Είστε εδώ

F1

Ρος Μπρον: Θέλει θεαματικές επανεκκινήσεις όπως της Βραζιλίας

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι Βραζιλίας είδαμε πολλά συναρπαστικά γεγονότα, μεταξύ των οποίων και ο τρόπος που επέλεξε να επανεκκινήσει τον αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν, όταν έληξε η τελευταία περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας με τον Ολλανδό να είναι στην κορυφή της κατάταξης.

Ο οδηγός των “ταύρων” όταν έφυγε το safety car από μπροστά του λειτούργησε με διαφορετικό από τα συνηθισμένα τρόπο, κάτι το οποίο έφερε τα μονοθέσια πολύ κοντά και αύξησε κατακόρυφα το θέαμα και την αγωνία.

Συνήθως, έχουμε μάθει όταν η Mercedes του Μπερνντ Μεϊλάνντερ αποχωρεί, όποιος οδηγός βρίσκεται στην πρώτη θέση, επιβραδύνει για κάποιο διάστημα και προσπαθεί να μπερδέψει όσους ακολουθούν, προκειμένου να πατήσει το γκάζι σε ανύποπτο χρόνο και να μπορέσει να απομακρυνθεί. Το πάτημα του γκαζιού γίνεται σε διαφορετική στιγμή κάθε φορά, αλλά σίγουρα μεσολαβούν αρκετά μέτρα μέχρι τη γραμμή/εκκίνησης τερματισμού.

Στην προκειμένη περίπτωση, ο Φερστάπεν δεν έκανε το σύνηθες. Αντίθετα, πήγαινε με πολύ αργό ρυθμό μέχρι και λίγα μέτρα πριν τη γραμμή εκκίνησης /τερματισμού. Αυτό το έκανε προκειμένου να μη δώσει slipstreaming στον Άλμπον που ήταν πίσω του και έτσι να εξασφαλίσει ότι θα στρίψει πρώτος την πρώτη στροφή.

Σε αυτή την παράξενη, αλλά αποδοτική τακτική ο νεαρός οδηγός βοηθήθηκε από μια αλλαγή που έγινε τη φετινή χρονιά. Μέχρι πέρυσι, υπήρχε μία γραμμή η οποία σύνηθες ήταν στο ύψος της εισόδου του pit lane, μετά από την οποία οι οδηγοί μπορούσαν να προσπεράσουν. Από φέτος, η γραμμή αυτή καταργήθηκε και οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να μείνουν στις θέσεις τους μέχρι τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού.

Βλέποντας, λοιπόν, ότι αυτός ο τρόπος χειρισμού της κατάστασης από τον Φερστάπεν, αύξησε το θέαμα, ο Ρος Μπρον, υπεύθυνος επί των αγωνιστικών θεμάτων για τη Liberty Media, είπε ότι θα μελετήσουν διεξοδικά όσα έγιοναν, προκειμένου να δουν με ποιο τρόπο μπορούν να αλλάξουν οι κανονισμοί ώστε αυτό το θέαμα να το έχουμε σε κάθε επανεκκίνηση μετά από αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η Liberty Media δε σταματά να ψάχνει τρόπους να κάνει τη Formula 1 πιο θεαματική, κάτι το οποίο μας βρίσκει σύμφωνους, αφού έτσι θα κινήσει το ενδιαφέρον σε ολοένα και περισσότερο κόσμο να ανακαλύψει την ομορφιά αυτού του αθλήματος.

Σχετικά άρθρα

Porsche

Τα φώτα στα άδυτα του Τσούφενχαουζεν, λίγο έξω από τη Στουτγάρδη δεν σβήνουν. Οι τεχνικοί και οι μηχανολόγοι μπορούν να εναλλάσσονται στις βάρδιες, αλλά οι υπολογιστές δεν σβήνουν. 

M-Sport

Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται το τεχνολογικό κέντρο της M-Sport που αποτελεί μια αυτοτελή μονάδα εξέλιξης της όποια ιδέας έχει να κάνει με το motorsport. 

Aπό την αρχική σύλληψη ως ιδέα μέχρι τη σχεδίαση και την παραγωγή. 

Nissan

Tα δύο καινούργια μοντέλα της Nissan, τα Skyline και Dayz απέσπασαν δύο σημαντικά βραβεία για την καριέρα των αυτοκινήτων στην Ιαπωνία.

Το Nissan Dayz κέρδισε το βραβείο Small Mobility και το Nissan Skyline με την τεχνολογία ProPILOT 2.0, πήρε το βραβείο Best Innovation.

FIA Prize Giving 2019

Στο Λούβρο, στο Παρίσι, την Πόλη του Φωτός, οι πρωταθλητές είχαν το ραντεβού τους. 

Formula 1-Μercedes

Στο Παρίσι, στο gala της FIA, έγινε με κάθε επισημότητα η απονομή των επάθλων στους παγκόσμιους πρωταθλητές για τη χρονιά που μας βρίσκει στη δύση της. 

Formula 1: Λιούις Χάμιλτον

Η Mercedes είναι χωρίς αμφιβολία η κυρίαρχη ομάδα στη Formula 1 από το 2014 που άλλαξαν οι κινητήρες και έγιναν υβριδικοί, οπότε είναι λογικό όλοι οι οδηγοί να θέλουν να βρεθούν στο κόκπιτ των μονοθεσίων της.

Monza rally show

Να πούμε ότι δεν ζηλεύουμε, θα είναι ψέμα, ότι δεν στενοχωριόμαστε, ακόμα μεγαλύτερο ψέμα. 

Fiat 124 Spider

Η Fiat παρουσίασε το 2016 το 124 Spider, ένα roadster το οποίο είναι αδερφάκι του Mazda MX-5, αφού τα δύο μοντέλα αναπτύχθηκαν από κοινού από τις δύο εταιρείες, ενώ και κατά την παραγωγή χρησιμοποιούνται κοινά τμήματα.

Jaguar Mark 2

Έξι δεκαετίες πέρασαν από την πρεμιέρα της Jaguar Mark 2 στο Σαλόνι Earls Court του Λονδίνου το 1959.

Genesis

Η Genesis αποτελεί το πολυτελές παρακλάδι της Hyundai, με την εταιρεία να δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε Η.Π.Α., Καναδά, Ρωσία, Νότια Κορέα, Αυστραλία και Μέση Ανατολή, όμως υπάρχει πιθανότητα το επόμενο διάστημα να τη δούμε και στην Ευρώπη.