Είστε εδώ

Motorshow

Αυτοκίνηση-Anytime 2019: Το νέο Hyundai i10 και δυο νέες εκδόσεις του Kona

του Γιώργου Ψαρρά

Έτοιμο να κατακτήσει τους δρόμους των ελληνικών πόλων «δηλώνει» το νέο Hyundai i10, το οποίο πραγματοποιεί την επίσημη εγχώρια πρεμιέρα του αυτές τις μέρες στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκίνηση-Anytime 2019.

Το μικρό κορεάτικο μοντέλο τροφοδοτείται από δύο διαφορετικούς ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες. Ο λόγος για έναν τρικύλινδρο «χιλιάρη» απόδοσης 67 ίππων και για τον τετρακύλινδρο των 1.2 λίτρων που παράγει 84 ίππους. Η πιο σπιρτόζικη έκδοση του όμως θα είναι η N με υπερτροφοδοτούμενο επίσης τρικύλινδρο μοτέρ ενός λίτρου και ισχύ 100 ίππων.

Για πρώτη φορά όμως ελληνικό έδαφος πατάνε στο περίπτερο της Hyundai οι τροχοί της νέας υβριδικής έκδοσης του Κona, η οποία έχει συνδυαστική ισχύ 141 ίππων. Παράλληλα ντεμπούτο κάνει και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Kona.

Οι επισκέπτες θα μπορέσουν επίσης να γνωρίσουν καλύτερα και τα υπόλοιπα μοντέλα από τη γκάμα της Hyundai, όπως το i20, το i30, το ισχυρότατο i30N, το Κona (με κινητήρες εσωτερικής καύσης) και το Tucson που συνδυάζει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V με πετρελαιοκινητήρα.

Σχετικά άρθρα

Peugeot 2008

Από τη στιγμή που η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη και σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση το γεγονός ότι οι εταιρείες επιλέγουν να παρουσιάσουν αρκετά μοντέλα τους εκεί.

Rally Sprint Βοιωτίας

Τι και αν είναι έκπτωτο το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, τι και αν επιτροπή αγώνων δεν υπάρχει εν τούτοις τα σωματεία που ψηφίζουν για την ΟΜΑΕ και το Δ.Σ. της, συνεχίζουν την διοργάνωση αγώνων.

Βάσω Κουρτίδου

Περίπου 12 χρόνια πριν, ίσως και λίγο παραπάνω, θυμάμαι με νοσταλγία ένα κοριτσάκι στην πρώτη του επαφή με τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Toyota

Για ακόμα μια φορά η Toyota αποδεικνύει με πράξεις τη βαθιά πεποίθηση της ότι η έννοια της κινητικότητας δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα.

10o rally Tuscan Rewind

«Φωτιά» αναμένεται να πάρουν οι χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές κοντά στη Σιένα, καθώς στον τελευταίο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος 22-23 Nοεμβρίου παίζεται ο τίτλος.

Porsche

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε το τμήμα Ν για να “στεγάσει” όλες τις δραστηριότητες της που έχουν να κάνουν με μοντέλα υψηλών επιδόσεων, όπως τα i30, i30 Fastback και Veloster, τρία προσθιοκίνητα με τα οποία εγκαινίασε τις δραστηριότητες του τμήματος.

General Motors

Θέλοντας, ίσως, να κλέψει λίγη από τη λάμψη της παρουσίασης του Tesla Cybertruck, του πρώτου pick-up στην ιστορία της αμερικανικής μάρκας, η διευθύνουσα σύμβουλος της General Motors, Μαίρη Μπαρα, ανακοίνωσε ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται θα παρουσιάσει το δικό του ηλεκτρικό pick-up το 2021.

Lexus

Η Lexus, ως θυγατρική premium εταιρεία της Toyota, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο ήρθε η ώρα να μπει και αυτή στην πρίζα.

Tesla

Μετά από πολύ καιρό αναμονής, η Tesla αποκάλυψε στο κοινό το πρώτο pick-up της ιστορίας της, με μία εκδήλωση που έγινε στην Καλιφόρνια και κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ ιδιαίτερη σχεδίασή του, η οποία θα ταίριαζε πολύ εύκολα σε κάποια ταινία της οποίας η ιστορία διαδραματίζεται