Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: Volkswagen ID.3: Η αυγή της ηλεκτροκίνησης

του Γιώργου Ψαρρά

Μετά το Beetle και το Golf, το επόμενο σημαντικότερο μοντέλο στην ιστορία της Volkswagen αναμένεται να είναι το νέο ΙD.3, το οποίο έπειτα από αρκετή αναμονή κάνει πρεμιέρα στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Αυτό που κάνει ξεχωριστό το νέο ID.3 είναι ότι αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της γερμανικής εταιρείας, ενώ είναι και αυτό που θα εγκαινιάσει τη νέα πλατφόρμα MEB που θα χρησιμοποιούν τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen. Εννοείται επίσης ότι ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.

Η ποικιλία στη γκάμα μπαταριών του είναι αυτό που δίνει ακόμα ένα πλεονέκτημα στο νέο ID.3. Συγκεκριμένα, θα προσφέρεται με τρεις μπαταρίες χωρητικότητας 45kWh,  58kWh και 77kWh, οι οποίες με μια πλήρη φόρτιση θα έχουν αυτονομία 330, 420 και 550 χλμ. αντίστοιχα. Ο υποψήφιος αγοραστής θα επιλέγει ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύει ποια μπαταρία τον συμφέρει περισσότερο. Ο ηλεκτροκινητήρας τώρα του νέου ID.3 παράγει 204 ίππους και 310 Nm ροπής.

Καμία θυσία στον τομέα της πρακτικότητας δεν κάνει το νέο ID.3, καθώς το μεγάλο του μεταξόνιο των 2.765 χλστ. υπόσχεται μια ευρύχωρη καμπίνα, ενώ το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 380 λίτρα.  

Σχετικά άρθρα

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.