Είστε εδώ

F1

Renault R.S. 19: Αυτό θα οδηγούν Ρικιάρντο και Χούλκεμπεργκ

του Σωτήριου Χάλλα

Σιγά-σιγά οι ομάδες παρουσιάζουν τα νέα τους μονοθέσια με τα οποία θα συμμετάσχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2019.

Σειρά λοιπόν είχε η ομάδα της Renault να αποκαλύψει το μονοθέσιο με τον κωδικό R.S. 19 που θα οδηγήσουν o Ντανιέλ Ρικιάρντο με το #3 και ο Νίκο Χούλκμπεργκ με το #27.

Ο Ρικιάρντο έχει ξεκινήσει σε 150 Γκραν Πρι, έχοντας κερδίσει τα 7 και 29 φορές ανέβηκε στο βάθρο.

Ο Χούλκεμπεργκ δεν έχει γευτεί τη χαρά της νίκης. Ούτε το χρώμα του βάθρου στα 156 Γκραν Πρι που έχει εκκινήσει.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς το καινούργιο μονοθέσιο της γαλλικής ομάδας με έδρα την Αγγλία, φέρει φαρδύτερη κατά 200 χλστ. και απλούστερη αεροτομή μπροστά, αλλά μεγαλύτερη την πίσω.  

Ο κινητήρας είναι της Renault 1.600 κ.εκ. turbo, σχήματος V, 6κύλινδρος, με σύστημα ανάκτησης ενέργειας με ισχύ άνω των 1.000 ίππων, με όριο στροφών τις 15.000, με βάρος 145 κιλών.

Το κιβώτιο είναι 8 σχέσεων + όπισθεν, με τις αλλαγές να πραγματοποιούνται από το τιμόνι, με Brembo κεραμικούς δίσκους και δαγκάνες της ΑΡ.

Το συνολικό βάρος με οδηγό, λιπαντικά και κάμερες είναι στα 743 κιλά minimum.

Δείτε και ένα video με λίγη ιστορία από Renault και Formula 1.

Σχετικά άρθρα

24 Ώρες Ελλάδα

Με φόντο την γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε ο αγώνας ακρίβειας διαρκείας 24 ωρών με 72 συμμετοχές, δημιουργώντας ένα παζλ σύγχρονων και κλασικών αυτοκινήτων

Hyundai iMax N ‘Drift Bus’

Μάλλον στο τμήμα Ν της Hyundai, εκείνο που ασχολείται με τις εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της κορεατικής μάρκας, είχαν ελεύθερο χρόνο και είπαν να ασχοληθούν με το επαγγελματικό όχημα H-1 (στην Αυστραλία είναι γνωστό ως iMax).

Toyota

H τεχνολογία της υδρογονοκίνησης που έχει αναπτύξει και προωθεί η Toyota πλέον μπορεί να εφαρμοστεί και στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Volvo

Η Volvo θέτει υψηλούς στόχους σε ό,τι αφορά το μέλλον, αφού θέλει μέχρι το 2040 να έχει γίνει μία carbon neutral εταιρεία, δηλαδή οι δραστηριότητές της να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Hummer

Τα μοντέλα της Hummer συνδέθηκαν τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, μεταξύ άλλων, με τον όγκο και τους μεγάλους κινητήρες στοιχεία που συνεπάγονταν μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, οπότε φαντάζει παράδοξο ένα νέο Hummer που δε θα καταναλώνει ούτε μία σταγόνα βενζίνης.

Aston Martin DBX

Μπορεί η Aston Martin ακόμα να μην έχει παρουσιάσει επίσημα την DBX, ωστόσο μας πληροφορεί από τώρα για την πλούσια λίστα με τα προαιρετικά πακέτα των αξεσουάρ της.

Νέο Renault Clio

Σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ανατολικής Αττικής, η Ελληνική αντιπροσωπεία της Renault, παρουσίασε την 5η γενιά του Clio.

Ford

Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

Κάρλος Σάινθ

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

PSA

Η PSA ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2020 θα κυκλοφορήσει τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά van, τα οποία θα είναι τα Citroën Dispatch (στην Ελλάδα το ξέρουμε ως Jumpy), Peugeot Expert και Opel Vivaro.