Είστε εδώ

Motorshow

Αυτοκίνηση 2018-Renault Megane R.S.: Το πρώτο hot hatch με τετραδιεύθυνση

του Σωτήριου Χάλλα

Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.

Η κορυφαία έκδοση R.S. του γαλλικού μοντέλου βρίσκεται πλέον στην τρίτη της γενιά. Το νέο Megane R.S. είναι ακόμα πιο δυνατό χάρη στο νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1.8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 390 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με αυτόματο 6αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, το οποίο φέρει paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.

Αυτό που κάνει το νέο Megane R.S. να ξεχωρίζει στην κατηγορία του είναι ότι για πρώτη φορά διατίθεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, ώστε να έχει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες. Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση συμβάλει και η ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση, αλλά και το νέο διαφορικό Torsen περιορισμένης ολίσθησης.

Όπως και τα συμβατικά Megane το ισχυρότερο R.S εξοπλίζεται με το σύστημα MULTI-SENSE, το οποίο προσφέρει τα πέντε προγράμματα οδήγησης Comfort, Normal, Sport, Race και Perso. Διαθέτει δύο σασί το Sport και το Cup.

Ο οδηγός του νέου Megane R.S. θα μπορεί να κάνει χρήση της εξελιγμένης τηλεμετρίας, η οποία μέσω του προγράμματος “Expert” επιτρέπει τη σύνδεση κάμερας για καταγραφή της οδήγησης, ώστε στη συνέχεια να αναλύονται τα δεδομένα, αλλά και να μοιράζονται οι σχετικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εμφανισιακά τώρα το νέο Megane R.S. είναι φαρδύτερο, «κάθεται» σε τροχούς 18 ή 19 ιντσών, η πίσω αεροτομή έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, πίσω διαχύτη και τρισδιάστατη κυψελοειδούς σχήματος γρίλια.

Στο τέλος του 2018 αναμένεται και η έκδοση Trophy που θα έχει 300 ίππους.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Μόντε Κάρλο

Το ετήσιο ραντεβού των celebrities στο μικρό πριγκιπάτο της Μεσογείου, στο Μονακό, είναι προγραμματισμένο για τις 26 Μαΐου.

Ημερομηνία που συμπίπτει με τις Ευρωεκλογές.

Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει το Μόντε Κάρλο με τις Ευρωεκλογές. Aπολύτως καμία.

Όμιλος Σφακιανάκη

Μάζεψε τις ζημιές τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και στη μητρική, η Σφακιανάκης, στο α' τρίμηνο του έτους ενώ εμφάνισε σημαντική βελτίωση των EBITDA, παρά την πτώση των πωλήσεων.  Ειδικότερα, οι ζημίες προ φόρων για τον Όμιλο ήταν €3,9 εκ.

ΥΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για την κίνηση των αεροδρομίων το Α’ τετράμηνο του 2019 προκύπτει άνοδος πτήσεων και διακινούμενων επιβατών σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας μας.

Ο Αλόνσο στο Indy 500

Ο Φερνάντο Αλόνσο σχεδίαζε να τρέξει στον φετινό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολης (Indy 500), όμως ο Ισπανός οδηγός δε θα καταφέρει να πραγματοποιήσει τα σχέδιά του.

Renault

Το μύθο ότι τα πολυχρηστικά μοντέλα δε μπορούν να έχουν πιο σπορ παρουσιαστικό έρχεται να καταρρίψει η νέα έκδοση ονόματι Black των Renault Scenic και Grand Scenic.

Mercedes GLE

Δε χρειάζεται να μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, ώστε να γνωρίσει τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας που εξελίσσει η Mercedes, αρκεί να ρίξει μια ματιά στη συγκεκριμένη GLE.

Hyundai

Είναι ευρέως γνωστό ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, ευθύνεται για πολλά και σοβαρά προβλήματα υγείας.

Skoda

Γνωρίζουμε ήδη ότι στις 23 Μαΐου η Skoda θα αποκαλύψει την ανανεωμένη Superb, ενώ η τσέχικη εταιρεία μας ενημερώνει ότι από τη γκάμα της ναυαρχίδας δε θα απουσιάζει η πρακτικότερη έκδοση Scout, με station wagon αμάξωμα.

Volkswagen

Παραδοσιακά η Volkswagen μας συστήνει στο “SOWO European Experience”, το οποίο πραγματοποιήθηκε φέτος από 18 έως 19 Μαΐου στην Πολιτεία της Τζόρτζια, πρωτότυπα βελτιωμένα σπορ μοντέλα από την υφιστάμενη γκάμας της.

Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet 4WD

Μπορεί να μην είναι η πρώτη μας συνάντηση με το ανανεωμένο Vitara καθώς πριν λίγο καιρό είχαμε στα χέρια μας την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1.4 λίτ