Είστε εδώ

Motorshow

Αυτοκίνηση 2018-Renault Megane R.S.: Το πρώτο hot hatch με τετραδιεύθυνση

του Σωτήριου Χάλλα

Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.

Η κορυφαία έκδοση R.S. του γαλλικού μοντέλου βρίσκεται πλέον στην τρίτη της γενιά. Το νέο Megane R.S. είναι ακόμα πιο δυνατό χάρη στο νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού των 1.8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 280 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 390 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή με αυτόματο 6αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, το οποίο φέρει paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων.

Αυτό που κάνει το νέο Megane R.S. να ξεχωρίζει στην κατηγορία του είναι ότι για πρώτη φορά διατίθεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL, ώστε να έχει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες. Παράλληλα προς αυτή την κατεύθυνση συμβάλει και η ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση, αλλά και το νέο διαφορικό Torsen περιορισμένης ολίσθησης.

Όπως και τα συμβατικά Megane το ισχυρότερο R.S εξοπλίζεται με το σύστημα MULTI-SENSE, το οποίο προσφέρει τα πέντε προγράμματα οδήγησης Comfort, Normal, Sport, Race και Perso. Διαθέτει δύο σασί το Sport και το Cup.

Ο οδηγός του νέου Megane R.S. θα μπορεί να κάνει χρήση της εξελιγμένης τηλεμετρίας, η οποία μέσω του προγράμματος “Expert” επιτρέπει τη σύνδεση κάμερας για καταγραφή της οδήγησης, ώστε στη συνέχεια να αναλύονται τα δεδομένα, αλλά και να μοιράζονται οι σχετικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εμφανισιακά τώρα το νέο Megane R.S. είναι φαρδύτερο, «κάθεται» σε τροχούς 18 ή 19 ιντσών, η πίσω αεροτομή έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, πίσω διαχύτη και τρισδιάστατη κυψελοειδούς σχήματος γρίλια.

Στο τέλος του 2018 αναμένεται και η έκδοση Trophy που θα έχει 300 ίππους.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.