Είστε εδώ

Motorshow

Honda e: Αστική ηλεκτροκίνηση

του Σωτήριου Χάλλα

Το Honda e αποτελεί την πρόταση της ιαπωνικής μάρκας για την αμιγώς ηλεκτρική μετακίνηση με προσανατολισμό στο εσωτερικό των πόλεων.

Σε επίπεδο εμφάνισης, στοιχεία που είχαν προκαλέσει εντύπωση στο πρωτότυπο και πέρασαν στο μοντέλο παραγωγής, είναι οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες και τα χερούλια των θυρών που κρύβονται μέσα στο αμάξωμα.

Τις εντυπώσεις κερδίζει το εσωτερικό το οποίο περιλαμβάνει πέντε οθόνες. Στο κέντρο και μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχουν δύο οθόνες 12.3 ιντσών οι οποίες προορίζονται για τον έλεγχο του infotainment, μπροστά από τον οδηγό ο πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί από οθόνη, ενώ στα άκρα του ταμπλό υπάρχουν ακόμα δύο, οι οποίες προβάλουν την εικόνα που συλλαμβάνουν οι κάμερες που αντικαθιστούν τους πλαϊνούς καθρέφτες.

Το Honda e θα διατίθεται με δύο κινητήρες. Ο πρώτος θα αποδίδει 100 kW (136 ίππους) και ο δεύτερος 113 kW (154 ίππους) με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στην ισχυρότερη έκδοση να χρειάζεται περίπου 8 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 35.5 kWh και σύμφωνα με τη Honda το μέγεθός της είναι από τα μικρότερα στην κατηγορία, ωστόσο η αυτονομία που προσφέρει φτάνει τα 220 χλμ. Όσον αφορά τη φόρτιση υπάρχει η δυνατότητα για ταχεία λειτουργία η οποία μπορεί να πάει την μπαταρία στο 80% σε 30 λεπτά.

Το “παρών” θα δίνει και η τεχνητή νοημοσύνη μέσω του Honda Personal Assistant, υπηρεσία με την οποία μπορείς να δώσεις φωνητικές εντολές στο σύστημα με τη χρήση φυσικής γλώσσας. Για να λειτουργήσει το σύστημα, το μόνο που απαιτείται είναι η εκφώνηση της φράσης “OK Honda” από τον χρήστη.

Τέλος, οι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα εγκατάστασης της εφαρμογής My Honda+ στα κινητά τους, από την οποία θα μπορούν να δουν τα επίπεδα φόρτισης, τη διαθέσιμη αυτονομία, θα μπορούν να ελέγχουν τον κλιματισμό και να βλέπουν την ακριβή τοποθεσία του αυτοκινήτου.

Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές.

Σχετικά άρθρα

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.

Ferrari

Η Ferrari είναι από τις τελευταίες εταιρείες που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη μόδα των SUV και αυτή τη στιγμή εξελίσσει το πρώτο μοντέλο του είδους που θα φέρει στο καπό το Cavallino Rampante. Η ονομασία του θα είναι Purosangue.

Land Cruiser Namib

Η σειρά 70 του Toyota Land Cruiser παράγεται αδιάλειπτα από το 1984 και παρά το γεγονός ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές ώστε να παραμένει σύγχρονο, σε μηχανολογικό τομέα παραμένει το ίδιο αυτοκίνητο.

Skoda

Μπορεί η Skoda πλέον να μπαίνει σε μια νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τα νέα  Citigoᵉ iV και Superb iV, ωστόσο δε ξεχνά να τιμά το παρελθόν της.

Volkswagen ID. R

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, μέσω του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μέρος της προσπάθειας που έκανε ο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού ID.

Jeep Wrangler

Όλα τα μοντέλα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την περιπέτεια, ενώ το πιο ανήμερο off-road «θηρίο» της είναι το Wrangler.

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.