Είστε εδώ

F1

Στη μέση του πρωταθλήματος : Η Mercedes και οι άλλες ομάδες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αυτή ακριβώς είναι η εικόνα της Formula 1 μετά από 12 Γκραν Πρι σε σύνολο 21.

Ας δούμε λοιπόν πως έχει διαμορφωθεί το πρωτάθλημα καθώς βρισκόμαστε σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών με τα μοτέρ  να «ξαναδουλέουν» στο Γκραν Πρι του Βελγίου την 1η Σεπτεμβρίου. 

Αναλυτικά λοιπόν και σύμφωνα με τη βαθμολογία έχουμε τα εξής:

Mercedes - 438 βαθμοί

Η Mercedes δείχνει ασταμάτητη και φέτος. Τα ασημί μονοθέσια W10 δουλεύουν σαν ρολόι, και σε μερικά Γκραν Πρι που το αποτέλεσμα για τη γερμανική ομάδα δεν ήταν τα αναμενόμενο, η απάντηση ήρθε στο επόμενο αγώνα, δίνοντας το μήνυμα  ότι ήταν μόνο περιστασιακά επεισόδια. Ο Χάμιλτον βρίσκεται σε άλλο επίπεδο κάνοντας ίσως την καλύτερη χρονιά του, έχοντας κερδίσει 8 Γκραν Πρι, ενώ ο Μπότας κάνει ό, τι μπορεί: Έχει δύο νίκες αλλά ο Τότο Βολφ και η παρέα του δεν δείχνουν ευχαριστημένοι από την πορεία του Φινλανδού στους τελευταίους αγώνες. 

FERRARI - 288 βαθμοί

Διανύει ίσως τη χειρότερη χρονιά στην ιστορία της.12 Γκραν Πρι χωρίς νίκη, είναι απλά καταστροφή για τη θρυλική ιταλική ομάδα. 

Στην αρχή της σεζόν έδειξε ταχύτητα στις επίσημες δοκιμές, αλλά στη συνέχεια δεν εμφανίστηκε ανταγωνιστική. Το πρόβλημα προέρχεται από το αεροδυναμικό πακέτο, με τους τεχνικούς από το Μαρανέλο να προσπαθούν να βρουν λύσεις. 

Ο Λεκλέρκ στην πρώτη χρονιά στη Ferrari έχει δείξει την ταχύτητά του, ενώ ο Φέτελ είναι ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. 
 
R. Β. Aston Martin - 244 βαθμοί

To «έργο» RB15 του αεροδυναμιστή Άντριαν Νιούι, απέφερε καρπούς. Είναι η μοναδική ομάδα που «αμφισβήτησε» την κυριαρχία των Mercedes, με τον Φερστάπεν να ανεβαίνει δύο φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ενώ για τον Γκασλί η «φανέλα» του έχει «πέσει» κάπως βαριά. 

Ίσως να είναι αυτή η δεύτερη ομάδα του πρωταθλήματος, αλλά πώς να προσπεράσεις τη Ferrari, ακόμα και όταν δεν βρίσκεται στο ύψος των περιστάσεων.  

MCLAREN - 82 βαθμοί

Η έκπληξη της σεζόν, που πηγαίνει καλύτερα από αγώνα σε αγώνα. Το πορτοκαλί μονοθέσιο με τον κωδικό MCL34 και κινητήρα Renault αποδείχθηκε ταχύτερο και πιο αποτελεσματικό από ό, τι μπορούσε να ελπίζει κανείς εξαργυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τα σφάλματα του περσινού μονοθέσιου. Η συνεργασία μεταξύ Σάινθ και Νόρις καλά κρατεί 

TORO ROSSO - 43 βαθμοί

Η Scuderia από την Φαέντσα συνεχίζει να αποδίδει καλά λόγω του καλού αυτοκινήτου, το STR14, ενώ ο Κβίατ επιβεβαιώνει την ωριμότητά του και ο Άλμπον αποδεικνύεται ότι είναι ένας από τους καλύτερους αρχάριους.

RENAULT - 39 βαθμοί

Η ομάδα ξεκίνησε με πολύ διαφορετικές φιλοδοξίες, με τον Ρικιάρντο και τον Χούλκεμπεργκ, αλλά το μονοθέσιο RS19 πολύ συχνά παρουσίασε προβλήματα αξιοπιστίας.Όμως το γεγονός είναι ότι στη βαθμολογία παραμένει πιο πίσω μεταξύ των ομάδων που χρησιμοποιούν τον γαλλικό κινητήρα.

ALFA ROMEO - 32 βαθμοί

Ακόμη και ο πρώην ιδιοκτήτης τη ομάδας, ο Πήτερ Σάουμπερ σκόπευε η ομάδα να είναι η τέταρτη δύναμη του πρωταθλήματος (μετά από Mercedes, Ferrari, R.B. Aston Martin) αλλά η C38 δεν αποδείχθηκε ανταγωνιστική. Επιπλέον, ο Τζιοβινάτσι στην πρώτη του φουλ χρονιά στη Formula 1, ήταν άτυχος σε ορισμένους αγώνες, ενώ ο Ραϊκόνεν πραγματικά λάμπει όταν το επιτρέπει το μονοθέσιο.
 
