτιστικά σώματα έχουν προβολείς LED.

Στα πλαϊνά συναντάμε, επίσης, αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες και νευρώσεις ενώ το πίσω μέρος έχει αλλάξει πλήρως. Στο άνω άκρο υπάρχει αεροτομή οροφής, τα φώτα είναι εντελώς νέα, όπως το ίδιο συμβαίνει και με την πόρτα του χώρου αποσκευών αλλά και με τον προφυλακτήρα.

Ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα των μηχανικών της Opel στη νέα γενιά του Corsa είναι η μεγάλη μείωση του βάρους η οποία φτάνει ακόμα και τα 200 κιλά. Έτσι, στην ελαφρύτερη εκδοχή του, το γερμανικό μικρό χωρίς τον οδηγό ζυγίζει 980 κιλά, μένοντας κάτω από το ψυχολογικό όριο του ενός τόνου.

Στην επίτευξη αυτού του στόχου βασικό ρόλο έπαιξε η πλατφόρμα CMP, που αποτελεί δάνειο από την Peugeot και το γεγονός ότι δεν αυξήθηκε το μήκος του. Επιπλέον, υπήρξε μείωση στο ύψος, οπότε οι ανάγκες για μέταλλο ήταν λιγότερες. Η μείωση του ύψους εκτός από το λιγότερο βάρος συμβάλλει και στη βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών αφού κατεβαίνει πιο χαμηλά το κέντρο βάρους αλλά και στην αισθητική αφού πλέον δε δείχνει “ψηλόλιγνο”.

Όσον αφορά τους κινητήρες η γκάμα ξεκινάει από τον ατμοσφαιρικό των 1.2 λίτρων με 75 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, συνεχίζει με τον ίδιο κινητήρα σε υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή με την ισχύ να ανεβαίνει στους 100 και 130 ίππους και το κιβώτιο να είναι χειροκίνητο έξι σχέσεων ή προαιρετικά αυτόματο οχτώ σχέσεων και τέλος υπάρχει μία diesel έκδοση με 102 ίππους.

Φυσικά δε θα πρέπει να ξεχάσουμε και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Corsa, επιλογή που υπάρχει για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.