Είστε εδώ

F1

Tότο Βολφ: Ανοικτή επιστολή

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο 48χρονος Αυστριακός Τότο Βολφ, εκτός ότι κατέχει ένα σημαντικό αριθμό μετοχών στη Mercedes AMG Petronas Formula 1 Team, είναι διευθύνων σύμβουλος όλων των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της εταιρίας με σήμα το αστέρι. 

Ο Βολφ από τη θέση του στην ομάδα δημοσίευσε μια επιστολή που έχει να κάνει με τη Formula 1, αλλά και με την πολύ δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε λόγω του κορωνοϊού. 

Ο Τότο λοιπόν αναφέρει στην επιστολή του:

«Aγαπητοί φίλοι του motorsport

Όλοι αγαπάμε τους αγώνες. Είτε υποστηρίζετε ασημί είτε κόκκινο, ροζ, κίτρινο, πορτοκαλί ή μπλε. Το πράγμα που μας ενώνει είναι το πάθος μας για αγώνες. Έτσι, η προοπτική για λίγους μήνες χωρίς Formula 1, λίγο πριν από την πρεμιέρα, μετά από μήνες σκληρής δουλειάς και προετοιμασίας για το νέο πρωτάθλημα, δείχνει απογοητευτική.

Ο καθένας από εμάς θέλει να ακούσει το βρυχηθμό των κινητήρων, να δει τα εξελιγμένα αυτοκίνητα να πάνε στο όριο, να παρακολουθήσουν τους καλύτερους οδηγούς να μάχονται τροχό με τροχό στην πίστα.
Πρέπει επίσης να συνειδητοποιήσουμε ότι ο αγώνας είναι διασκέδαση. Το παίρνουμε αυτό πολύ σοβαρά γιατί τους αγαπάμε. Αλλά μπροστά σε αυτό που ζούμε αυτές τις μέρες, δεν είναι θεμελιώδες. Θεμελιώδες είναι η υγεία και η ευημερία των οπαδών, των μελών της ομάδας και της κοινωνίας γενικά.
Ως ομάδα και σαν άθλημα, πρέπει να κάνουμε ό, τι μπορούμε για να διατηρήσουμε τους ανθρώπους ασφαλείς και να ελαχιστοποιήσουμε την εξάπλωση του ιού. Υποστηρίζουμε πλήρως την απόφαση που ελήφθη και θα συνεργαστούμε στενά με την FIA, την Formula 1, τους τοπικούς παράγοντες και τις άλλες ομάδες για να βρούμε τις καλύτερες λύσεις για τον αθλητισμό τους επόμενους μήνες.

Τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, τα εργοστάσια όλων των ομάδων θα κλείσουν για περίοδο τριών εβδομάδων. Η πρόβλεψη για το καλοκαιρινό διάλειμμα απελευθερώνει ορισμένα Σαββατοκύριακα τον Αύγουστο, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να καλύψουν τους αναβληθέντες αγώνες - που ελπίζουμε ότι θα είναι γεμάτοι δράση.  

Ο αθλητισμός έχει τη δύναμη όχι μόνο για να μας διασκεδάσει, αλλά και να μας ενώσει. Πολλοί από εμάς έχουν απίστευτες αναμνήσεις από τους αγώνες που βλέπουν στην τηλεόραση ή σε κυκλώματα με οικογένειες ή φίλους. Τις ερχόμενες εβδομάδες αυτή η ενότητα θα γιορτάζεται καλύτερα στα σπίτια μας και μακριά από το κοινό, θα είμαστε ενωμένοι με το να μένουμε μακριά, όχι με προσωπικές συναντήσεις, αλλά με βιντεοκλήσεις ή μέσω κοινωνικών δικτύων.
 
Τις προσεχείς εβδομάδες ή μήνες, θα πρέπει να προσαρμοστούμε στις νέες προκλήσεις, αλλά θα τις προσεγγίσουμε με την ίδια ενέργεια και αποφασιστικότητα που χρησιμοποιούμε στην μέχρι τώρα πορεία. Δεν θα παραμείνουμε σιωπηλοί, θα σας αγκαλιάσουμε και θα χρησιμοποιήσουμε τα μέσα μας για να είναι μια θετική φωνή της κοινότητας της Formula 1. Σε εσάς, τους οπαδούς μας, τους συμπαίκτες μας, τους συνεργάτες μας και τους αντιπάλους μας, εργαζόμαστε ως ομάδα για να ξεπεράσουμε αυτές τις προκλήσεις.

Παρακαλείσθε να μείνετε ασφαλείς, ακολουθήστε τις συμβουλές των ειδικών και βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει τη σωστή απόσταση - να πλένετε τα χέρια σας.

Ειλικρινά

Τότο»

Στη φωτογραφία ο Τότο Βολφ με τους Βάλτερι Μπότας και Λιούς Χάμιλτον στο gala της FIA για την απονομή των πρωταθλημάτων 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.