Είστε εδώ

F1

Toro Rosso: Η κριτική του Γκασλί για το νέο κινητήρα της Honda

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι του Καναδά η Honda έδωσε στην Toro Rosso μια αναβαθμισμένη εκδοχή του υβριδικού κινητήρα της και ο Πιερ Γκασλί είχε τη δυνατότητα να τρέξει με αυτό το νέο σύνολο το οποίο του άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ο Γάλλος χρησιμοποίησε τον αναβαθμισμένο κινητήρα στις ελεύθερες δοκιμές όμως αναγκάστηκε να επιστρέψει στον παλιό. Τελικά, μετά από τη 16η θέση που πέτυχε στις κατατακτήριες η ομάδα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει και πάλι τον καινούριο κινητήρα για τον αγώνα, απόφαση που έριξε τον Γάλλο στη 19η θέση.

Ωστόσο, ο οδηγός της Toro Rosso κατάφερε να τερματίσει στην 11η θέση και μάλιστα τα κατάφερε πραγματοποιώντας κάποιες από τις ελάχιστες προσπεράσεις που είδαμε στην πίστα Gilles Villeneuve αφού ήδη στο τέλος του πρώτου γύρου ήταν 15ος ενώ στη συνέχεια πέρασε τους Σιρότκιν, Πέρεζ και Μάγκνουσεν.

Σε δηλώσεις του ο Γκασλί είπε ότι η επιλογή που έκανε η ομάδα την τελευταία στιγμή να επιλέξει τον καινούριο κινητήρα ήταν πολύ σωστή καθώς μπορεί να τον έριξε τρεις θέσεις πιο πίσω στην εκκίνηση όμως του έδωσε τη δυνατότητα να ανέβει ενώ αν κράταγε τον παλιό κινητήρα θα ξεκίναγε λίγο πιο μπροστά αλλά δε θα είχε τη δυνατότητα να πολεμήσει για κάτι παραπάνω.

Τέλος, ο Γκασλί είπε ότι ο νέος κινητήρας της Honda είναι σαφώς βελτιωμένος σε όλους τους τομείς όπως το μοτέρ, η μπαταρία  και η διαχείριση  και ότι αποτελεί σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην προσπάθεια των Ιαπώνων να φτιάξουν ένα ανταγωνιστικό σύνολο μετά από 3 χρόνια με συνεχείς αποτυχίες με την ομάδα της McLaren.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.