Είστε εδώ

MotoGP

Μαρκ Μαρκέθ: Είναι σίγουρος ότι θα κατακτήσει το πρωτάθλημα

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Μαρκ Μαρκέθ σε δηλώσεις του πριν το Γκραν Πρι στην πίστα της Αραγονίας εμφανίστηκε σίγουρος ότι θα καταφέρει να κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγών του 2018 λόγω της πολύ μεγάλης διαφοράς που απολαμβάνει αυτή τη στιγμή στην κατάταξη από τον δεύτερο, Αντρέα Ντοβιτσιόζο.

Αυτή τη στιγμή ο Ισπανός της Honda έχει 221 βαθμούς έναντι 154 του Ιταλού της Ducati οπότε μπορεί να νιώθει σχετικά ασφαλής ότι το πέσιμο της καρό σημαίας στη Βαλένθια, τελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος,  θα τον βρει να πανηγυρίζει το πέμπτο στη μεγάλη κατηγορία και έβδομο συνολικά πρωτάθλημα της καριέρας του.

Χαρακτηριστικά, δήλωσε ότι ακόμα και αν ο Ντοβιτσιόζο παίρνει 11 βαθμούς περισσότερους σε κάθε αγώνα μέχρι το τέλος της χρονιάς, αυτό δε θα είναι αρκετό για να χάσει το πρωτάθλημα.

Ο Μαρκέθ δήλωσε ευτυχής γιατί στο πρώτο μισό της χρονιάς η μοτοσυκλέτα του ήταν με διαφορά η πιο ισχυρή του grid ενώ η άνοδος της Ducati ήρθε αργά στο πρωτάθλημα οπότε θεωρεί ότι δεν απειλείται.

Μάλιστα, ο αναβάτης της Honda σχολίασε και κάποιες δηλώσεις του Ντοβιτσιόζο στις οποίες ο Ιταλός έλεγε ότι ο Μαρκέθ θα πιέσει περισσότερο από το συνηθισμένο για τη νίκη στον αγώνα της Αραγονίας επειδή θα τρέχει μπροστά σε συμπατριώτες του αλλά και επειδή φέτος η πίστα θα δώσει το όνομά του σε μία από τις στροφές της.

Η απάντησή του ήταν ότι ο Ντόβι προσπαθεί με αυτόν τον τρόπο να τον αγχώσει και να τον ωθήσει στο λάθος, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει αφού πρωταρχικός του στόχος από εδώ και πέρα είναι να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο ψηλά γίνεται αλλά χωρίς να ρισκάρει κάποια πτώση.

Ο Μαρκέθ έχει κερδίσει τον συγκεκριμένο αγώνα τρεις φορές, το 2013, το 2016 και το 2017 και έκλεισε λέγοντας ότι θα ήθελε να επαναλάβει και φέτος τις καλές εμφανίσεις του.

Σχετικά άρθρα

Υπόθεση Γκον

Η Nissan σκληραίνει τη στάση της απέναντι στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της, Καρλος Γκον, βάζοντας στο στόχαστρο και την αδερφή του, Κλοντίν Μπισάρα ντε Ολιβέιρα, καταθέτοντας μήνυση εναντίον της.

Toyota Supra

Μάχη αναμένεται να γίνει για την πρώτη Toyota Supra που θα πουληθεί στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς θα βγει στο «σφυρί».

Κινητήρες εσωτερικής καύσης

Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν λόγο για αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης μακροπρόθεσμα όμως φαίνεται ότι τα κλασικά μοτέρ βενζίνης και diesel δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη όσον αφορά την εξέλιξή τους.

Volkswagen Sharan

Πιο «απλόχερο» είναι πλέον το Volkswagen Sharan σε ότι αφορά τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία εξοπλίζεται.

Ford

Η Ford έχει παράδοση στα pick-up (ειδικά στα μεγάλα) αφού, κυρίως στην Αμερική, διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα την οποία όπως φαίνεται θέλει να εμπλουτίσει προς το κάτω άκρο της.

Renault

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου γύρω από τις απολαβές του Κάρλος Γκον και τη σύλληψή του από τις ιαπωνικές αρχές οι Nissan και Mitsubishi έσπευσαν να τον απομακρύνουν από τη θέση του CEO.

Nissan Patrol

Σήμερα η Nissan διαθέτει μια αναγνωρισμένη γκάμα από SUV, ωστόσο οι ρίζες της στην εν λόγω κατηγορία εντοπίζονται στο Patrol.

Ήπια υβριδικά

Σύμφωνα με τη Valeo μέχρι το 2026 το 25% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο θα χρησιμοποιούν κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα για την κίνησή τους.

SEAT

Το Arona FR που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία δεν είναι τυχαίο, καθώς ήταν αυτό που οδήγησε τη SEAT σε ένα νέο ρεκόρ παραγωγής.

Volkswagen

Μετά τα ID, ID CROZZ, ID BUZZ και ID VIZZION η Volkswagen ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πέμπτο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην έκθεση της Σανγκάης που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.