Είστε εδώ

MotoGP

MotoGP: Πρωτάθλημα για Μάρκεζ, απών ο Ντοβιτσιόζο

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν έσβησαν τα φώτα στο σιρκουί Ρικάρντο Τόρμο ο poleman Μαρκ Μάρκεζ ξεκίνησε πολύ καλά και έστριψε πρώτος με τους Πεντρόσα και Ιανόνε να ακολουθούν. Ο έτερος διεκδικητής του πρωταθλήματος, Αντρέα Ντοβιτσιόζο άρχισε αμέσως την προσπάθεια να ανέβει καθώς εκκινούσε από την ένατη θέση. Έτσι, δύο γύρους μετά την εκκίνηση ήταν ήδη στην πέμπτη. Στον ίδιο γύρο ο Μίκα Κάλιο είχε μια πτώση στη στροφή 4.

Στον τρίτο γύρο ο Ζάρκο προσπέρασε τον Μάρκεζ για την πρώτη θέση κάνοντας και τον ταχύτερο (μέχρι εκείνη τη στιγμή) γύρο του αγώνα ενώ ο Ισπανός δεχόταν πίεση και από τους Πεντρόσα και Λορένθο. Όσο περνούσαν οι γύροι οι διαφορές μεταξύ των οδηγών είχαν σταθεροποιηθεί. Στον δέκατο γύρο η πρώτη πεντάδα αποτελούνταν από τους Ζάρκο, Μαρκέζ, Πεντρόσα, Λορένθο και Ντοβιτσιόζο. Μάλιστα οι πρώτοι πέντε είχαν χτίσει και μια σημαντική διαφορά από τους υπόλοιπους.

Πιο πίσω ο Ρόσι είχε καταφέρει να ανέβει στην έκτη θέση έχοντας πίσω του τους Ιανόνε, Μίλερ, Ρινς και Πιρό οι οποίοι συμπλήρωναν τη δεκάδα. Σε μία έντονη μάχη μεταξύ των δύο Ducati ο Λορένθο κρατούσε πίσω του αρκετούς γύρους τον Ντοβιτσιόζο μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τις λιγοστές πιθανότητες του τελευταίου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Στο μέσο του αγώνα ο Μπαουτίστα είχε μια έξοδο στη στροφή 1 και αμέσως μετά μια πτώση στη στροφή 6 με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Όσο η κατάσταση μεταξύ Λορένθο και Ντοβιτσιόζο δεν άλλαζε, η Ducati προσπάθησε να κάνει τη ζωή του Ιταλού λίγο πιο εύκολη προτείνοντας πέντε φορές στον Λορένθο να αλλάξει χαρτογράφηση με τον τελευταίο να αγνοεί συστηματικά τις εντολές της ομάδας.

Οχτώ γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο Μάρκεζ προσπέρασε τον Ζάρκο για την πρώτη θέση αλλά αμέσως μετά είχε μια έξοδο στη στροφή 1 στην οποία κινδύνεψε να πέσει. Τελικά κατάφερε να επανέλθει στην πίστα βρισκόμενος πλέον στην πέμπτη θέση. Μάλιστα, ο τρόπος που ο αναβάτης της Repsol Honda κατάφερε να αποφύγει την πτώση ήταν το highlight του αγώνα.

Το δράμα, όμως, είχε μόλις αρχίσει καθώς μέσα στον ίδιο γύρο είχαμε πτώση και για τις δύο Ducati με τον Λορένθο να πέφτει πρώτος και λίγο αργότερα να ακολουθεί και ο Ντοβιτσιόζο.

Στην κορυφή η μάχη είχε φουντώσει με τους Πεντρόσα και Ζάρκο να εναλλάσσουν συνεχώς θέσεις μεταξύ τους. Οι τελευταίοι δύο γύροι ήταν δραματικοί με τους δύο αναβάτες σχεδόν να ακουμπάνε μεταξύ τους. Με το ξεκίνημα του τελευταίου γύρου ο Πεντρόσα κατάφερε τελικά να περάσει μπροστά στερώντας έτσι την ευκαιρία από τον Ζάρκο να κατακτήσει την πρώτη νίκη της καριέρας του. Πίσω τους ο Μάρκ Μάρκεζ συμπλήρωσε το βάθρο.

