Είστε εδώ

Motorshow

Cupra e-Racer: Μοναδικό στο είδος του

του Σωτήριου Χάλλα

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης κάνουν πρεμιέρα πολλά νέα μοντέλα που θα δούμε στους δρόμους το επόμενο διάστημα, καθώς και αρκετά πρωτότυπα, όμως το “παρών” δίνουν και αγωνιστικές προτάσεις όπως το Cupra e-Racer.

Μάλιστα, το συγκεκριμένο είναι ιδιαίτερο αφού πρόκειται είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που είναι υπεύθυνοι για την κίνησή του αποδίδουν σταθερά 408 ίππους, αλλά μπορούν στιγμιαία να φτάσουν μέχρι και τους 680 ίππους. Αποτέλεσμα αυτής της δύναμης είναι η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται εντός 3.2 δευτ. και η τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά την μπαταρία του αποτελείται από 6.072 κελιά, ενώ το βάρος τη δεν ξεπέρνα τα 450 κιλά και φορτίζει εντός 40 λεπτών.

Ο οδηγός που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του κατά τη διάρκεια της εξέλιξης είναι ο Ματίας Έκστρομ.

Μεγάλη και επιτυχής η ιστορία του Έκστρομ στους αγώνες, με δύο τίτλους στο πρωτάθλημα Γερμανίας τουρισμού (DTM) 2004, 2007, έναν τίτλο στο FIA world rally cross (2016), πρωταθλητής στο σουηδικό πρωτάθλημα τουρισμού (1999), αλλά και με 8 συμμετοχές στο WRC.

Η εξέλιξη του e—Racer, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αγωνιστικού με προδιαγραφές για το πρωτάθλημα τουρισμού, συνεχίζεται στην πίστα της Βαρκελώνης, το “σπίτι” της Cupra.

Σχετικά άρθρα

Το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα μπορεί κάποιος να αγοράσει την Giulietta, τουλάχιστον στην τρέχουσα μορφή της, καθώς μέχρι το τέλος του έτους η Alfa Romeo θα έχει σταματήσει την κατασκευή της.

Σύμφωνα με τo Kaspersky Family Report, πάνω από ένας στους τέσσερις (28%) γονείς με παιδί ηλικίας μεταξύ επτά και 12 ετών θεωρούν το επιβλαβές (βίαιο ή σεξουαλικό) περιεχόμενο ως τον σημαντικότερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα παιδιά ενώ βρίσκονται online.

Η εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης είναι ένα από τα «στοιχήματα» που θέλει να κερδίσει στο εγγύς μέλλον η Volvo.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το Γκραν Πρι Αγγλίας στην πίστα του Σίλβερστον είναι προγραμματισμένο για τις 19 Ιουλίου. 

Όμως λόγω κορωνοϊού τίποτα δεν είναι σίγουρο για τη διεξαγωγή του κάτι που θα αποφασιστεί στο τέλος Απριλίου. 

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ίσως χρειαστούν ενίσχυση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές επιπτώσεις του κορωνοϊού.

Η χάραξη πορείας σε περιόδους μεγάλων κρίσεων, όπως αυτή που βιώνουμε με την πανδημία του κορωνοϊού, απαιτεί ψυχραιμία, μεθοδικότητα και γνώσεις.

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά του Jimny, έχουμε δει πολλές ιδέες για το πώς θα μπορούσε να είναι μια πεντάθυρη έκδοση, όμως καμία μέχρι τώρα δεν ήταν επίσημη.

Με πάνω από 76.500 κρούσματα από την πανδημία του κορωνοϊού στη Γερμανία η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει την αναστολή της παραγωγής στα εργοστάσια που βρίσκονται στην ιδιαίτερη πατρίδα της.

Μπορεί σημαντικό ποσοστό της οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο να έχει “παγώσει” λόγω του κορωνοϊού, όμως τα σχέδια των επιχειρήσεων για την επόμενη μέρα συνεχίζονται, όπως συμβαίνει και με τη μετατροπή της Racing Point σε εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin από το 2021.

Αγώνες δεν γίνονται, ο κορωνοϊός θερίζει, η αβεβαιότητα κυριαρχεί…

Ας ξεφύγουμε λοιπόν και ας το δούμε το θέμα από την άλλη πλευρά, την πιο θετική. Aς γυρίσουμε λίγο πίσω τις σελίδες του ημερολογίου κάνοντας μια βόλτα στα άδυτα της Hyundai Motorsport.