Είστε εδώ

F1

Toro Rosso: Αυτό είναι το νέο της μονοθέσιο

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toro Rosso έγινε η δεύτερη ομάδα που παρουσίασε μονοθέσιο εν όψει του νέου πρωταθλήματος, αν και ουσιαστικά είναι η πρώτη καθώς της Haas ήταν το αγωνιστικό του 2018 με κάποιες μικρές αλλαγές.

Η ιταλική ομάδα που ανήκει στη Red Bull δεν έκανε κάποια εκδήλωση αλλά επέλεξε να δώσει φωτογραφίες του μονοθεσίου στη δημοσιότητα. Η STR14, όπως ονομάζεται το νέο μονοθέσιο, παίρνει δύναμη από υβριδικό σύνολο της Honda (όπως και πέρυσι) με την κωδική ονομασία RA619H. Φέτος, είναι η πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια που η Scuderia Toro Rosso συνεχίζει με τον ίδιο προμηθευτή κινητήρων από τη μια χρονιά στην άλλη. Η τελευταία φορά ήταν τις χρονιές 2014 – 2015 με τον προμηθευτή να είναι η Renault.

Στην ανακοίνωση που συνόδευσε τις φωτογραφίες του νέου μονοθεσίου, οι άνθρωποι της Toro Rosso αναφέρουν ότι φέτος έχουν δανειστεί πολύ περισσότερα στοιχεία από τη Red Bull, σε σχέση με άλλες χρονιές, αφού και οι “ταύροι” πλέον θα προμηθεύονται κινητήρες από τους Ιάπωνες.

Βέβαια, οι κανονισμοί θέτουν περιορισμούς ως προς το ποια τμήματα μπορεί κάποια ομάδα να αγοράσει και ποια είναι υποχρεωμένη να κατασκευάζει μόνη της όμως στην Toro Rosso θα εκμεταλλευτούν ένα “παραθυράκι” το οποίο επιτρέπει την πώληση τμημάτων από άλλες χρονιές. Έτσι, στο σχεδιασμό και την κατασκευή της STR14 έχουν χρησιμοποιηθεί πολλά κομμάτια από την RB14, το αγωνιστικό με το οποίο συμμετείχε η Red Bull στο πρωτάθλημα του 2018.

Πέρυσι η Toro Rosso τερμάτισε στην ένατη θέση, μπροστά μόνο από την κάκιστη Williams, όμως αυτό δεν είναι αντιπροσωπευτικό της απόδοσής της αφού το 2018 η Honda δοκίμασε πολλές νέες λύσεις ώστε να αυξήσει την ισχύ του κινητήρα και να βελτιώσει την αξιοπιστία του. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποίησε πολύ περισσότερες από τις τρεις κινητήριες μονάδες ανά οδηγό που επιτρέπουν οι κανονισμοί με συνέπεια να δέχεται σχεδόν σε κάθε αγώνα ποινές στην εκκίνηση.

Πλέον, μετά από μία πειραματική χρονιά και με τη συνεργασία με τη Red Bull να είναι πιο στενή, οι άνθρωποι της Toro Rosso ελπίζουν ότι θα έχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ηλεκτροκίνηση

Τη στιγμή που στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο λίγα που οι περισσότεροι δεν έχουν δει ούτε τυχαία κάποιο στο δρόμο, αλλού γίνεται τόσο μεγάλη προσπάθεια για την προώθησή τους, που οι σταθμοί φόρτισης ξεπέρασαν σε αριθμό τα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ha:mo

Η αυτοκίνηση αλλάζει και οι εταιρίες ψάχνουν λύσεις για εύκολη χρήση οχημάτων.

Ράλι Μπαρούμ

Η εικόνα στην πρώτη θέση του ράλι Μπαρούμ, 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, δεν άλλαξε κατά το 2ο σκέλος με τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ να χαρίζουν τη νίκη στο Skoda Fabia R5 Evo. 

Νέο Infiniti QX55

Από την Καλιφόρνια και το Pebble Beach όπου διοργανώνεται το Concours d'Elegance, η Infiniti που αποτελεί την εταιρια κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ένα από τα προσεχή μοντέλα της.

Σκύρος

Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, άνοιξε τον Ιούλιο ξανά τις πύλες του στο κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας Σκύρου.

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου είναι σίγουρα μια άλλη Αθήνα.

Μια άλλη πόλη για όλους εμάς που τη ζούμε καθημερινά. Αφήνει στην άκρη τα κακά της μεγαλούπολης και μεταμορφώνεται σε μία όαση, για τους τυχερούς κατοίκους και επισκεπτες της.

Ράλι Μπαρούμ-1ο σκέλος

Το 1ο σκέλος του ράλι Μπαρούμ με τις 9 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είχε μεγάλες κόντρες για την 1η θέση.

Αρχικά πήρε κεφάλι ο Γκριάζιν με το Skoda Fabia R5, με Λούκιανουκ(Citroen C3 R5) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5 Evo) να ακολουθούν.

Ferrari 312 T

Ο μύθος του Μαρανέλο, η Ferrari 312 T που οδήγησε ο Νίκι Λάουντα βγαίνει σε δημοπρασία στην εκδήλωση “il Concorso d’ eleganza” που διοργανώνεται από την αμερικάνικη εταιρία Gooding & Co στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. 

Bugatti Centodieci

Στο Concourse d’ Elegance που διεξάγεται στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, η Bugatti παρουσίασε το νέο hypercar αφιερωμένο στον ιδρυτή Ετόρε Μπουγκάτι, που το 1909 μετέφερε το πάθος του στους δρόμους, αλλά και στον Ρομάνο Αρτιόλι, τον Ιταλό που πραγματοποίησε το όνειρό του, καθώς το 1990 αναβίωσε

Citroen

Aπό τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της Citroen για του νέους της εποχής που ήθελαν να ταξιδεύουν και να απολαμβάνουν τη φύση, καθώς το Mehari με την υφασμάτινη οροφή, τις αποσπώμενες πόρτες και «πάγκο» για τους πίσω επιβάτες ήταν συνώνυμο με την ελευθερία.