Είστε εδώ

F1

Σεμπάστιαν Φέτελ: Σκέψεις φυγής...

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Φέτελ έδωσε μία συνέντευξη πριν το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν στην οποία όταν ρωτήθηκε σχετικά, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τη Formula 1 μόλις λήξει το συμβόλαιό του με τη Ferrari, δηλαδή στο τέλος του πρωταθλήματος του 2020.

Ο Γερμανός είπε ότι παρακολουθεί στενά τις αλλαγές που πρόκειται να εισάγει η Liberty Media το 2021 και την κατεύθυνση που θέλουν να δώσουν οι Αμερικανοί. Αυτό που τον ενοχλεί είναι ότι σταδιακά, κατά τη γνώμη του, η Formula 1 παύει να είναι άθλημα και επικεντρώνεται στο να προσφέρει διασκέδαση, γίνεται ένα σόου.

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αναφέρει ότι πολλές από τις αξίες που υπήρχαν πλέον αρχίζουν να εξαφανίζονται.

“Η Formula 1 πλέον είναι περισσότερο σόου και επιχείρηση παρά άθλημα. Ίσως να μπορεί να ειπωθεί το ίδιο και για άλλα αθλήματα όμως είναι πολύ λίγες οι περιπτώσεις όπου ο ρόλος του αθλητή μειώνεται τόσο πολύ”.

Ο οδηγός της Ferrari επεσήμανε ότι αυτή τη στιγμή η F1 είναι σε μία ενδιάμεση κατάσταση και πρέπει να αποφασίσει ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσει.

“Αν πούμε ότι είμαστε σόου, τότε ας το κάνουμε σωστά. Νιώθω ότι σπαταλάμε πάρα πολύ χρόνο και ενέργεια με κανονισμούς που είναι ακριβοί και δεν προσφέρουν τίποτα”.

Ο Φέτελ ξεκαθάρισε ότι τα σχέδια της Liberty Media συνδέονται άμεσα με την απόφασή του αν θα συνεχίσει να τρέχει μετά το 2020.

“Είμαι σίγουρος ότι θέλω να τρέχω φέτος και την επόμενη χρονιά, για μετά δεν ξέρω καθώς παραμένει άγνωστο ποιες θα είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς”.

Κλείνοντας, είπε ότι δεν πρόκειται να παραμείνει στο άθλημα, απλά και μόνο για να είναι στη Formula 1.

Σχετικά άρθρα

Audi E-Tron

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον κατασκευάζουν λίγα τμήματα του αυτοκινήτου μόνες τους αφού για τα περισσότερα κάνουν μόνο τη σχεδίαση και τα αναθέτουν σε τρίτους προμηθευτές, τάση που θα ενισχυθεί με τα ηλεκτρικά που έρχονται.

Smart

Το μέλλον της Smart ως ανεξάρτητη εταιρεία έχει τεθεί αρκετές φορές σε αμφισβήτηση όμως η Mercedes – Benz, στην οποία ανήκει, έκανε μία συμφωνία με την Geely η οποία εξασφάλισε την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά για τα επόμενα χρόνια.

Jeep Gladiator

Απόβαση στη Γηραιά Ήπειρο θα κάνει το ερχόμενο καλοκαίρι το περίφημο Gladiator, το pickup που επιστρέφει την Jeep στην κατηγορία αυτή.

Koenigsegg Jesko

Η Koenigsegg στοχεύει να σπάσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα (482,8 χλμ./ώρα) με μια ειδικά προετοιμασμένη εκδοχή του πιο πρόσφατου μοντέλου της, του Jesko, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

Citroen

Τον προηγούμενο μήνα στο Σαλόνι της Γενεύης η Citroen μας παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο της το Ami One Concept.

Lamborghini

Ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στο μουσείο της Lamborghini που βρίσκεται στην έδρα της, στην περιοχή Σαντ'Αγκάτα Μπολονέζ.

Aston Martin

Η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει το πρώτο της SUV το οποίο θα ονομάζεται DBX και τώρα βρίσκεται σε φάση δοκιμών με τα τελευταία στάδια αυτών να γίνονται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Nissan

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan που αποτελεί μέρος της συμμαχίας Alliance (Renault, Mitsubishi) προσφέρει 100.000 ευρώ στο πλαίσιο της αποκατάστασης των ζημιών στην Παναγία των Παρισίων (Notre-Dame de Paris) ύστερα από την καταστροφική πυρκαγιά που υπέστη.

Νew York International Motor Show

Έως και τις 28 Απριλίου διεξάγεται στο Jacob Javits Convention Center στη Νέα Υόρκη η έκθεση αυτοκινήτου.

Παγκόσμιο γεγονός στο σταυροδρόμι του παγκόσμιου εμπορίου, που αποκαλύπτει κατά κάποιον τρόπο το μέλλον και τις τεχνολογίες στους τέσσερις τροχούς.

Volkswagen ID.R

Άλλη μια δοκιμή, στο πλαίσιο της εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αγωνιστικού ID.R της Volkswagen, ολοκληρώθηκε στη γαλλική πίστα Πολ Ρικάρ.