Είστε εδώ

Ημερολόγια

Μόσχα 2011, «MYTHOLOGY» του Karl Lagerfeld

Στη Μόσχα παρουσιάστηκε το Ημερολόγιο της Pirelli για το 2011, στην 38η έκδοσή του! Η εκδήλωση, όπου παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από τον παγκόσμιο Τύπο, διαπρεπείς προσκεκλημένοι και συλλέκτες από όλο τον κόσμο, πραγματοποιήθηκε στο μεγαλοπρεπές θέατρο Stanislavsky & Nemirovich-Danchenko, το οποίο σε μία πορεία 90 και πλέον χρόνων, έχει φιλοξενήσει διάσημες όπερες και χοροδράματα που έγιναν μέρος της εθνικής καλλιτεχνικής κληρονομιάς.
Μετά τον Patrick Demarchelier που αποτύπωσε την Κίνα στην έκδοση του 2008, τον Peter Beard που φιλοτέχνησε το πορτρέτο της Μποτσουάνα το 2009, και τον Terry Richardson που εξερεύνησε τη Βραζιλία το 2010, το Ημερολόγιο του 2011 διέπεται από το δημιουργικό δαιμόνιο του πολυδιάστατου καλλιτέχνη Karl Lagerfeld, του οποίου η αίσθηση για την τέχνη και την αισθητική είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο.
Από το στούντιό του στο Παρίσι, ο Lagerfeld δημιούργησε το  «Mythology», το ημερολόγιο που αντικατοπτρίζει ένα από τα μεγαλύτερα πάθη, αυτό της Ελληνικής και Ρωμαϊκής μυθολογίας, με ιστορίες για τη δημιουργία της ανθρωπότητας που περιγράφονται μέσα από τις περιπέτειες θεών και ηρώων. Σε ένα ταξίδι στο χρόνο χρησιμοποιώντας τη διεθνή γλώσσα της φωτογραφίας, το «Mythology» μας μεταφέρει στις ρίζες του κλασικού πολιτισμού και επιστρέφει το Ημερολόγιο της Pirelli πολύ παλιά: σχεδόν πριν από 140 χρόνια όταν γεννήθηκε μία εταιρία που έμελλε να γίνει πολυεθνικός οργανισμός με δραστηριότητες σε πάνω από 160 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Οι 36 φωτογραφίες που περιλαμβάνονται στο Ημερολόγιο του 2011 απεικονίζουν 24 διαφορετικά θέματα, όπως: θεούς, ήρωες και μύθους. Με το οξυδερκές μάτι του, ο Lagerfeld έχει «σμιλεύσει»  αυτές τις φωτογραφίες τόσο από την άποψη της αισθητικής τους ακρίβειας όσο και με επαναλαμβανόμενες αναφορές στη γλυπτική τέχνη. Όλες οι φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες, κάτι που προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα στις εικόνες, αναδεικνύει την ομορφιά των μορφών που απεικονίζονται σε έντονη χρωματική αντίθεση και τους χαρίζει μία τρισδιάστατη αντίληψη μέσω της προσεκτικής χρήσης φωτός.
«Ηθοποιοί και μοντέλα ενσαρκώνουν αυτούς τους νέους ήρωες και απεικονίζουν μία νέα έννοια του ωραίου», δήλωσε ο Karl Lagerfeld, ο οποίος, μέσα από το Ημερολόγιο της Pirelli για το 2011, προσφέρει μία ειδυλλιακή, αιώνια απεικόνιση της ομορφιάς. Η ομορφιά, η νεότητα, ο σεβασμός της μορφής, και η επιθυμία απεικονίζουν αυτή τη νέα φιλοσοφία ομορφιάς και ενσαρκώνουν το μοντερνισμό στη μυθολογία.   
21 άτομα πρωταγωνιστούν σ’ αυτή την έκδοση: 15 μοντέλα γυναίκες, 5 άνδρες, και η Αμερικανίδα ηθοποιός Julianne Moore. Οι γυναίκες μοντέλα είναι: Οι Ιταλίδες Bianca Balti και Elisa Sednaoui, η Δανή Freja Beha Erichsen, η Βραζιλιάνα Isabeli Fontana (επίσης στο Ημερολόγιο του 2005 από τον Patrick Demarchelier και στην έκδοση του 2009 από τον Peter Beard), οι Πολωνές Magdalena Frackowiak και Anja Rubik, η Αυστραλή Abbey Lee Kershaw (που έκανε το ντεμπούτο της στο Ημερολόγιο του 2010 με δημιουργό τον Terry Richardson), η Ινδή Lakshmi Menon, οι Αμερικανίδες Heidi Mount και Erin Wasson (που έκανε το ντεμπούτο της στο Ημερολόγιο του 2005 από τον Patrick Demarchelier), η Ρωσίδα Natasha Poly, η Ολλανδέζα Lara Stone και η Καναδέζα Daria Werbowy (και οι δύο είχαν επιλεγεί από τον Peter Beard για το Ημερολόγιο του 2009), η Αυστριακή Iris Strubegger και η Τζαμαϊκανή Jeneil Williams. Οι 5 άνδρες μοντέλα είναι οι: Γάλλοι Baptiste Giabiconi και Sébastien Jondeau, οι Αμερικανοί Brad Kroenig και Garret Neff και ο Βρετανός Jake Davis.
 

