Είστε εδώ

F1

Toro Rosso: Η κριτική του Γκασλί για το νέο κινητήρα της Honda

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι του Καναδά η Honda έδωσε στην Toro Rosso μια αναβαθμισμένη εκδοχή του υβριδικού κινητήρα της και ο Πιερ Γκασλί είχε τη δυνατότητα να τρέξει με αυτό το νέο σύνολο το οποίο του άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ο Γάλλος χρησιμοποίησε τον αναβαθμισμένο κινητήρα στις ελεύθερες δοκιμές όμως αναγκάστηκε να επιστρέψει στον παλιό. Τελικά, μετά από τη 16η θέση που πέτυχε στις κατατακτήριες η ομάδα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει και πάλι τον καινούριο κινητήρα για τον αγώνα, απόφαση που έριξε τον Γάλλο στη 19η θέση.

Ωστόσο, ο οδηγός της Toro Rosso κατάφερε να τερματίσει στην 11η θέση και μάλιστα τα κατάφερε πραγματοποιώντας κάποιες από τις ελάχιστες προσπεράσεις που είδαμε στην πίστα Gilles Villeneuve αφού ήδη στο τέλος του πρώτου γύρου ήταν 15ος ενώ στη συνέχεια πέρασε τους Σιρότκιν, Πέρεζ και Μάγκνουσεν.

Σε δηλώσεις του ο Γκασλί είπε ότι η επιλογή που έκανε η ομάδα την τελευταία στιγμή να επιλέξει τον καινούριο κινητήρα ήταν πολύ σωστή καθώς μπορεί να τον έριξε τρεις θέσεις πιο πίσω στην εκκίνηση όμως του έδωσε τη δυνατότητα να ανέβει ενώ αν κράταγε τον παλιό κινητήρα θα ξεκίναγε λίγο πιο μπροστά αλλά δε θα είχε τη δυνατότητα να πολεμήσει για κάτι παραπάνω.

Τέλος, ο Γκασλί είπε ότι ο νέος κινητήρας της Honda είναι σαφώς βελτιωμένος σε όλους τους τομείς όπως το μοτέρ, η μπαταρία  και η διαχείριση  και ότι αποτελεί σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην προσπάθεια των Ιαπώνων να φτιάξουν ένα ανταγωνιστικό σύνολο μετά από 3 χρόνια με συνεχείς αποτυχίες με την ομάδα της McLaren.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ράλι Ακρόπολις

Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης παρέθεσε συνέντευξη Τύπου με θέμα το ράλι Ακρόπολις που δεν θα είναι σε κανένα διεθνές ημερολόγιο το 2019. 

Black Friday

Η  Peugeot για δεύτερη συνεχή χρονιά εφαρμόζει το  θεσμό Black Friday στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα με μοναδικές προσφορές! 

Ράλι Αυστραλίας

Τελευταίος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος στη χώρα των καγκουρό και η Michelin, αποκλειστικός προμηθευτής των εργοστασιακών ομάδων, ταξιδέψε στην Αυστραλία με 628 ελαστικά. 

Mercedes GLC F-Cell

Κατά καιρούς έχουμε δει διαφόρων ειδών υβριδικά συστήματα κίνησης μεταξύ των οποίων μπαταρίες και βενζινοκινητήρας, μπαταρίες και πετρελαιοκινητήρας και τις αντίστοιχες plug-in εκδοχές τους, μέχρι και συστήματα με πεπιεσμένο αέρα.

Ford GT Heritage Edition

Η μεγάλη ζήτηση για το Ford GΤ και ο περιορισμένος αριθμός παραγωγής του, δημιουργούν ένα μακρύ κατάλογο στη λίστα αναμονής.

YΠΑ

Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ προκύπτει ότι το 10μηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου διακινήθηκαν 58,7 εκατομμύρια επιβάτες.

Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 9,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 όπου είχαν διακινηθεί 53.404.425 επιβάτες.

Ισπανία

Όσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξελίσσονται και έρχονται πιο κοντά στην καθημερινότητα τόσο κάποιες κυβερνήσεις αρχίζουν να σκέφτονται την απαγόρευση εκείνων με κινητήρες εσωτερικής καύσης προκειμένου να μειωθεί η μόλυνση του αέρα, ειδικά στις μεγάλες πόλεις.

Hyundai

Πέρα από την έλευση της ηλεκτροκίνησης και των αυτόνομων αυτοκινήτων, παρατηρείται ότι στο πλαίσιο εξεύρεσης λύσεων κινητικότητας για το μέλλον ερευνώνται και οι εναέριες μεταφορές με νέα μέσα.

Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες

Η πορεία προς την ηλεκτροκίνηση δεν είναι εύκολη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς έχουν να αντιμετωπίσουν πολλές νέες προκλήσεις όμως μία από τις σημαντικότερες, αν όχι η σημαντικότερη, είναι η προμήθεια των μπαταριών που απαιτούνται για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Mercedes

Μέχρι πριν λίγο καιρό όποιος ήθελε να πάρει τη νέα Mercedes A-Class με κινητήρα πετρελαίου είχε μόνο μια επιλογή και αυτή ήταν η A180d όμως τώρα η γερμανική εταιρεία προσθέτει δύο ακόμα επιλογές που φέρουν τις ονομασίες A200d και A220d.