Είστε εδώ

Motorshow

Νέο Land Rover Defender: Κράτησε χαρακτήρα

του Σωτήριου Χάλλα

Το Defender είναι το πιο σκληροτράχηλο μοντέλο της Land Rover και φαίνεται ότι αυτό δεν αλλάζει, παρά το γεγονός ότι η ολοκαίνουρια γενιά που παρουσιάζεται στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, απέχει πολύ από την προηγούμενη.

Το νέο Defender έχει σύγχρονη όψη αλλά παραμένει ιδιαίτερα τετράγωνο, τόσο στο συνολικό σχεδιασμό του όσο και σε επί μέρους στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα εμπρός αλλά και πίσω. Οι πλαϊνές επιφάνειες παραμένουν “καθαρές” χωρίς σχεδιαστικές λεπτομέρειες, ενώ στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η ρεζέρβα που φιλοξενείται στην εξωτερική μεριά της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Defender θα ξεκινάει από πετρελαιοκινητήρα 2.0 λίτρων που θα αποδίδει 200 και 240 ίππους, συνεχίζει με κινητήρα βενζίνης, επίσης στα 2.0 λίτρα με απόδοση 300 ίππων και στην κορυφή θα υπάρχει ήπια υβριδικό σύνολο με εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3.0 λίτρων και ισχύ 400 ίππων. Το μοναδικό διαθέσιμο κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις θα είναι αυτόματο με οχτώ σχέσεις.

Όσον αφορά το αμάξωμα θα υπάρχουν δύο επιλογές με τις ονομασίες 90 και 110. Οι βασικές τους διαφορές είναι ότι η πρώτη έχει δύο πόρτες και φιλοξενεί μέχρι έξι επιβάτες ενώ η δεύτερη έχει τέσσερις πόρτες και φιλοξενεί μέχρι και εφτά επιβάτες.

Η πλατφόρμα στην οποία πατάει το νέο Defender ονομάζεται D7x και σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για την πιο άκαμπτη που έχει κατασκευάσει ποτέ.

Φυσικά η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μόνιμα με τη χρήση κεντρικού διαφορικού και από το σύστημα Terrain Response ο οδηγός μπορεί να τη διαμορφώσει όπως εκείνος επιθυμεί ή απλά να επιλέξει το Auto, ενώ η απόσταση των 291 χλστ. από το έδαφος, εξασφαλίζει ότι δύσκολα θα βρεθεί εμπόδιο που θα το σταματήσει. Τέλος, το νέο Land Rover Defender μπορεί να περάσει από νερό βάθους μέχρι και 900 χλστ. χωρίς να υπάρξει κανένα πρόβλημα.

Σχετικά άρθρα

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.

Ferrari

Η Ferrari είναι από τις τελευταίες εταιρείες που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη μόδα των SUV και αυτή τη στιγμή εξελίσσει το πρώτο μοντέλο του είδους που θα φέρει στο καπό το Cavallino Rampante. Η ονομασία του θα είναι Purosangue.

Land Cruiser Namib

Η σειρά 70 του Toyota Land Cruiser παράγεται αδιάλειπτα από το 1984 και παρά το γεγονός ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές ώστε να παραμένει σύγχρονο, σε μηχανολογικό τομέα παραμένει το ίδιο αυτοκίνητο.

Skoda

Μπορεί η Skoda πλέον να μπαίνει σε μια νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τα νέα  Citigoᵉ iV και Superb iV, ωστόσο δε ξεχνά να τιμά το παρελθόν της.

Volkswagen ID. R

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, μέσω του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μέρος της προσπάθειας που έκανε ο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού ID.

Jeep Wrangler

Όλα τα μοντέλα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την περιπέτεια, ενώ το πιο ανήμερο off-road «θηρίο» της είναι το Wrangler.

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.