Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Γαλλίας: Η "βασιλεία" του Μαρκέθ συνεχίζεται

του Σωτήριου Χάλλα

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ωστόσο, η εικόνα του Ζαρκό δεν ήταν πολύ καλή στην εκκίνηση αφού έφυγε άσχημα χάνοντας την πρώτη θέση από τον Χόρχε Λορένθο (Ducati) καταφέρνοντας ωστόσο να κρατήσει τη δεύτερη θέση. Η εεκίνηση του Λορένθο ήταν η πιο εντυπωσιακή όλων καθώς κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε από την έκτη.

Πολύ καλά ξεκίνησαν και οι Ντοβιτσιόζο (Ducati) και Πετρούτσι (Pramac Ducati) οι οποίοι βρέθηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση. Κακή εκκίνηση έκανε και ο Μαρκ Μαρκέθ (Honda) ο οποίος μπορεί να ξεκινούσε από τη δεύτερη θέση όμως έπεσε στην πέμπτη.

Ο Ντοβιτσιόζο ήταν αυτός που έδειξε να έχει την πιο μαχητική διάθεση έτσι μετά από λίγο πέρασε τον Ζαρκό για τη δεύτερη θέση και στον τέταρετο γύρο κατάφερε να περάσει και τον Λορένθο παίρνοντας την πρωτοπορία του αγώνα ωστόσο δεν πρόλαβε να το απολαύσει καθώς λίγα μέτρα μετά είχε πτώση που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

Μετά από αυτό η πρώτη τριάδα ήταν Λορένθο, Ζαρκό και Μαρκέθ με τον Ισπανό να πιέζει τον Γάλλο για τη δεύτερη θέση ωστόσο και αυτή η μάχη θα είχε άδοξο τέλος αφού στον έκτο γύρο ο Ζαρκό έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και έπεσε απογοητεύοντας το γαλλικό κοινό.

Με αυτόν τον τρόπο στη δεύτερη θέση προάχτηκε ο Μαρκέθ και στην τρίτη ο Πετρούτσι όμως ο Λορένθο δεν είχε καλό ρυθμό με συνέπεια να δεχτεί σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα τις προσπεράσεις των Μαρκέθ, Πετρούτσι και Ρόσι (Yamaha) ο οποίος με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να βρεθεί σε θέση βάθρου.

Από αυτό το σημείο και μετά δεν υπήρξαν αλλαγές στην κορυφή παρά το γεγονός ότι οι διαφορές μεταξύ των ναβατών παρέμεναν σταθερά κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα ενώ και στις πιο πίσω θέσεις οι μάχες ήταν πολύ λίγες.

Με αυτή τη νίκη ο Μαρκέθ έφτασε τις 38 ισοφαρίζοντας εκείνες του Κέισι Στόουνερ και ανέβηκε στην πέμπτη θέση μεταξύ των αναβατών με τις περισσότερες νίκες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.