Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: Skoda Citigoᵉ iV: Το νέο ρεύμα της πόλης

του Γιώργου Ψαρρά

Μια πρίζα στο περίπτερο της Skoda στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης είναι κατειλημμένη από το νέο Citigoᵉ iV.

Το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της τσέχικης εταιρείας έχει την τιμή να είναι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής.

Έτσι λοιπόν κάτω από το εμπρός καπό του δεν υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης, αλλά ένας ηλεκτροκινητήρας του παράγει 82 ίππους και 210 Nm ροπής, ενώ ενσωματωμένη στο δάπεδο είναι μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 36.8 kWh.

Οι επιδόσεις του όπως είναι λογικό είναι συγκρατημένες με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 12,5 δευτ. και την τελική ταχύτητα να μη ξεπερνά τα 130 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του που είναι και το σημαντικότερο φτάνει τα 265 χλμ./ώρα (μέτρηση WLTP).

Η μπαταρία τώρα φορτίζει μέχρι το 80% σε μια ώρα από ταχυφορτιστή 40‑kW, από wallbox 7.2‑kW σε 4 ώρες και 8 λεπτά , ενώ από οικιακό ρεύμα για μια πλήρη φόρτιση απαιτούνται 12 ώρες και 37 λεπτά.

Σημειώστε ακόμα ότι το νέο Citigoᵉ iV θα προσφέρεται αποκλειστικά με πεντάθυρο αμάξωμα στις εξοπλιστικές εκδόσεις Ambition και Style. Στην παλέτα του θα υπάρχουν οι επτά αποχρώσεις ονόματι “Candy White”, “Tornado Red”, “Sunflower Yellow”, “Deep Pearlescent Black”, “Crystal Blue”, “Tungsten Silver” και η νέα “Kiwi Green”.

 

Σχετικά άρθρα

To γράμμα R αποτελεί τη «σφραγίδα» που βάζει η Volkswagen στις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της.

Το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα μπορεί κάποιος να αγοράσει την Giulietta, τουλάχιστον στην τρέχουσα μορφή της, καθώς μέχρι το τέλος του έτους η Alfa Romeo θα έχει σταματήσει την κατασκευή της.

Σύμφωνα με τo Kaspersky Family Report, πάνω από ένας στους τέσσερις (28%) γονείς με παιδί ηλικίας μεταξύ επτά και 12 ετών θεωρούν το επιβλαβές (βίαιο ή σεξουαλικό) περιεχόμενο ως τον σημαντικότερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα παιδιά ενώ βρίσκονται online.

Η εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης είναι ένα από τα «στοιχήματα» που θέλει να κερδίσει στο εγγύς μέλλον η Volvo.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το Γκραν Πρι Αγγλίας στην πίστα του Σίλβερστον είναι προγραμματισμένο για τις 19 Ιουλίου. 

Όμως λόγω κορωνοϊού τίποτα δεν είναι σίγουρο για τη διεξαγωγή του κάτι που θα αποφασιστεί στο τέλος Απριλίου. 

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ίσως χρειαστούν ενίσχυση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές επιπτώσεις του κορωνοϊού.

Η χάραξη πορείας σε περιόδους μεγάλων κρίσεων, όπως αυτή που βιώνουμε με την πανδημία του κορωνοϊού, απαιτεί ψυχραιμία, μεθοδικότητα και γνώσεις.

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά του Jimny, έχουμε δει πολλές ιδέες για το πώς θα μπορούσε να είναι μια πεντάθυρη έκδοση, όμως καμία μέχρι τώρα δεν ήταν επίσημη.

Με πάνω από 76.500 κρούσματα από την πανδημία του κορωνοϊού στη Γερμανία η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει την αναστολή της παραγωγής στα εργοστάσια που βρίσκονται στην ιδιαίτερη πατρίδα της.

Μπορεί σημαντικό ποσοστό της οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο να έχει “παγώσει” λόγω του κορωνοϊού, όμως τα σχέδια των επιχειρήσεων για την επόμενη μέρα συνεχίζονται, όπως συμβαίνει και με τη μετατροπή της Racing Point σε εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin από το 2021.