Είστε εδώ

F1

Στη μέση του πρωταθλήματος : Η Mercedes και οι άλλες ομάδες

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αυτή ακριβώς είναι η εικόνα της Formula 1 μετά από 12 Γκραν Πρι σε σύνολο 21.

Ας δούμε λοιπόν πως έχει διαμορφωθεί το πρωτάθλημα καθώς βρισκόμαστε σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών με τα μοτέρ  να «ξαναδουλέουν» στο Γκραν Πρι του Βελγίου την 1η Σεπτεμβρίου. 

Αναλυτικά λοιπόν και σύμφωνα με τη βαθμολογία έχουμε τα εξής:

Mercedes - 438 βαθμοί

Η Mercedes δείχνει ασταμάτητη και φέτος. Τα ασημί μονοθέσια W10 δουλεύουν σαν ρολόι, και σε μερικά Γκραν Πρι που το αποτέλεσμα για τη γερμανική ομάδα δεν ήταν τα αναμενόμενο, η απάντηση ήρθε στο επόμενο αγώνα, δίνοντας το μήνυμα  ότι ήταν μόνο περιστασιακά επεισόδια. Ο Χάμιλτον βρίσκεται σε άλλο επίπεδο κάνοντας ίσως την καλύτερη χρονιά του, έχοντας κερδίσει 8 Γκραν Πρι, ενώ ο Μπότας κάνει ό, τι μπορεί: Έχει δύο νίκες αλλά ο Τότο Βολφ και η παρέα του δεν δείχνουν ευχαριστημένοι από την πορεία του Φινλανδού στους τελευταίους αγώνες. 

FERRARI - 288 βαθμοί

Διανύει ίσως τη χειρότερη χρονιά στην ιστορία της.12 Γκραν Πρι χωρίς νίκη, είναι απλά καταστροφή για τη θρυλική ιταλική ομάδα. 

Στην αρχή της σεζόν έδειξε ταχύτητα στις επίσημες δοκιμές, αλλά στη συνέχεια δεν εμφανίστηκε ανταγωνιστική. Το πρόβλημα προέρχεται από το αεροδυναμικό πακέτο, με τους τεχνικούς από το Μαρανέλο να προσπαθούν να βρουν λύσεις. 

Ο Λεκλέρκ στην πρώτη χρονιά στη Ferrari έχει δείξει την ταχύτητά του, ενώ ο Φέτελ είναι ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. 
 
R. Β. Aston Martin - 244 βαθμοί

To «έργο» RB15 του αεροδυναμιστή Άντριαν Νιούι, απέφερε καρπούς. Είναι η μοναδική ομάδα που «αμφισβήτησε» την κυριαρχία των Mercedes, με τον Φερστάπεν να ανεβαίνει δύο φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ενώ για τον Γκασλί η «φανέλα» του έχει «πέσει» κάπως βαριά. 

Ίσως να είναι αυτή η δεύτερη ομάδα του πρωταθλήματος, αλλά πώς να προσπεράσεις τη Ferrari, ακόμα και όταν δεν βρίσκεται στο ύψος των περιστάσεων.  

MCLAREN - 82 βαθμοί

Η έκπληξη της σεζόν, που πηγαίνει καλύτερα από αγώνα σε αγώνα. Το πορτοκαλί μονοθέσιο με τον κωδικό MCL34 και κινητήρα Renault αποδείχθηκε ταχύτερο και πιο αποτελεσματικό από ό, τι μπορούσε να ελπίζει κανείς εξαργυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τα σφάλματα του περσινού μονοθέσιου. Η συνεργασία μεταξύ Σάινθ και Νόρις καλά κρατεί 

TORO ROSSO - 43 βαθμοί

Η Scuderia από την Φαέντσα συνεχίζει να αποδίδει καλά λόγω του καλού αυτοκινήτου, το STR14, ενώ ο Κβίατ επιβεβαιώνει την ωριμότητά του και ο Άλμπον αποδεικνύεται ότι είναι ένας από τους καλύτερους αρχάριους.

RENAULT - 39 βαθμοί

Η ομάδα ξεκίνησε με πολύ διαφορετικές φιλοδοξίες, με τον Ρικιάρντο και τον Χούλκεμπεργκ, αλλά το μονοθέσιο RS19 πολύ συχνά παρουσίασε προβλήματα αξιοπιστίας.Όμως το γεγονός είναι ότι στη βαθμολογία παραμένει πιο πίσω μεταξύ των ομάδων που χρησιμοποιούν τον γαλλικό κινητήρα.

ALFA ROMEO - 32 βαθμοί

Ακόμη και ο πρώην ιδιοκτήτης τη ομάδας, ο Πήτερ Σάουμπερ σκόπευε η ομάδα να είναι η τέταρτη δύναμη του πρωταθλήματος (μετά από Mercedes, Ferrari, R.B. Aston Martin) αλλά η C38 δεν αποδείχθηκε ανταγωνιστική. Επιπλέον, ο Τζιοβινάτσι στην πρώτη του φουλ χρονιά στη Formula 1, ήταν άτυχος σε ορισμένους αγώνες, ενώ ο Ραϊκόνεν πραγματικά λάμπει όταν το επιτρέπει το μονοθέσιο.
 
