Είστε εδώ

MotoGP

Ντοβιτσιόζο - Λορένθο: "Είναι σχεδόν αδύνατο να πιάσουμε τον Μάρκεθ"

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί η Ducati να έκανε το 1-2 στο Γκραν Πρι της Τσεχίας όμως οι αναβάτες της ομάδας πιστεύουν ότι το αδιαμφισβήτητο φαβορί για την κατάκτηση του πρωταθλήματος παραμένει ο Μαρκ Μαρκέθ.

Συγκεκριμένα, ο νικητής του αγώνα που έγινε στο Brno, Αντρέα Ντοβιτσιόζο, απέχει από τον Μαρκέθ 68 βαθμούς ενώ ο Χόρχε Λορένθο έχει ακόμα μεγαλύτερη διαφορά που φτάνει τους 76 βαθμούς.

Οι δύο αναβάτες όταν ερωτήθηκαν σχετικά με τις πιθανότητες αυτή η απόδοση της ιταλικής μοτοσυκλέτας να συνεχιστεί μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος ώστε να τους δώσει τη δυνατότητα να απειλήσουν τον Ισπανό αναβάτη της Honda είπαν ότι το θεωρούν σχεδόν αδύνατο καθώς θα έπρεπε να υπάρξει μια σχεδόν αδύνατη βελτίωση της τάξης των 2 με 3 δεκάτων ήδη από τον επόμενο αγώνα του πρωταθλήματος που είναι στην Αυστρία, στην πίστα Red Bull Ring.

Αυτή η άποψη δε βασίζεται στο γεγονός, όπως είπαν, ότι η Ducati δε θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο αλλά στο ότι αυτή τη στιγμή η ισχύς των κινητήρων είναι πάνω – κάτω στα ίδια επίπεδα οπότε είναι δύσκολο να βρει κάποια ομάδα επιπλέον 2 με 3 δέκατα από τη μια στιγμή στην άλλη.

Οι δύο αναβάτες κλείσανε λέγοντας ότι το MotoGP είναι ανατρεπτικό πρωτάθλημα και μπορούν να συμβούν τα πάντα όμως οι πιθανότητες είναι πολύ μικρές.

Σχετικά άρθρα

Φερνάντο Αλόνσο

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 δεν θα είναι το ίδιο από το 2019.  Ο λόγος είναι ότι ο Φερνάντο Αλόνσο εγκαταλείπει τη Formula 1 στο τέλος του 2018.

Φελίπε Μάσα

Ο Φελίπε Μάσα πέρασε αρκετά χρόνια της καριέρας του στη Ferrari και κατά τη διάρκεια αυτών των ετών ήταν team mate του Μίκαελ Σουμάχερ, του Κίμι Ραϊκόνεν και του Φερνάντο Αλόνσο οπότε έχει πολύ ξεκάθαρη εικόνα και για τους τρεις.

Ducati

Ο team manager της Ducati, Νταβίντ Ταρντότσι, σε πρόσφατες δηλώσεις του μίλησε για τον Χόρχε Λορένθο και τη μετακίνησή του από την ιταλική ομάδα σε εκείνη της Honda το 2019.

Honda

Μετά την ανανέωση της αμερικάνικης έκδοσης του HR-V η Honda επεμβαίνει και στην ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου προκειμένου να το κάνει πιο “φρέσκο” στα μάτια του κοινού.

Ράλι Γερμανίας

Στον προηγούμενο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ράλι Φινλανδίας, το Ford Fiesta WRC, των Οζιέ-Ινγκρασιά παρουσιάστηκε με νέο αεροδυναμικό πακέτο στο πίσω μέρος.

Αυτό περιελάμβανε, προφυλακτήρα και διαχύτη

Στο ράλι Γερμανίας θα εμφανιστεί και με νέα αεροτομή.

Porsche

Η Porsche είναι από τις εταιρείες που κυνηγάνε τα ρεκόρ και το πρώτο υβριδικό της μοντέλο, η Panamera Turbo S E-Hybrid, δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Ράλι Γερμανίας

Το 9ο ραντεβού του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι διεξάγεται στη Γερμανία 16-19 Αυγούστου.

Είναι το ασφάλτινο-καλοκαιρινό-ραντεβού με έδρα λίγα χλμ. από τη Φρανκφούρτη.

Toyota

Η Toyota τα τελευταία χρόνια έχει αυξήσει την εμπλοκή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με αποκορύφωμα τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και τις νίκες που πετυχαίνει εκεί.

Audi

Η Audi ετοίμαζε εδώ και αρκετό καιρό τη νέα γενιά του Audi Q3 και τώρα έφτασε η ώρα να το παρουσιάσει στο κοινό.

Σιρίλ Αμπιτεμπούλ -

Ο επί κεφαλής της ομάδας της Renault στη Formula 1, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, σε πρόσφατες δηλώσεις του είπε ότι ο κινητήρας της γαλλικής εταιρείας είναι ικανός να οδηγήσει μια ομάδα σε νίκες και pole positions και ότι η Red Bull οφείλει να κατηγορήσει τον εαυτό της για τα όποια κακά αποτελέσματα.