Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: BMW iNext: Τι το κάνει να ξεχωρίζει;

του Σωτήριου Χάλλα

Η BMW έχει φέρει στο περίπτερό της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ένα πρωτότυπο το οποίο μπορεί να το έχουμε δει και παλαιότερα, όμως δείχνει με τον καλύτερο τρόπο την κατεύθυνση προς την οποία θα κινηθεί η μάρκα.

Πρόκειται για το iNext, ένα ηλεκτρικό SUV του οποίου η έκδοση παραγωγής θα κυκλοφορήσει το 2021. Το μέγεθός του είναι παρόμοιο με εκείνο της Χ5, όμως σύμφωνα με την BMW οι προσφερόμενοι χώροι είναι πολύ μεγαλύτεροι. Αυτό γίνεται επειδή εξοικονομείται χώρος από την απουσία του κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς και των συστημάτων που τον συνοδεύουν (ογκώδες κιβώτιο ταχυτήτων, συστήματα μετάδοσης, κ.λπ.).

Για την κίνηση του iNext φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και ο άλλος στον πίσω, κάνοντάς το με αυτόν τον τρόπο τετρακίνητο. Σύμφωνα με την BMW η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται περίπου 4 δευτερόλεπτα ενώ η αυτονομία αγγίζει τα 611 χλμ.

Σχεδιαστικά, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα ευμεγέθη “νεφρά” που συναντάμε σε κάθε μοντέλο των Βαυαρών όμως στην προκειμένη περίπτωση δε φιλοξενούν την εισαγωγή αέρα αλλά μια σειρά από αισθητήρες, αφού το iNext είναι πλήρως αυτόνομο.

Ωστόσο, προσφέρει και τη δυνατότητα χειρισμού από τον οδηγό, αφού διαθέτει δύο προγράμματα με τις ονομασίες Boost και Ease. Στο πρώτο ο έλεγχος ανήκει στον άνθρωπο, ενώ στο δεύτερο το αυτοκίνητο αναλαμβάνει να κινηθεί μόνο του.

Σύμφωνα με την BMW όταν λανσαριστεί το iNext θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της σε τεχνολογικό επίπεδο, αφού θα είναι πιο μπροστά από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της μάρκας.

Σχετικά άρθρα

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.