Είστε εδώ

F1

Williams: Κι άλλος μπαμπάς αγοράζει ομάδα για το γιο του;

του Σωτήριου Χάλλα

Η κατάσταση στη Williams είναι η χειρότερη από το 1977 που συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα της Formula 1 και πληθαίνουν οι φωνές που θέλουν τους ανθρώπους της βρετανικής ομάδας να εξετάζουν το ενδεχόμενο πώλησης.

Με την αλλαγή στους υβριδικούς κινητήρες το 2014 η Williams αναγεννήθηκε κατακτώντας την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών τις χρονιές 2014-2015 και την πέμπτη θέση τις χρονιές 2016-2017. Βασικός παράγοντας αυτής της ανάκαμψης ήταν η χρήση των κινητήρων της Mercedes οι οποίοι είχαν εμφανές πλεονέκτημα ισχύος σε σχέση με τους υπόλοιπους. Ωστόσο, από το 2018 η εικόνα αντιστράφηκε εντελώς με την ομάδα του Grove να πέφτει στη δέκατη και τελευταία θέση ενώ η εικόνα της δείχνει ότι το ίδιο θα συμβεί και φέτος.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του εξωτερικού, ο άνθρωπος που δείχνει το πιο έντονο ενδιαφέρον για την αγορά της ομάδας είναι ο Ρώσος επιχειρηματίας Ντμίτρι Μαζεπίν. Πρόκειται για τον πατέρα του Νικίτα Μαζεπίν ο οποίος αγωνίζεται στην F2 με την ομάδα ART Grand Prix.

Ο Ντμίτρι Μαζεπίν είναι επιχειρηματίας ο οποίος μεταξύ άλλων είναι κάτοχος του 20% της ρωσικής χημικής βιομηχανίας Uralkali. Μάλιστα, το ενδιαφέρον του για την αγορά ομάδας στη Formula 1 δεν προέκυψε τώρα αφού είχε προσπαθήσει να πάρει τη Force India το καλοκαίρι του 2018, όμως η εταιρεία που διαχειριζόταν την τύχη της ομάδας επέλεξε το επενδυτικό fund του Λόρενς Στρολ. Ο Ρώσος θεώρησε ότι έγιναν παρατυπίες στη διαδικασία επιλογής και έχει κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας διαχείρισης, με την υπόθεση αυτή να μην έχει κλείσει ακόμα.

Παρά την έντονη φημολογία και τα δημοσιεύματα, εκπρόσωπος της Uralkali δήλωσε ότι δεν ισχύει τίποτα και ότι η Uralkali δεν είχε κανενός είδους διαπραγματεύσεις σχετικά με την απόκτηση της ομάδας της Williams.

Βέβαια, από τη μία οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ίδιος ο Ντμίτρι Μαζεπίν βρέθηκε στο Γκραν Πρι της Κίνας προκειμένου να έχει επαφές με τους Βρετανούς, ενώ δεν πρέπει να παραβλέψουμε και τους ιστορικούς δεσμούς που συνδέουν τον γιο του, Νικίτα, ο οποίος πριν αναλάβει το ρόλο του δοκιμαστή για τη Force India, το 2016, είχε τον ίδιο ρόλο στη Williams.

Το ενδιαφέρον της οικογένειας Μαζεπίν για την αγορά της Williams δείχνει ότι η Formula 1 γίνεται ολοένα και περισσότερο ένα άθλημα για πλούσιους. Πάντα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ήταν ακριβό σπορ όμως είναι πάρα πολλές οι περιπτώσεις όπου το ταλέντο και τα αποτελέσματα στις πιο μικρές κατηγορίες ήταν αρκετά. Πλέον, με τις περιπτώσεις όπως του Στρολ και του Μαζεπίν, φαίνεται ότι γίνεται ακόμα πιο δύσκολο για έναν οδηγό να μπει σε κάποιο κόκπιτ αν δεν είναι πλούσιος ή δεν έχει επαρκές ποσό από χορηγίες.

Μένει να δούμε αν οι πληροφορίες θα επιβεβαιωθούν στο μέλλον και αν η οικογένεια Μαζεπίν θα είναι αυτή που θα σώσει τη μοίρα της Williams.

Σχετικά άρθρα

Ο Τζίτζι Βιλορέζι πριν από 80 χρόνια (1940) οδηγώντας τη Maserati Tipo 4CL κατακτούσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη νίκη (τέταρτη στη σειρά για τη Maserati)  στον πιο παλιό αγώνα της Ιταλίας, το Τarga Florio στους δρόμους της Σικελίας.

Στην τελική ευθεία για το πράσινο φως βρίσκονται οι αγώνες στη χώρα μας υπό την νέα ΟΜΑΕ.

Τι αλλάζει και τι ισχύει από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου σε ο,τι αφορά τις άδειες διεξαγωγής αγώνων σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της ΓΓΑ.    

Η πανδημία φρέναρε και ακύρωσε τους όποιους προγραμματισμούς για αποδράσεις εκτός συνόρων.

Η ζωή όμως επιστρέφει σιγά-σιγά στην κανονικότητα.

Το 1964 στους κινηματογράφους προβάλλονταν η ταινία “Goldfinger” με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι.

Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του ΣΟΑΑ για τους αγώνες στη χώρα μας: 

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

Εδώ και πολύ καιρό ακούγεται έντονα ότι το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 θα ξεκινήσει από την Αυστρία, όπου θα πραγματοποιηθούν δύο αγώνες στην πίστα του Σπίλμπεργκ.