Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: Audi PB18: Εντυπωσιακό, από κάθε άποψη

του Σωτήριου Χάλλα

Η Audi έχει και αυτή το δικό της περίπτερο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στο οποίο εκτός από τα διάφορα μοντέλα, φιλοξενείται και ένα πρωτότυπο το οποίο μπορεί να μην είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε, όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό.

Πρόκειται για το PB18 το οποίο θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ηλεκτρικό supercar, αφού για την κίνηση φροντίζουν τρεις ηλεκτροκινητήρες με τον έναν να τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς και τους άλλους δύο να αναλαμβάνουν τους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας των εμπρός τροχών αποδίδει 204 ίππους και εκείνοι των πίσω τροχών 613 ίππους με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 680 ίππους ενώ για μικρά χρονικά διαστήματα η ισχύς μπορεί να φτάσει τους 775 ίππους. Με αυτή την ισχύ οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές με το 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί ελάχιστα περισσότερο από 2 δευτερόλεπτα.

Πέρα από τις επιδόσεις, όμως, το PB18 E-Tron Concept φροντίζει και για την όσο το δυνατό μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας αφού το φρενάρισμα γίνεται αποκλειστικά μέσω των ηλεκτρικών κινητήρων απλά με το άφημα του γκαζιού εκτός από περιπτώσεις που απαιτείται έντονο φρενάρισμα.

Επιπλέον, το PB18 E-Tron Concept εξοπλίζεται με σύστημα διαχείρισης της ροπής και ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης το οποίο ευνοείται σημαντικά από την ύπαρξη αποκλειστικά ηλεκτρικών κινητήρων.

Η μπαταρία του πρωτότυπου της Audi έχει χωρητικότητα 95 kWh και προσφέρει αυτονομία που φτάνει τα 500 χλμ. ενώ μπορεί να φορτιστεί με σύστημα που λειτουργεί στα 800 Volts με αποτέλεσμα να μπορεί να πάει από το 0% στο 100% σε μόλις 15 λεπτά. Επίσης, μπορεί να φορτιστεί και ασύρματα απλά τοποθετώντας το αυτοκίνητο πάνω από μία ειδική πλάκα.

Άξια αναφοράς είναι η ανάρτηση η οποία προέρχεται από τους αγώνες και συνδυάζει διάταξη push-rod στο εμπρός μέρος με pull-rod στο πίσω μέρος ενώ και στους δύο άξονες υπάρχουν μαγνητικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Τέλος, το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του Audi PB18 E-Tron Concept είναι ότι μπορεί ανάλογα με την επιλογή του αγοραστή να έχει δύο θέσεις στο εσωτερικό του ή μόνο μία η οποία θα είναι τοποθετημένη στο κέντρο.

Σχετικά άρθρα

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.

Ferrari

Η Ferrari είναι από τις τελευταίες εταιρείες που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη μόδα των SUV και αυτή τη στιγμή εξελίσσει το πρώτο μοντέλο του είδους που θα φέρει στο καπό το Cavallino Rampante. Η ονομασία του θα είναι Purosangue.

Land Cruiser Namib

Η σειρά 70 του Toyota Land Cruiser παράγεται αδιάλειπτα από το 1984 και παρά το γεγονός ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές ώστε να παραμένει σύγχρονο, σε μηχανολογικό τομέα παραμένει το ίδιο αυτοκίνητο.

Skoda

Μπορεί η Skoda πλέον να μπαίνει σε μια νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τα νέα  Citigoᵉ iV και Superb iV, ωστόσο δε ξεχνά να τιμά το παρελθόν της.

Volkswagen ID. R

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, μέσω του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μέρος της προσπάθειας που έκανε ο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού ID.

Jeep Wrangler

Όλα τα μοντέλα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την περιπέτεια, ενώ το πιο ανήμερο off-road «θηρίο» της είναι το Wrangler.

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.