Είστε εδώ

Motorshow

BMW Concept 4: Για ποια μοντέλα μας προετοιμάζει;

του Σωτήριου Χάλλα

Ανάμεσα στα πρωτότυπα που μπορεί να δει το κοινό στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι και το Concept 4 της BMW, το οποίο μας δίνει μια ιδέα για το πώς θα είναι η επόμενη γενιά των M3 και M4.

Το χαρακτηριστικό που δεν μπορεί να ξεφύγει από την προσοχή κανενός, αφού είναι το πρώτο που παρατηρεί κάποιος, είναι το πολύ μεγάλο μέγεθος που έχουν τα δύο “νεφρά” που αποτελούν σήμα – κατατεθέν της μάρκας από το Μόναχο. Κάποτε αυτό το χαρακτηριστικό είχε πολύ μικρότερο μέγεθος, όμως όσο περνάνε τα χρόνια η BMW επιλέγει να κάνει αυτά τα ανοίγματα στη μάσκα ολοένα και πιο μεγάλα, επιλογή που δε συμμερίζεται το σύνολο του κοινού.

Ωστόσο, για τους Γερμανούς φαίνεται ότι έχει μεγάλη σημασία η αύξηση του μεγέθους των “νεφρών”, λέγοντας ότι για τη σχεδίασή τους έχουν αντλήσει έμπνευση από την 328, ένα μοντέλο που παραγόταν από το 1936 μέχρι το 1940.

Κοιτώντας πιο πέρα, βλέπουμε ότι τα φωτιστικά σώματα είναι ιδιαίτερα λεπτά και χρησιμοποιούν την τεχνολογία laser και από κάτω υπάρχουν πολύ μεγάλες εισαγωγές αέρα. Πηγαίνοντας λίγο πιο πίσω, οι πλαϊνοί καθρέφτες έχουν πολύ λεπτή σχεδίαση, ενώ ξεχωρίζει το γεγονός ότι ένα μέρος τους αποτελείται από βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Η BMW δεν έδωσε κάποια πληροφορία σχετικά με τα κινητήρια σύνολα του concept 4. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι τα μοντέλα που θα βασιστούν σε αυτό το πρωτότυπο, αναμένεται να τα δούμε το 2022.

Σχετικά άρθρα

To γράμμα R αποτελεί τη «σφραγίδα» που βάζει η Volkswagen στις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων της.

Το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα μπορεί κάποιος να αγοράσει την Giulietta, τουλάχιστον στην τρέχουσα μορφή της, καθώς μέχρι το τέλος του έτους η Alfa Romeo θα έχει σταματήσει την κατασκευή της.

Σύμφωνα με τo Kaspersky Family Report, πάνω από ένας στους τέσσερις (28%) γονείς με παιδί ηλικίας μεταξύ επτά και 12 ετών θεωρούν το επιβλαβές (βίαιο ή σεξουαλικό) περιεχόμενο ως τον σημαντικότερο κίνδυνο που αντιμετωπίζουν τα παιδιά ενώ βρίσκονται online.

Η εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης είναι ένα από τα «στοιχήματα» που θέλει να κερδίσει στο εγγύς μέλλον η Volvo.

Σύμφωνα με το αρχικό πρόγραμμα το Γκραν Πρι Αγγλίας στην πίστα του Σίλβερστον είναι προγραμματισμένο για τις 19 Ιουλίου. 

Όμως λόγω κορωνοϊού τίποτα δεν είναι σίγουρο για τη διεξαγωγή του κάτι που θα αποφασιστεί στο τέλος Απριλίου. 

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες ίσως χρειαστούν ενίσχυση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές επιπτώσεις του κορωνοϊού.

Η χάραξη πορείας σε περιόδους μεγάλων κρίσεων, όπως αυτή που βιώνουμε με την πανδημία του κορωνοϊού, απαιτεί ψυχραιμία, μεθοδικότητα και γνώσεις.

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά του Jimny, έχουμε δει πολλές ιδέες για το πώς θα μπορούσε να είναι μια πεντάθυρη έκδοση, όμως καμία μέχρι τώρα δεν ήταν επίσημη.

Με πάνω από 76.500 κρούσματα από την πανδημία του κορωνοϊού στη Γερμανία η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει την αναστολή της παραγωγής στα εργοστάσια που βρίσκονται στην ιδιαίτερη πατρίδα της.

Μπορεί σημαντικό ποσοστό της οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο να έχει “παγώσει” λόγω του κορωνοϊού, όμως τα σχέδια των επιχειρήσεων για την επόμενη μέρα συνεχίζονται, όπως συμβαίνει και με τη μετατροπή της Racing Point σε εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin από το 2021.