Είστε εδώ

F1

Scuderia Ferrari : Aγκαλιάζοντας το μέλλον με Λεκλέρκ και Μπεγκάνοβιτς

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Δύο πιτσιρικάδες, ο Αρτούρο Λεκλέρκ, αδερφός του Σαρλ Λεκλέρκ, γεννηθείς 14 Οκτωβρίου 2000 και ο Σουηδός Ντίνο Μπεγκάνοβιτς, γεννηθείς 19 Ιανουαρίου 2004, είναι τα δύο νέα πρόσωπα της Ferrari Drive Accademy.

To FDA (Ferrari Drive Accademy) είναι το τμήμα της Scuderia Ferrari που προετοιμάζει τους αυριανούς παγκόσμιους πρωταθλητές.

Ο Αρτούρο Λεκλέρκ το 2020 με την ομάδα της Prema Powerteam θα συμμετάσχει στη “Formula regionally” μετά από δύο σεζόν στη Formula 4. Tην πρώτη χρονιά έλαβε μέρος για το πρωτάθλημα Γαλλίας (2018) και στη δεύτερη σεζόν για το πρωτάθλημα Γερμανίας (2019).

Το 2018 σημείωσε δύο νίκες, μια νίκη το 2019 ενώ ανέβηκε συνολικά στο βάθρο 7 φορές, για να τερματίσει στην 5η θέση της τελικής βαθμολογίας την περασμένη χρονιά.

Ο άλλος πιτσιρικάς ο Μπεγκάνοβιτς , προερχόμενος από το καρτ, το 2020 θα είναι η χρονιά που θα οδηγήσει για πρώτη φορά μονοθέσιο. Θα συμμετάσχει με την ομάδα της Prema Powerteam στο πρωτάθλημα της Formula 4.

Χτίζοντας λοιπόν το μέλλον η Scuderia Ferrari μέσα από τους πιτσιρικάδες με το «σχολείο» στο Μαρανέλο να ξεκινάει τις δύο τελευταίες βδομάδες του Ιανουαρίου.

Στο FDA οι Λεκλέρκ και Μπεγκάνοβιτς θα συναντήσουν τους άλλους υποσχόμενους πιτσιρικάδες, Τζιανλούκα Πετεκόφ, Μικ Σουμάχερ, Κάλουμ Ίλοτ, Μάρκους Άρμστρονγκ, με τους Τζουλιάνο Αλεζί και Ρόμπερτ Σβάρτσμαν να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα της Formula 2.

Τίποτα δεν είναι στρωμένο με ροδοπέταλα, ακόμα και σε αυτήν την ηλικία, καθώς πέρα από τις γνωριμίες για να σε προωθήσουν για να βρεις ένα κόκπιτ (όπως Λεκλέρκ, Αλεζί, Σουμάχερ) εάν δεν «μιλήσεις» όπως πρέπει με τα χρονόμετρα, μέλλον δεν υπάρχει, ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος. 

Σχετικά άρθρα

Το απόγευμα της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης επεφύλασσε εκπλήξεις, αφού ήταν η πρώτη φορά φέτος που είχαμε κόκκινη σημαία, κάποιο μονοθέσιο αναγκάστηκε να σταματήσει από βλάβη, ενώ κανείς δεν περίμενε τον οδηγό που βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρόνων.

Ο Ηλίας Χρηστέας με τον δικό του τρόπο γράφει για τον «Ειπωρχ» που έφυγε Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου για τη μεγάλη χωρίς επιστροφή διαδρομή.

Σαρανταπέντε χρονιά μετά από την πρώτη παρουσίαση του Golf GTI στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η έκθεση της Γενεύης θα αποκαλύψει σε παγκόσμια πρώτη το 8ης γενιά Golf GTI. 

Σε μια όμορφη εκδήλωση η Cyprus Airways ανακοίνωσε την έναρξη  του νέου απευθείας δρομολογίου της, που συνδέει την Αθήνα με την Πάφο.

Η Mercedes εμφανίστηκε τη δεύτερη μέρα των χειμερινών δοκιμών με ένα νέο σύστημα στο μονοθέσιό της, το οποίο δημιούργησε αμφιβολίες γύρω από τη νομιμότητά του, αλλά και ανησυχία στις άλλες ομάδες σχετικά με την αποτελεσματικότητα.

Είναι δύσκολο να χωρέσεις σε μερικές μόνο παραγράφους 60 χρόνια ιστορίας, επομένως θα δούμε συνοπτικά τα σημαντικότερα γεγονότα γύρω από τη Skoda Octavia.  

Σύμφωνα με τους κανονισμούς οι επιλογές των ελαστικών για στεγνές συνθήκες πρέπει να γνωστοποιούνται 14 εβδομάδες για μακρινούς αγώνες και 8 εβδομάδες για εντός της Ευρώπης.

Ο Σέρχιο Πέρεθ ήταν αυτός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο, στο πρωινό σκέλος της δεύτερης μέρας των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, επαναλαμβάνοντας την καλή επίδοση που έκανε την πρώτη μέρα, όταν είχε βρεθεί στη δεύτερη θέση μόλις 0.062 δευτερόλεπτα από τον Μπότας.

Η αλήθεια είναι ότι η γκάμα της DS Automobiles χρειάζεται επέκταση, καθώς αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει μόνο δυο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback.

Το θηρίο της Aston Martin, η Valkyrie το hypercar με τον ατμοσφαιρικό υβριδικό κινητήρα V12 των 6.5 λίτρων ετοιμάζεται να ολοκληρώσει τον κύκλο δοκιμών πριν αρχίσει να παραδίδεται στους 150 μόνο τυχερούς αυτού του πλανήτη.

Μόνο τόσοι θα την αποκτήσουν…