RACING POINT - 31 βαθμοί

Η πρώην Force India φαίνεται να ανακάμπτει με το μονοθέσιο RP19, παρά το γεγονός ότι έχουν «χάσει» πολλούς βαθμούς χωρίς λόγο. Σίγουρα μπορούν να ανέβουν πιο ψηλά στη βαθμολογία, αλλά δεν θα είσαι και τόσο εύκολο για τους Στρολ (πολύ καλή εμφάνιση στον αγώνα της Γερμανίας) και Πέρεθ…

HAAS - 26 βαθμοί

Είναι η απογοήτευση της σεζόν μετά την 5η θέση που κατέκτησε στο πρωτάθλημα του 2018. Το μονοθέσιο VF-19 παρουσιάζει ακόμη χειρότερα προβλήματα από τη Ferrari σε θέματα αεροδυναμικής. Επιπλέον, οι Γκροζάν και Μάγκνουσεν δεν διανύουν την καλύτερη περίοδο.  .

WILLIAMS - 1 βαθμός

Είναι λυπηρό για μια ομάδα με τέτοια ιστορία να παλεύει από τις τελευταίες θέσεις. Η FW42 παρά το γεγονός ότι στο πίσω μέρος βρίσκεται κινητήρας της Mercedes, είναι πολύ πίσω. O Κούμπιτσα κάνει ότι μπορεί, (μην ξεχνάμε τα κινητικά προβλήματα που εξακολουθούν να υπάρχουν στον Πολωνό) ενώ ο Ράσελ είναι πολύ νέος για να «βγάλει» την ομάδα από την κρίση.        

Σχετικά άρθρα

Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα

Ο τίτλος του Αυτοκινήτου της χρονιάς για την Ελλάδα πάει στο Peugeot 208.

Οι διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι του θεσμού, έδωσαν στο γαλλικό αυτοκίνητο τον τίτλο, πριν από λίγο σε ξενοδοχείο της Κηφισιάς. Υπενθυμίζεται ότι η τελική δεκάδα αποτελείται από:

Audi A1

Formula 1: Άλντο Κόστα

Δεν είναι πολλοί οι άνθρωποι που μπορούν να πουν ότι έχουν εργαστεί σε Ferrari και Mercedes, έχοντας μάλιστα πετύχει και με τις δύο ομάδες, όμως ο Άλντο Κόστα είναι ένας από αυτούς.

Mercedes GLA

Η νέα Mercedes GLA θα παρουσιαστεί επίσημα στις 11 Δεκεμβρίου, όμως λίγο πριν, βρέθηκε να κάνει τελευταίες δοκιμές σε δημόσιο δρόμο, με ένα ποσοστό του εμπρός και του πίσω μέρους καλυμμένα με καμουφλάζ.

Lamborghini Μiura

Αναμφισβήτητα οι Ιταλοί είναι «μάγοι» σε κάθε κλάδο της σχεδίασης, από την αρχιτεκτονική, την ένδυση μέχρι και την αυτοκινητοβιομηχανία.

Ford Puma

Το νέο Puma ετοιμάζεται να κάνει την άφιξή του στη χώρα μας στις αρχές του 2020 με δύο επιλογές σε ό,τι αφορά την ισχύ του κινητήρα, όμως η Ford θα προσθέσει ακόμα μία, η οποία θα είναι η πιο “καυτή”.

Land Rover

To 80% των ιδιοκτητών σκύλων οδηγούν παρέα με τον πιστό τετράποδο φίλο τους μέσα στο αυτοκίνητο.

Cadillac

Με τις αγορές προϊόντων μέσω internet να κερδίζουν συνεχώς έδαφος σχεδόν σε κάθε τομέα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δε θα μπορούσαν να μείνουν πίσω, με την Cadillac να εφαρμόζει μία από τις πιο πρωτοποριακές ιδέες.

Suzuki

O λύκος που έγινε λιοντάρι, θα ήταν ένας εναλλακτικός τίτλος για το νέο Suzuki Swift Extreme Concept, ενώ να διευκρινίσουμε ότι αναφερόμαστε αποκλειστικά στο εμφανισιακό σκέλος.

Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα

Τα 10 αυτοκίνητα που προκρίθηκαν για την τελική φάση του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα» είναι τα εξής:

Audi A1

Citroen C5 Aircross

DS 3 Crossback

Kia XCeed

Mazda 3

Peugeot 208

Renault Clio

Skoda Scala

Suzuki Jimny

Tesla

Όταν η Tesla παρουσίασε το Cybertruck, το αμιγώς ηλεκτρικό pick-up της, στη σκηνή εμφανίστηκε και ένα ATV, τα οχήματα που ξέρουμε ως "γουρούνες", για το οποίο δεν ειπώθηκαν πολλά.