RACING POINT - 31 βαθμοί

Η πρώην Force India φαίνεται να ανακάμπτει με το μονοθέσιο RP19, παρά το γεγονός ότι έχουν «χάσει» πολλούς βαθμούς χωρίς λόγο. Σίγουρα μπορούν να ανέβουν πιο ψηλά στη βαθμολογία, αλλά δεν θα είσαι και τόσο εύκολο για τους Στρολ (πολύ καλή εμφάνιση στον αγώνα της Γερμανίας) και Πέρεθ…

HAAS - 26 βαθμοί

Είναι η απογοήτευση της σεζόν μετά την 5η θέση που κατέκτησε στο πρωτάθλημα του 2018. Το μονοθέσιο VF-19 παρουσιάζει ακόμη χειρότερα προβλήματα από τη Ferrari σε θέματα αεροδυναμικής. Επιπλέον, οι Γκροζάν και Μάγκνουσεν δεν διανύουν την καλύτερη περίοδο.  .

WILLIAMS - 1 βαθμός

Είναι λυπηρό για μια ομάδα με τέτοια ιστορία να παλεύει από τις τελευταίες θέσεις. Η FW42 παρά το γεγονός ότι στο πίσω μέρος βρίσκεται κινητήρας της Mercedes, είναι πολύ πίσω. O Κούμπιτσα κάνει ότι μπορεί, (μην ξεχνάμε τα κινητικά προβλήματα που εξακολουθούν να υπάρχουν στον Πολωνό) ενώ ο Ράσελ είναι πολύ νέος για να «βγάλει» την ομάδα από την κρίση.        

Σχετικά άρθρα

Νίρμπουργκρινγκ

Κατά κοινή παραδοχή το Νίρμπουργκρινγκ είναι μία από τις πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο, όμως για κάποιους αποτελεί σχεδόν δεύτερο σπίτι, όπως φαίνεται από το βίντεο που ακολουθεί στο οποίο βλέπουμε κάτι που θεωρητικά φαντάζει αδύνατο.

Ράλι Γερμανίας

Στο ασφάλτινο ράλι Γερμανίας με τις 19 Ειδικές Διαδρομές των 344 χλμ. τα εργοστασιακά πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα 36 ελαστικά της Michelin που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής.

Mercedes

Η V-Class, η πρόταση της Mercedes στα πολυχρηστικά οχήματα, που μπορεί να μεταφέρει μέχρι και εννιά επιβάτες, στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα μέλη της υπομάρκας που έχουν οι Γερμανοί με την ονομασία EQ.

Ράλι Γερμανίας

Μετά από δύο βδομάδες «διακοπών» ο θίασος του WRC ανανέωσε το ραντεβού του για το ράλι Γερμανίας.

Είναι ο 10ς γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, σε σύνολο 14 αγώνων.

Porsche

Στην εβδομάδα αυτοκινήτου που έγινε στο Μοντερέι της Καλιφόρνια είχε προγραμματιστεί να γίνει μία από τις ιστορικότερες δημοπρασίες από τον οίκο RM Sotheby’s, αφού επρόκειτο για την Porsche Type 64, όμως δεν έμελλε να πουληθεί.

Ferrari

Ο πρόεδρος της Ferrari,Τζον Έλκαν, επισκέφτηκε το Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνια και μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η ιταλική μάρκα θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο που θα ανήκει στην κατηγορία των GT, το Νοέμβριο.

Volkswagen T-Roc R cabrio

Πριν από λίγες ημέρες η Volkswagen παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του T-Roc η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2020 και θα προσφέρεται με δύο κινητήρες του 1.0 λίτρου με απόδοση 115 και 150 ίππων.

Hyundai i30 N Project C

Η Hyundai θα δώσει το “παρών” στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπου μεταξύ των άλλων εκθεμάτων θα υπάρχει και μία ειδική έκδοση του i30 N, με την ονομασία i30 N Project C.

Fiat

Η Fiat έχει εδώ και καιρό δηλώσει ότι στο μέλλον θα επικεντρωθεί στα μικρότερα μοντέλα, κάτι που έχει αρχίσει να φαίνεται τα τελευταία χρόνια στην γκάμα της και θα γίνει πιο έντονο τα επόμενα χρόνια.

Φερνάντο Αλόνσο

Μετά τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με το μέλλον του Φερνάντο Αλόνσο, η Toyota Gazoo Racing «βγήκε» μπροστά και ανακοίνωσε τα σχέδια της συνεργασίας της με  τον Ισπανό, δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Formula 1 και νικητή του 24ωρου Λε Μαν.