Είστε εδώ

Motorshow

BMW Concept 4: Για ποια μοντέλα μας προετοιμάζει;

του Σωτήριου Χάλλα

Ανάμεσα στα πρωτότυπα που μπορεί να δει το κοινό στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι και το Concept 4 της BMW, το οποίο μας δίνει μια ιδέα για το πώς θα είναι η επόμενη γενιά των M3 και M4.

Το χαρακτηριστικό που δεν μπορεί να ξεφύγει από την προσοχή κανενός, αφού είναι το πρώτο που παρατηρεί κάποιος, είναι το πολύ μεγάλο μέγεθος που έχουν τα δύο “νεφρά” που αποτελούν σήμα – κατατεθέν της μάρκας από το Μόναχο. Κάποτε αυτό το χαρακτηριστικό είχε πολύ μικρότερο μέγεθος, όμως όσο περνάνε τα χρόνια η BMW επιλέγει να κάνει αυτά τα ανοίγματα στη μάσκα ολοένα και πιο μεγάλα, επιλογή που δε συμμερίζεται το σύνολο του κοινού.

Ωστόσο, για τους Γερμανούς φαίνεται ότι έχει μεγάλη σημασία η αύξηση του μεγέθους των “νεφρών”, λέγοντας ότι για τη σχεδίασή τους έχουν αντλήσει έμπνευση από την 328, ένα μοντέλο που παραγόταν από το 1936 μέχρι το 1940.

Κοιτώντας πιο πέρα, βλέπουμε ότι τα φωτιστικά σώματα είναι ιδιαίτερα λεπτά και χρησιμοποιούν την τεχνολογία laser και από κάτω υπάρχουν πολύ μεγάλες εισαγωγές αέρα. Πηγαίνοντας λίγο πιο πίσω, οι πλαϊνοί καθρέφτες έχουν πολύ λεπτή σχεδίαση, ενώ ξεχωρίζει το γεγονός ότι ένα μέρος τους αποτελείται από βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Η BMW δεν έδωσε κάποια πληροφορία σχετικά με τα κινητήρια σύνολα του concept 4. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι τα μοντέλα που θα βασιστούν σε αυτό το πρωτότυπο, αναμένεται να τα δούμε το 2022.

Σχετικά άρθρα

Νέο Ford Mustang Mach-E

Οι παραδόσεις πρέπει να τηρούνται σύμφωνα με το θυμόσοφο λαό μας, ωστόσο η Ford έχει μάλλον αντίθετη άποψη και για το λόγο αυτό αποφάσισε μετά από 55 ολόκληρα χρόνια να «πειράξει» την πιο διαχρονική της σιλουέτα.

Δύναμη vs χαμηλό βάρος

Την Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio μπορεί κάποιος να την εντάξει στα supercar των SUV, αφού ο V6 κινητήρας των 2.9 λίτρων, αφ’ ενός διαθέτει την απαραίτητη ισχύ που φτάνει τους 510 ίππους, αφ’ ετέρου έχει αναπτυχθεί από τη Ferrari.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Άργησαν οι αγωνοδίκες στο Γκραν Πρι Βραζιλίας να ανακοινώσουν το αποτέλεσμα για το συμβάν μεταξύ Χάμιλτον και Άλμπον.

Κάρλος Σάινθ

Οι ανατροπές του Γκραν Πρι Βραζιλίας δεν τελείωσαν με το πέσιμο της καρό σημαίας αλλά συνεχίστηκαν και μετά, αφού ο Χάμιλτον τελικά δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή που είχε με τον Άλμπον στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας

Με αυξημένες θερμοκρασίες και καλό καιρό υποδέχτηκε η πίστα του Interlagos τους οδηγούς για τον προτελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος του δεν είχε πολλή δράση, όμως προς το τέλος το ένα γεγονός διαδεχόταν το άλλο και οι μάχες ήταν από τις πιο κλειστές που έχουμε δει ποτέ.

Formula E-Mercedes EQ

Ο 28χρονος Μεξικάνος ΕστέμπανΓκουτιέρεθ, με την εμπειρία των 59 Γκραν Πρι με Sauber και Haas, θα είναι ο δοκιμαστής και εξελικτής της ηλεκτροκίνητης Mercedes για το αντίστοιχο πρωτάθλημα από το 2020. 

Αυτοκίνηση –Anytime 2019

Η Κυριακή 17 Νοεμβρίου είναι η τελευταία μέρα της έκθεσης αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2019».

Διεξάγεται στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού στην αίθουσα ξιφασκίας. 

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Προτελευταίος γύρος του φετινού πρωταθλήματος στην πίστα της Βραζιλίας, των 4.309 χλμ. με τις 15 στροφές και τα 388 μ. μήκος του pit lane.

Η πίστα φέρει αντίθετη φορά από αυτή του ρολογιού και οδηγοί θα καλύψουν 71 γύρους συμπληρώνοντας 305.909 χλμ. 

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

H πίστα του Ιντερλάγκος στη Βραζιλία που την Κυριακή 17 Νοεμβρίου διεξάγεται το προτελευταίο Γκραν Πρι για το 2019, έχει μήκος 4.309 χλμ. με 15 στροφές.

Formula 1-Γκραν Πρι Βραζιλίας

Στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας ο Μαξ Φερστάπεν με την R.B. Αston Martin σημείωσε την 2η pole position στην καριέρα του. 

Όμως στη συνέντευξη Τύπου τόνισε ότι για αυτόν είναι η 3η καθώς του «έκλεψαν» την pole position στο Γκραν Πρι του Μεξικού.