Είστε εδώ

F1

Βάλτερι Μπότας: "Αν δεν ανανεώσω, θέλω να πάω στη Ferrari"

του Σωτήριου Χάλλα

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Ο Μπότας αυτή τη στιγμή περιμένει να δει αν η Mercedes θα του ανανεώσει το συμβόλαιο για ακόμα έναν χρόνο, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, οπότε έκανε κάποιες δηλώσεις σχετικά.

“Νομίζω ότι έχω δείξει στην ομάδα ότι αξίζω να παραμείνω, αλλά θα πρέπει να περιμένω λίγους ακόμα αγώνες. Τίποτα δεν έχει υπογραφεί ακόμα όμως προσπαθώ να βελτιώνομαι ώστε όλα να πάνε καλά. Φυσικά, αν δεν ήταν ο Λιούις θα είχα κερδίσει περισσότερους αγώνες όμως δε θα άλλαζα τίποτα καθώς αυτή η κατάσταση με κάνει να πιέζω όλο και περισσότερο. Ωστόσο, αν έπρεπε να φύγω από τη Mercedes θα ήθελα να πάω στη δεύτερη ισχυρότερη ομάδα, η οποία αυτή τη στιγμή είναι η Ferrari.”

Σίγουρα η καλή εικόνα του Μπότας σε αρκετούς αγώνες έχει βάλει δύσκολα στους ανθρώπους της γερμανικής ομάδας αφού έχουν να διαλέξουν ανάμεσα στον Φινλανδό και τον Οκόν ο οποίος αυτή τη στιγμή έχει το ρόλο του τρίτου οδηγού. Κάποια δημοσιεύματα έχουν συνδέσει τον Γάλλο με τις Renault και Haas, όμως κανείς δεν μπορεί να ξέρει σε ποιο βαθμό έχουν ρεαλιστική βάση, αφού σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος πάντα ακούγονται πολλά εναλλακτικά σενάρια.

Όσον αφορά τη Mercedes έχει κυκλοφορήσει φήμη μέχρι και για μετακίνηση του Φερστάπεν, πιθανότητα η οποία φαντάζει αρκετά έως πολύ μικρή, τουλάχιστον για το 2020.

Βέβαια και αυτό που λέει ο Μπότας είναι κάτι που θα μπορούσε να γίνει μόνο αν ο Φέτελ αποχωρούσε είτε για τη Red Bull, είτε οριστικά από το άθλημα (δύο φήμες που έχουν κυκλοφορήσει αλλά και οι δύο φαντάζουν εξίσου απίθανες), οπότε το πιθανότερο είναι ότι ο Φινλανδός προσπαθεί να πιέσει για πιο γρήγορη ανανέωση μπλοφάροντας.

Κατά πάσα πιθανότητα λίγο πριν ή λίγο μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα θα έχουμε μια σαφή εικόνα για τον team mate του Χάμιλτον το 2020.

Σχετικά άρθρα

Formula 1: Aston Martin

Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί έντονα η φήμη ότι ο Λόρενς Στρολ, πατέρας του οδηγού Λανς Στρολ, ο οποίος αγόρασε το 2018 την πρώην Force India και νυν Racing Point, ενδιαφέρεται να αγοράσει και την Aston Martin.

Hyundai i20 R5

Στοχεύει ψηλά την καινούργια χρονιά η Hyundai με το i20 R5, όπου θα είναι πιο «κοντά» στις ιδιωτικές ομάδες.

Έτσι λοιπόν ο κινητήρας 1.6 λίτρων βρίσκεται στην αίθουσα των μηχανολόγων, όπου έχει αρχίσει το πρόγραμμα βελτίωσης με στόχο τους 290 ίππους σε ισχύ.  

Ford Focus ST by mountune

Ο βελτιωτικός οίκος της Αγγλίας “mountune” που ασχολείται με την εξέλιξη κινητήρων, από Formula 1 έως WRC και WTCC, αλλά και με τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς όπως και των φρένων των καθημερινών αυτοκινήτων, «δημιούργησε» ένα κιτ για το Focus που το μετέτρεψε σε πραγματικό ταύρο.

Opel Grandland X

Το πρώτο μοντέλο της Opel που απέκτησε plug-in υβριδική έκδοση πριν από μερικούς μήνες ήταν το Grandland X.

Παράλληλα είναι και τετρακίνητο, καθώς διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, με το δεύτερο να είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, μαζί με διαφορικό και μετατροπέα. 

Ferrari

Είναι πολλές οι εταιρείες που έχουν παρουσιάσει ή ετοιμάζονται να παρουσιάσουν ένα ή περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, όμως η Ferrari δεν είναι μία από αυτές, αφήνοντας ερωτηματικά σχετικά με το πότε σκοπεύει να κάνει κάτι τέτοιο.

Jeep

Ένα νέο μικρό off-road όχημα ετοιμάζει η Jeep, στης οποίας την γκάμα θα τοποθετηθεί κάτω από το Renegade, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Suzuki Jimny, που αυτή τη στιγμή πρακτικά είναι μόνο του, αφού δεν υπάρχει ανταγωνιστική πρόταση σε αυτό το μέγεθος.

WRC-Skoda Motorsport

Η κάθε ανακοίνωση έχει διπλή και τριπλή ανάγνωση, αρκεί να μπορείς να διαβάσεις πίσω από τις «λέξεις».

Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα

Στην εκδήλωση για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα», το παρών έδωσε και ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ κ. Γιώργος Βασιλάκης .

WRC-Toyota Gazoo Racing

Σε ειδική εκδήλωση η Toyota αποχαιρέτησε τους παγκόσμιους πρωταθλητές ράλι για τη χρονιά που φεύγει  Τάνακ-Γιερβόεγια, που μετά από δύο χρόνια συνεργασίας πήραν μεταγραφή για τη Hyundai Motorsport.

Mazda CX-30 1.8 Skyactiv-D

Ένα ισχυρό υπόβαθρο για την επιστροφή της Mazda στη χώρα μας, έπειτα από πολυετή απουσία, αποτελεί σίγουρα η γκάμα με τα crossover μοντέλα της, καθώς πρόκειται για μια δημοφιλή κατηγορία οχημάτων και στην ελληνική αγορά.