Αυτή η τρίτη θέση σε συνδυασμό με το προβάδισμα που είχε πριν τον αγώνα και με την πτώση του Ντοβιτσιόζο ήταν αρκετή για να του χαρίσει το τέταρτο πρωτάθλημα της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία. Μάλιστα, έγινε ο νεότερος αναβάτης που καταφέρνει κάτι τέτοιο καθώς είναι μόλις 24 ετών.

Πίσω από την πρώτη τριάδα βρέθηκε ο Άλεξ Ρινς στον καλύτερο τερματισμό της καριέρας του ενώ στην πέμτη θέση βρέθηκε ο Βαλεντίνο Ρόσι ο οποίος δεν είχε πολύ καλή μέρα. Έκτος ήταν ο Αντρέα Ιανόνε και έβδομος ο Τζακ Μίλερ. Καλ Κράτσλοου, Μισέλ Πιρό και Τίτο Ραμπάτ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Το Γαλλικό Γκραν Πρι δεν εξελίχθηκε όπως ήθελε η Scuderia Ferrari.

Ferrari

Στη θέα τους μένεις ακίνητος, καθώς δεν ξέρεις ποια Ferrari να θαυμάσεις, τη LaFerrari Aperta ή την «κλειστή» LaFerrari, τη GTC4 Lusso, την Portofino, την 812 Superfast ή την 488 GTB, έχοντας δίπλα τις F40 και F50 και την F12tdf.

Peugeot

Το Peugeot 308 έχει φέρει αρκετά καλές πωλήσεις στη γαλλική εταιρεία ωστόσο κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθεί και αυτή η στιγμή φαίνεται ότι θα είναι το 2021 ας δούμε, όμως, τι μπορούμε να περιμένουμε από το νέο μοντέλο.

Volvo

Με το ρυθμό που εξελίσσεται η αυτόνομη οδήγηση υπάρχει περίπτωση να μας χωρίζουν μόλις τρία χρόνια από το πρώτο σχετικά προσιτό μοντέλο στο οποίο όλοι οι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του οδηγού, θα μπορούν να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.

Υδρογόνο

Όσο οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων θα γίνονται πιο αυστηρές οι κατασκευαστές θα αναζητούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας για την κίνηση των αυτοκινήτων και μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες είναι το υδρογόνο.

Ford

Μπορεί η τέταρτη γενιά του Ford Focus να παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό όμως ακόμα μαθαίνουμε πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που έχει τοποθετήσει η αμερικάνικη εταιρεία στο μικρομεσαίο μοντέλο της.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Μοναχικός καβαλάρης στην πίστα του Πωλ Ρικάρ ο Χάμιλτον σημείωσε την 3η φετινή του νίκη, όσες και ο Φέτελ.

Ξεκίνησε πρώτος, τερμάτισε πρώτος χωρίς να απειληθεί ούτε μια φορά από κανέναν άλλον συνδυασμό.

Citroen C4 Cactus

Το νέο C4 Cactus το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας που εφοδιάζεται με το νέο σύστημα αναρτήσεων Progressive Hydraulic Cushions (PHC) και τα ανατομικά καθίσματα Advanced Comf

Pikes Peak

Τα ρεκόρ είναι για να καταρρίπτονται και ο τρεις φορές νικητής της ανάβασης του Κολοράντο Πάικς Πικ, Ρομαίν Ντυμά, «έσπασε» το ρεκόρ του Λεμπ κατά 16 δευτ. οδηγώντας το πρώτο αγωνιστικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Volkswagen με τους 680 ίππους.

Οpel Combo Life

Για τους φίλους που αναζητούν χώρους, ή τις πολυπληθείς οικογένειες η Opel προτείνει  το νέο της μοντέλο το Combo Life.