Είστε εδώ

Motorshow

Νέο Land Rover Defender: Κράτησε χαρακτήρα

του Σωτήριου Χάλλα

Το Defender είναι το πιο σκληροτράχηλο μοντέλο της Land Rover και φαίνεται ότι αυτό δεν αλλάζει, παρά το γεγονός ότι η ολοκαίνουρια γενιά που παρουσιάζεται στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, απέχει πολύ από την προηγούμενη.

Το νέο Defender έχει σύγχρονη όψη αλλά παραμένει ιδιαίτερα τετράγωνο, τόσο στο συνολικό σχεδιασμό του όσο και σε επί μέρους στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα εμπρός αλλά και πίσω. Οι πλαϊνές επιφάνειες παραμένουν “καθαρές” χωρίς σχεδιαστικές λεπτομέρειες, ενώ στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η ρεζέρβα που φιλοξενείται στην εξωτερική μεριά της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Defender θα ξεκινάει από πετρελαιοκινητήρα 2.0 λίτρων που θα αποδίδει 200 και 240 ίππους, συνεχίζει με κινητήρα βενζίνης, επίσης στα 2.0 λίτρα με απόδοση 300 ίππων και στην κορυφή θα υπάρχει ήπια υβριδικό σύνολο με εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3.0 λίτρων και ισχύ 400 ίππων. Το μοναδικό διαθέσιμο κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις θα είναι αυτόματο με οχτώ σχέσεις.

Όσον αφορά το αμάξωμα θα υπάρχουν δύο επιλογές με τις ονομασίες 90 και 110. Οι βασικές τους διαφορές είναι ότι η πρώτη έχει δύο πόρτες και φιλοξενεί μέχρι έξι επιβάτες ενώ η δεύτερη έχει τέσσερις πόρτες και φιλοξενεί μέχρι και εφτά επιβάτες.

Η πλατφόρμα στην οποία πατάει το νέο Defender ονομάζεται D7x και σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για την πιο άκαμπτη που έχει κατασκευάσει ποτέ.

Φυσικά η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μόνιμα με τη χρήση κεντρικού διαφορικού και από το σύστημα Terrain Response ο οδηγός μπορεί να τη διαμορφώσει όπως εκείνος επιθυμεί ή απλά να επιλέξει το Auto, ενώ η απόσταση των 291 χλστ. από το έδαφος, εξασφαλίζει ότι δύσκολα θα βρεθεί εμπόδιο που θα το σταματήσει. Τέλος, το νέο Land Rover Defender μπορεί να περάσει από νερό βάθους μέχρι και 900 χλστ. χωρίς να υπάρξει κανένα πρόβλημα.

Σχετικά άρθρα

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες στο στρατηγικό πλάνο ονόματι “Strategy 2025” που έχει καταρτίσει η Skoda είναι η διεθνοποίηση της τσέχικης εταιρείας και η επέκταση της σε νέες αγορές.