Είστε εδώ

Motorshow

Έκθεση Φρανκφούρτης 2019: Audi AI:TRAIL Quattro Concept: Προσγείωση στη Γη

του Γιώργου Ψαρρά

Από τα γυρίσματα ταινίας επιστημονικής φαντασίας μοιάζει να «δραπέτευσε» το νέο Audi AI:TRAIL Quattro Concept, το οποίο έκανε χιλιάδες smartphones να το φωτογραφίσουν κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης του στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Το σχήμα του είναι πέρα από οτιδήποτε συμβατικό και θα μπορούσε να παραπέμπει σε στρατιωτικό όχημα του μέλλοντος. Δέος προκαλούν οι τεράστιοι τροχοί των 22 ιντσών που έχουν ακροβολιστεί στις τέσσερις άκρες του αμαξώματος. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο τμήμα των πλευρικών θυρών που έχουν αντίστροφο άνοιγμα, ενώ γυάλινη είναι και η οροφή του.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία που έχει για έμβλημα τους τέσσερις ενωμένους κύκλους οι εξωτερικές διαστάσεις του νέου ηλεκτροκίνητου και αυτόνομου AI:TRAIL Quattro Concept σε μήκος και πλάτος είναι 4.15 μ. και  2.15 μ. αντίστοιχα. Αυτό όμως που το κάνει αρκετά επιβλητικό είναι η απόσταση των 34 εκατοστών από το έδαφος, η οποία του επιτρέπει να περνάει μέσα από νερό βάθους πάνω από μισό μέτρο. Χωρίς αμφιβολία πρόκειται για ένα off-road «τέρας».

Παράλληλα διαθέτει συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν τοποθετημένο σε κάθε τροχό, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 435 ίππους και τη ροπή τα 1.000 Nm. Η χωρητικότητας της μπαταρίας του δεν έγινε γνωστή, ωστόσο ανακοινώθηκε ότι η αυτονομία του νέου AI:TRAIL Quattro Concept σε πλακόστρωτους δρόμους κυμαίνεται από 400 έως 500 χλμ. και σε σκληροτράχηλα εδάφη στα 250 χλμ. Όμως η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει δε ξεπερνά τα 130 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό του δεν υπάρχουν πολλές οθόνες όπως συνηθίζεται στα καινοτόμα πρωτότυπα μοντέλα. Πάνω από το ελλειπτικό του τιμόνι τοποθετείται το smartphone του οδηγού ώστε να παρέχει πληροφορίες του οχήματος και πλοήγηση.

Το νέο AI:TRAIL Quattro Concept είναι το τέταρτο μέλος από την οικογένεια το πρωτότυπων οχημάτων AI που ξεκίνησε να μας συστήνει η Audi το 2017 με το  Aicon.

Σχετικά άρθρα

Mercedes - AMG

Από το 2021 η μορφή του WEC, δηλαδή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, θα αλλάξει σημαντικά αφού η κορυφαία κατηγορία, που σήμερα ονομάζεται LMP1, δε θα αποτελείται από μοντέλα ειδικά εξελιγμένα για αυτό το είδος αγώνων.

SEAT

Σεπτέμβριος, ο μήνας που τα παιδιά επιστρέφουν στα θρανία τους, αλλά και ο μήνας που ξεκινούν τα μαθήματα στην Επαγγελματική Σχολή της SEAT.

Ferrari

Η Ferrari είναι από τις τελευταίες εταιρείες που αποφάσισαν να ακολουθήσουν τη μόδα των SUV και αυτή τη στιγμή εξελίσσει το πρώτο μοντέλο του είδους που θα φέρει στο καπό το Cavallino Rampante. Η ονομασία του θα είναι Purosangue.

Land Cruiser Namib

Η σειρά 70 του Toyota Land Cruiser παράγεται αδιάλειπτα από το 1984 και παρά το γεγονός ότι μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν υπάρξει πολλές αλλαγές ώστε να παραμένει σύγχρονο, σε μηχανολογικό τομέα παραμένει το ίδιο αυτοκίνητο.

Skoda

Μπορεί η Skoda πλέον να μπαίνει σε μια νέα εποχή, αυτή της ηλεκτροκίνησης, παρουσιάζοντας στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης τα νέα  Citigoᵉ iV και Superb iV, ωστόσο δε ξεχνά να τιμά το παρελθόν της.

Volkswagen ID. R

Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο, μέσω του οποίου μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε μέρος της προσπάθειας που έκανε ο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού ID.

Jeep Wrangler

Όλα τα μοντέλα της Jeep είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την περιπέτεια, ενώ το πιο ανήμερο off-road «θηρίο» της είναι το Wrangler.

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.