Είστε εδώ

MotoGP

Ντοβιτσιόζο - Λορένθο: "Είναι σχεδόν αδύνατο να πιάσουμε τον Μάρκεθ"

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί η Ducati να έκανε το 1-2 στο Γκραν Πρι της Τσεχίας όμως οι αναβάτες της ομάδας πιστεύουν ότι το αδιαμφισβήτητο φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος παραμένει ο Μαρκ Μαρκέθ.

Συγκεκριμένα, ο νικητής του αγώνα που έγινε στο Brno, Αντρέα Ντοβιτσιόζο, απέχει από τον Μαρκέθ 68 βαθμούς ενώ ο Χόρχε Λορένθο έχει ακόμα μεγαλύτερη διαφορά που φτάνει τους 76 βαθμούς.

Οι δύο αναβάτες όταν ερωτήθηκαν σχετικά με τις πιθανότητες αυτή η απόδοση της ιταλικής μοτοσυκλέτας να συνεχιστεί μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος ώστε να τους δώσει τη δυνατότητα να απειλήσουν τον Ισπανό αναβάτη της Honda είπαν ότι το θεωρούν σχεδόν αδύνατο καθώς θα έπρεπε να υπάρξει μια σχεδόν αδύνατη βελτίωση της τάξης των 2 με 3 δεκάτων ήδη από τον επόμενο αγώνα του πρωταθλήματος που είναι στην Αυστρία, στην πίστα Red Bull Ring.

Αυτή η άποψη δε βασίζεται στο γεγονός, όπως είπαν, ότι η Ducati δε θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο αλλά στο ότι αυτή τη στιγμή η ισχύς των κινητήρων είναι πάνω – κάτω στα ίδια επίπεδα οπότε είναι δύσκολο να βρει κάποια ομάδα επιπλέον 2 με 3 δέκατα από τη μια στιγμή στην άλλη.

Οι δύο αναβάτες κλείσανε λέγοντας ότι το MotoGP είναι ανατρεπτικό πρωτάθλημα και μπορούν να συμβούν τα πάντα όμως οι πιθανότητες είναι πολύ μικρές.

Σχετικά άρθρα

Υπόθεση Γκον

Η Nissan σκληραίνει τη στάση της απέναντι στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της, Καρλος Γκον, βάζοντας στο στόχαστρο και την αδερφή του, Κλοντίν Μπισάρα ντε Ολιβέιρα, καταθέτοντας μήνυση εναντίον της.

Toyota Supra

Μάχη αναμένεται να γίνει για την πρώτη Toyota Supra που θα πουληθεί στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς θα βγει στο «σφυρί».

Κινητήρες εσωτερικής καύσης

Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν λόγο για αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης μακροπρόθεσμα όμως φαίνεται ότι τα κλασικά μοτέρ βενζίνης και diesel δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη όσον αφορά την εξέλιξή τους.

Volkswagen Sharan

Πιο «απλόχερο» είναι πλέον το Volkswagen Sharan σε ότι αφορά τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία εξοπλίζεται.

Ford

Η Ford έχει παράδοση στα pick-up (ειδικά στα μεγάλα) αφού, κυρίως στην Αμερική, διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα την οποία όπως φαίνεται θέλει να εμπλουτίσει προς το κάτω άκρο της.

Renault

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου γύρω από τις απολαβές του Κάρλος Γκον και τη σύλληψή του από τις ιαπωνικές αρχές οι Nissan και Mitsubishi έσπευσαν να τον απομακρύνουν από τη θέση του CEO.

Nissan Patrol

Σήμερα η Nissan διαθέτει μια αναγνωρισμένη γκάμα από SUV, ωστόσο οι ρίζες της στην εν λόγω κατηγορία εντοπίζονται στο Patrol.

Ήπια υβριδικά

Σύμφωνα με τη Valeo μέχρι το 2026 το 25% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο θα χρησιμοποιούν κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα για την κίνησή τους.

SEAT

Το Arona FR που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία δεν είναι τυχαίο, καθώς ήταν αυτό που οδήγησε τη SEAT σε ένα νέο ρεκόρ παραγωγής.

Volkswagen

Μετά τα ID, ID CROZZ, ID BUZZ και ID VIZZION η Volkswagen ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πέμπτο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην έκθεση της Σανγκάης που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.