Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Γαλλίας: Η "βασιλεία" του Μαρκέθ συνεχίζεται

του Σωτήριου Χάλλα

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ωστόσο, η εικόνα του Ζαρκό δεν ήταν πολύ καλή στην εκκίνηση αφού έφυγε άσχημα χάνοντας την πρώτη θέση από τον Χόρχε Λορένθο (Ducati) καταφέρνοντας ωστόσο να κρατήσει τη δεύτερη θέση. Η εεκίνηση του Λορένθο ήταν η πιο εντυπωσιακή όλων καθώς κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε από την έκτη.

Πολύ καλά ξεκίνησαν και οι Ντοβιτσιόζο (Ducati) και Πετρούτσι (Pramac Ducati) οι οποίοι βρέθηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση. Κακή εκκίνηση έκανε και ο Μαρκ Μαρκέθ (Honda) ο οποίος μπορεί να ξεκινούσε από τη δεύτερη θέση όμως έπεσε στην πέμπτη.

Ο Ντοβιτσιόζο ήταν αυτός που έδειξε να έχει την πιο μαχητική διάθεση έτσι μετά από λίγο πέρασε τον Ζαρκό για τη δεύτερη θέση και στον τέταρετο γύρο κατάφερε να περάσει και τον Λορένθο παίρνοντας την πρωτοπορία του αγώνα ωστόσο δεν πρόλαβε να το απολαύσει καθώς λίγα μέτρα μετά είχε πτώση που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

Μετά από αυτό η πρώτη τριάδα ήταν Λορένθο, Ζαρκό και Μαρκέθ με τον Ισπανό να πιέζει τον Γάλλο για τη δεύτερη θέση ωστόσο και αυτή η μάχη θα είχε άδοξο τέλος αφού στον έκτο γύρο ο Ζαρκό έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και έπεσε απογοητεύοντας το γαλλικό κοινό.

Με αυτόν τον τρόπο στη δεύτερη θέση προάχτηκε ο Μαρκέθ και στην τρίτη ο Πετρούτσι όμως ο Λορένθο δεν είχε καλό ρυθμό με συνέπεια να δεχτεί σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα τις προσπεράσεις των Μαρκέθ, Πετρούτσι και Ρόσι (Yamaha) ο οποίος με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να βρεθεί σε θέση βάθρου.

Από αυτό το σημείο και μετά δεν υπήρξαν αλλαγές στην κορυφή παρά το γεγονός ότι οι διαφορές μεταξύ των ναβατών παρέμεναν σταθερά κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα ενώ και στις πιο πίσω θέσεις οι μάχες ήταν πολύ λίγες.

Με αυτή τη νίκη ο Μαρκέθ έφτασε τις 38 ισοφαρίζοντας εκείνες του Κέισι Στόουνερ και ανέβηκε στην πέμπτη θέση μεταξύ των αναβατών με τις περισσότερες νίκες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ανάβαση Πιτίτσας

Tελευταία παράσταση του φετινού Πρωταθλήματος Αναβάσεων στην Πιτίτσα, τη γνωστή διαδρομή της Πάτρας,

Η Βάσω Κουρτίδου πίσω από το τιμόνι του ασημί Toyota Yaris της δεν συμμετείχε απλώς, αλλά “έγραψε” μια καλή επίδοση και αποχαιρέτησε τη φετινή χρονιά με ένα κύπελλο.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan GT R

Ο “Godzilla”, όπως είναι το προσωνύμιο του Nissan GT R, δίνει το παρών στο περίπτερο της ιαπωνικής μάρκας στην έκθεση αυτοκίνηση 2018 που γίνεται στο Ολυμπιακό Ακίνητο Ξιφασκίας.

Αυτοκίνηση 2018-BMW i3s

Το i3 είναι το ηλεκτρικό μοντέλο με το οποίο η BMW μπήκε στη νέα εποχή της αυτοκίνησης το 2013 που άρχισε να παράγεται και τώρα το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει την πιο ισχυρή του έκδοση με την ονομασία i3s στην Αυτοκίνηση 2018.

Αυτοκίνηση 2018-Renault Megane R.S.

Στην Αυτοκίνηση 2018 το ελληνικό κοινό έχει τη δυνατότητα να δει για πρώτη φορά από κοντά την πιο πρόσφατη δημιουργία της Renault Sport, του τμήματος επιδόσεων της γαλλικής εταιρείας, το Megane R.S.

Aυτοκίνηση 2018

Η έκθεση αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2018», που άνοιξε τις πύλες της για το κοινό το Σάββατο 10 Νοεμβρίου, «γράφει» σημαντική αύξηση σε ό,τι έχει να κάνει με την προσέλευση επισκεπτών.

Αυτοκίνηση 2018-Nissan e-NV200

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της επερχόμενης ηλεκτροκίνησης στη φετινή Έκθεση «Αυτοκίνηση 2018» αποτελεί σίγουρα το Νissan e-NV200.

Αυτοκίνηση 2018-Citroen C3 Aircross

Στο περίπτερο της Citroen μπορούμε ανάμεσα στα άλλα μοντέλα να δούμε και το C3 Aircross το οποίο έχει κερδίσει πληθώρα βραβείων μεταξύ των οποίων εκείνο του αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2018 από τον δημοσιογραφικό οργανισμό Autobest.

Αυτοκίνηση 2018-Hyundai i30 N

Η Hyundai για πρώτη φορά αποφάσισε να μπει στα “χωράφια” των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων με το i30 N το οποίο είδαμε και πέρυσι στην Αυτοκίνηση και το εγχείρημά της μόνο ως επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί ειδικά αν συνυπολογίσει κάποιος και την απειρία

Porsche

Αν κάποιος είναι κάτοχος μιας συλλεκτικής και αρκετά ακριβής Porsche θα εμπιστευτεί τον οποιοδήποτε για να φροντίσει το σέρβις της;

BMW

Η BMW έχει δηλώσει πολλές φορές ότι τα επόμενα χρόνια τα μοντέλα της θα στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση περνώντας πρώτα από το στάδιο των plug-in υβριδικών (PHEV).