Σχετικά άρθρα

Alfa Romeo

Κατά τη διάρκεια των τριημέρων της Formula 1 βλέπουμε τα μονοθέσια να τρέχουν από τις διάφορες κάμερες που είναι τοποθετημένες στην πίστα ενώ υπάρχουν και οι onboard λήψεις που μας μεταφέρουν πιο κοντά στη δράση.

Skoda

Τα οχήματα της Skoda δεν εξυπηρετούσαν μόνο τη μεταφορά επιβατών, αλλά και ασθενών, καθώς πολλά χρόνια πριν η τσέχικη εταιρεία κατασκεύαζε και ασθενοφόρα.

Ηνωμένες Πολιτείες

Μπορεί στη χώρα μας ο καιρός να έχει γίνει ανοιξιάτικος όμως στο Κολοράντο των Ηνωμένων Πολιτειών ακόμα και την προηγούμενη εβδομάδα υπήρχαν έντονες χιονοπτώσεις οι οποίες είχαν επιπτώσεις και στις μετακινήσεις.

Lotus

Τον τελευταίο καιρό υπάρχει έντονη φημολογία ότι η Lotus ετοιμάζει ένα νέο hypercar σε συνεργασία με τη Williams και συγκεκριμένα το τμήμα προηγμένης μηχανικής των Βρετανών (Advanced Engineering).

Bugatti

Τίτλοι τέλους με χαμόγελα και ικανοποίηση πέφτουν στη συνεργασία της Bugatti με την πολυτελή ελβετική εταιρεία κατασκευής ρολογιών Parmigiani Fleurier.

Fiat

Η Fiat μέχρι τώρα είχε μείνει πίσω στην κούρσα προς τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφού είχε δημιουργήσει μόνο μία ηλεκτρική έκδοση του 500 η οποία με τη χαμηλή της αυτονομία δεν έβαλε ποτέ δύσκολα στον ανταγωνισμό.

Bentley

Κυριολεκτικά βουτιά στην ιστορία των χωρών του Αραβικού Κόλπου έκανε το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner της Bentley.

Porsche

Σίγουρα η οδήγηση μιας Porsche είναι μοναδική εμπειρία, ωστόσο η γερμανική εταιρεία των supercars επιθυμεί και η απόκτηση τους να γίνεται με ξεχωριστό τρόπο.

Pirelli

Στην ειδική εκδήλωση της BMW στη χώρα μας με την ονομασία “X Passion” όπου η γερμανική εταιρία είχε παρατάξει όλη τη σειρά των SUV, X1,X2,X3,X4,X5, τα ελαστικά όλων των αυτοκινήτων ήταν Pirelli. 

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

Στο πλαίσιο του 19ου συνεδρίου μάρκετινγκ αεροδρομίου Αθηνών, το ΔΑΑ επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Α