Είστε εδώ

F1

Toro Rosso: Η κριτική του Γκασλί για το νέο κινητήρα της Honda

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι του Καναδά η Honda έδωσε στην Toro Rosso μια αναβαθμισμένη εκδοχή του υβριδικού κινητήρα της και ο Πιερ Γκασλί είχε τη δυνατότητα να τρέξει με αυτό το νέο σύνολο το οποίο του άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ο Γάλλος χρησιμοποίησε τον αναβαθμισμένο κινητήρα στις ελεύθερες δοκιμές όμως αναγκάστηκε να επιστρέψει στον παλιό. Τελικά, μετά από τη 16η θέση που πέτυχε στις κατατακτήριες η ομάδα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει και πάλι τον καινούριο κινητήρα για τον αγώνα, απόφαση που έριξε τον Γάλλο στη 19η θέση.

Ωστόσο, ο οδηγός της Toro Rosso κατάφερε να τερματίσει στην 11η θέση και μάλιστα τα κατάφερε πραγματοποιώντας κάποιες από τις ελάχιστες προσπεράσεις που είδαμε στην πίστα Gilles Villeneuve αφού ήδη στο τέλος του πρώτου γύρου ήταν 15ος ενώ στη συνέχεια πέρασε τους Σιρότκιν, Πέρεζ και Μάγκνουσεν.

Σε δηλώσεις του ο Γκασλί είπε ότι η επιλογή που έκανε η ομάδα την τελευταία στιγμή να επιλέξει τον καινούριο κινητήρα ήταν πολύ σωστή καθώς μπορεί να τον έριξε τρεις θέσεις πιο πίσω στην εκκίνηση όμως του έδωσε τη δυνατότητα να ανέβει ενώ αν κράταγε τον παλιό κινητήρα θα ξεκίναγε λίγο πιο μπροστά αλλά δε θα είχε τη δυνατότητα να πολεμήσει για κάτι παραπάνω.

Τέλος, ο Γκασλί είπε ότι ο νέος κινητήρας της Honda είναι σαφώς βελτιωμένος σε όλους τους τομείς όπως το μοτέρ, η μπαταρία  και η διαχείριση  και ότι αποτελεί σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην προσπάθεια των Ιαπώνων να φτιάξουν ένα ανταγωνιστικό σύνολο μετά από 3 χρόνια με συνεχείς αποτυχίες με την ομάδα της McLaren.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.