Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: Hyundai i30 N Project C: Σε 600 μόνο αντίτυπα

του Γιώργου Ψαρρά

Ακόμα πιο ψηλά ανέβασε η Hyundai τον πήχη του i30 N Performance, στο οποίο πραγματοποίησε μια σειρά βελτιώσεων.

Έτσι λοιπόν προέκυψε το νέο i30 N Project C, το οποίο κάνει πρεμιέρα στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης. Η ονομασία του προέρχεται από την “Area C”, το κομμάτι εκείνο της πίστας στο οποίο η Hyundai δοκιμάζει και εξελίσσει τα μοντέλα επιδόσεων του τμήματος Ν και βρίσκεται στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας στο Ναμιάνγκ της Κορέας.

Η Hyundai συνοπτικά περιγράφει το νέο i30 N Project C, ελαφρύτερο, χαμηλότερο και πιο επιθετικό. Προκειμένου να μειωθεί το βάρος στο νέο i30 N Project C τοποθέτησε σε αυτό εμπρός splitter, πίσω διαχύτη, καπό και πλευρικά μαρσπιέ κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα.

Παράλληλα το νέο i30 N Project C πατάει σε σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών της OZ Racing, οι οποίοι εξοικονομούν 22 κιλά από το συνολικό του βάρος. Στη «δίαιτα» του νέου i30 N Project C συμβάλουν επίσης τα εμπρός μπάκετ καθίσματα, οι πλάτες των οποίων καλύπτονται και αυτές από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα.

Σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία το νέο i30 N Project C σε σύγκριση με το «απλό» i30 N Performance είναι 50 κιλά πιο αδύνατο. Με τις κατάλληλες τώρα επεμβάσεις στην ανάρτηση το ύψος του οχήματος μειώθηκε κατά 6 χλστ. και το κέντρο βάρους κατά 8,8 χλστ.

Πάντως κάτω από το εμπρός καπό παραμένει ο δίλιτρος T-GDI turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης 275 ίππων και 353 Nm ροπής (378 Nm σε λειτουργία overboost από τις 1.750 έως τις 4.200 σ.α.λ.).

Η παραγωγή του νέου i30 N Project C θα περιοριστεί στα 600 αντίτυπα, ενώ στη δεξιά πλευρά του ταμπλό θα υπάρχει μια πλακέτα που θα αναγράφει τον αριθμό κατασκευής του εκάστοτε μοντέλου.

Σχετικά άρθρα

Mercedes - Benz

Το καλοκαίρι του 2020 οι αντιπροσωπείες της Mercedes σε όλη την Ευρώπη θα υποδεχτούν την ανανεωμένη E-Class, όμως η γερμανική εταιρεία δε μας άφησε να περιμένουμε μέχρι τότε για να δούμε τις αλλαγές, καθώς έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του μοντέλου σε πρωτότυπη μορφή.

Renault

Η τελευταία γενιά των Renault Twingo και Smart Forfour είχαν πάρα πολλά κοινά στοιχεία, αφού τα δύο μοντέλα είχαν εξελιχτεί από κοινού, όμως με τον ερχομό του 2020 το μοντέλο της Daimler έγινε αποκλειστικά ηλεκτρικό, αφήνοντας τη Renault να συνεχίζει την παραγωγή μόνη της.

Honda E Type R

Η Honda ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, Honda E, το οποίο έχει ανακοινωθεί ότι θα προσφέρεται με κινητήρες ισχύος 134 και 152 ίππων, όμως ποια είναι η θέση της σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ενός Honda E Type R;

WRC, πρόγραμμα 2020

Αρχικά το πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι 2020 είχε ανακοινωθεί με 14 αγώνες, με την προσθήκη δύο νέων αγώνων σε Κένυα και Ιαπωνία.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Την «ακτινογραφία» της Cayenne Turbo S E-Hybrid αναλύει η Porsche, εξηγώντας μας όλες τις τεχνολογίες που ενσωματώνει και την κάνουν οδηγικά απολαυστική.

Volkswagen Golf

Τις τελευταίες μέρες έχουν πληθύνει οι διαρροές σχετικά με τις πιο γρήγορες εκδόσεις του Volkswagen Golf όγδοης γενιάς που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2019, με την τελευταία να μας δίνει την πιο σαφή εικόνα γύρω από την ιπποδύναμη της κάθε μίας.

Κίνα - Ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Κίνα θέλει να κάνει παρελθόν το πρόβλημα της φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς μπορεί να διαρκέσει αρκετές ώρες ανάλογα με την ισχύ του φορτιστή, στρεφόμενη προς τη λύση της εναλλαγής των μπαταριών, διαδικασία η οποία θα διαρκεί μόλις λίγα λεπτά.

Subaru

Η λακωνική συνήθως στις δηλώσεις της Subaru προχώρησε σε μια σειρά ανακοινώσεων σχετικά με την πορεία και τους στόχους της για το μέλλον.

DS 3 Crossback 1.2 PureTech EAT8

Παρατηρώντας το DS 3 Crossback μας έρχεται στο νου η φράση του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι ότι «η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο».

WRC, Hyundai Motorsport

Σημαντικό ρόλο στην καθημερινή οδήγηση παίζει η σωστή ρύθμιση του καθίσματος, τόσο για την έδρα όσο και για την πλάτη. Πόσο μάλλον στους αγώνες.

Στο θέμα αυτό δεν αφήνεται τίποτα στην τύχη.