Είστε εδώ

MotoGP

Μεταγραφές: Νέος αναβάτης για τη Suzuki

του Σωτήριου Χάλλα

Η Suzuki ανακοίνωσε η μία από τις δύο μοτοσυκλέτες της το 2019 θα οδηγείται από τον Τζόαν Μιρ ο οποίος θα πάρει “προαγωγή” καθώς αυτή τη στιγμή αγωνίζεται στην κατηγορία Moto2.

Ο Μιρ θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα μεταξύ των νεότερων αναβατών καθώς κατέκτησε το πρωτάθλημα Moto3 μόλις στη δεύτερη χρονιά του στην κατηγορία το 2017 με 10 νίκες ενώ φέτος στο Moto2 είναι πέμπτος στο πρωτάθλημα με δύο συνεχόμενα βάθρα σε Le Mans και Mugello. Μάλιστα η επίδοσή του στη Moto3 είναι η καλύτερη από την εποχή που στην κατηγορία έτρεχε ο Μαρκ Μαρκέθ.

Ο Μιρ στη Moto2 συμμετέχει με την ομάδα Marc VDS ενώ στη Suzuki θα πάρει τη θέση του Ιανόνε ο οποίος έχει ήδη υπογράψει με την Aprilia.

Η απόδοση του Μιρ είναι τόσο αξιοπρόσεκτη που και η Honda είχε υπογράψει προσύμφωνο μαζί του όμως η ιαπωνική εταιρεία δεν το ενεργοποίησε οπότε ο 20χονος αναβάτης από τη Μαγιόρκα της Ισπανίας αποδέχτηκε την πρόταση της Suzuki.

Αυτή είναι η τρίτη φορά στην πρόσφατη ιστορία της Suzuki που επιλέγει αναβάτη από τη Moto2 με τους δύο προηγούμενους δύο οδηγούς στους οποίους έδωσε την ευκαιρία να μπουν στη μεγάλη κατηγορία να είναι οι Μάβερικ Βινιάλες και Άλεξ Ρινς.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.