Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: Audi PB18: Εντυπωσιακό, από κάθε άποψη

του Σωτήριου Χάλλα

Η Audi έχει και αυτή το δικό της περίπτερο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στο οποίο εκτός από τα διάφορα μοντέλα, φιλοξενείται και ένα πρωτότυπο το οποίο μπορεί να μην είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε, όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό.

Πρόκειται για το PB18 το οποίο θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ηλεκτρικό supercar, αφού για την κίνηση φροντίζουν τρεις ηλεκτροκινητήρες με τον έναν να τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς και τους άλλους δύο να αναλαμβάνουν τους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας των εμπρός τροχών αποδίδει 204 ίππους και εκείνοι των πίσω τροχών 613 ίππους με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 680 ίππους ενώ για μικρά χρονικά διαστήματα η ισχύς μπορεί να φτάσει τους 775 ίππους. Με αυτή την ισχύ οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές με το 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί ελάχιστα περισσότερο από 2 δευτερόλεπτα.

Πέρα από τις επιδόσεις, όμως, το PB18 E-Tron Concept φροντίζει και για την όσο το δυνατό μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας αφού το φρενάρισμα γίνεται αποκλειστικά μέσω των ηλεκτρικών κινητήρων απλά με το άφημα του γκαζιού εκτός από περιπτώσεις που απαιτείται έντονο φρενάρισμα.

Επιπλέον, το PB18 E-Tron Concept εξοπλίζεται με σύστημα διαχείρισης της ροπής και ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης το οποίο ευνοείται σημαντικά από την ύπαρξη αποκλειστικά ηλεκτρικών κινητήρων.

Η μπαταρία του πρωτότυπου της Audi έχει χωρητικότητα 95 kWh και προσφέρει αυτονομία που φτάνει τα 500 χλμ. ενώ μπορεί να φορτιστεί με σύστημα που λειτουργεί στα 800 Volts με αποτέλεσμα να μπορεί να πάει από το 0% στο 100% σε μόλις 15 λεπτά. Επίσης, μπορεί να φορτιστεί και ασύρματα απλά τοποθετώντας το αυτοκίνητο πάνω από μία ειδική πλάκα.

Άξια αναφοράς είναι η ανάρτηση η οποία προέρχεται από τους αγώνες και συνδυάζει διάταξη push-rod στο εμπρός μέρος με pull-rod στο πίσω μέρος ενώ και στους δύο άξονες υπάρχουν μαγνητικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Τέλος, το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του Audi PB18 E-Tron Concept είναι ότι μπορεί ανάλογα με την επιλογή του αγοραστή να έχει δύο θέσεις στο εσωτερικό του ή μόνο μία η οποία θα είναι τοποθετημένη στο κέντρο.

Σχετικά άρθρα

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.