Είστε εδώ

F1

Racing Point: Με κατεβασμένα τα ρολά

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Όπως όλες οι ομάδες της Formula 1, έτσι και η Racing Point βρίσκονται σε διακοπές καθώς λόγω κορωνοϊού έχουν ανασταλεί ή ακυρωθεί τα 8 πρώτα Γκραν Πρι προς το παρόν. 

Από τους ισχυρούς άνδρες της ομάδας είναι ο 55χρονος Ρουμάνος Ότμαρ Ζάφναουερ ο οποίος έδωσε τα δικά του μηνύματα για την πρωτόγνωρη κατάσταση που επικρατεί στον πλανήτη.   

Ο Ότμαρ λοιπόν αναφέρει ότι υπό το πρίσμα των τελευταίων οδηγιών από την κυβέρνηση της Βρετανίας, το εργοστάσιο θα παραμείνει κλειστό έως τις 15 Απριλίου καθώς ο πρώτος προγραμματισμός είναι να επιστέψουν οι εργαζόμενοι στην εργασία τους την Πέμπτη 16 Απριλίου. Όλη η ομάδα εργάστηκε εξαιρετικά σκληρά τις τελευταίες εβδομάδες για να διασφαλίσει τις καλύτερες προοπτικές  σε όλο το προσωπικό ώστε να μπορεί να εργαστεί από το σπίτι έχοντας τον απαραίτητο εξοπλισμό.  

Για τις προετοιμασίες της νέας χρονιάς τόνισε ότι πρόκειται για μια άνευ προηγουμένου κατάσταση, η οποία αλλάζει μέρα με την ημέρα, χωρίς να υπάρχει κάποια ένδειξη για το πότε θα επιστρέψει η ομάδα στην καθημερινή ροή.    Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο της ομάδας. 

Με αυτό το σκεπτικό, μια άλλη απόφαση που ελήφθη μεταξύ των ομάδων και της FIA ήταν να καθυστερήσει η εισαγωγή των νέων κανονισμών για ένα χρόνο, για το 2022 δηλαδή. 

Αυτό όμως δεν σημαίνει με όλο αυτό που βιώνουμε ότι μπορούμε να το αντέξουμε και να τα καταφέρουμε εύκολα όταν η ομάδα επιστρέψει στην καθημερινότητα σχολίασε ο Ότμαρ για να ολοκληρώσει δίνοντας το δικό του μήνυμα στους οπαδούς της Formula 1 .  

«Εκ μέρους όλων των συντελεστών και του ανθρώπινου δυναμικού της ομάδας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους οπαδούς μας για την υποστήριξή τους σε αυτή την δύσκολη εποχή.

Θα ήθελα επίσης να αναγνωρίσω τη δέσμευση και τη θετικότητα των χορηγών μας. 

Μόλις είναι ασφαλές το περιβάλλον θα επιστρέψουμε στους αγώνες. Εν τω μεταξύ, υπάρχουν κάποιες εξαιρετικές προσπάθειες με την F1 Esports και οι οδηγοί μας θα συμμετάσχουν σε αυτές τις διαδικτυακές εκδηλώσεις τις προσεχείς εβδομάδες. Η τελευταία μου σκέψη είναι να ενισχύσω τις συμβουλές της κυβέρνησης να μείνω στο σπίτι και να ενεργήσω υπεύθυνα. 

Όσο περισσότερο ακολουθούμε τις οδηγίες, τόσο πιο γρήγορα θα γυρίσουμε πίσω. Είναι σημαντικό όλοι να είμαστε ενωμένοι μέσα από αυτές τις ασυνήθιστες στιγμές και να είμαστε ασφαλείς και υγιείς». 

 

Σχετικά άρθρα

Ένα από τα πιο εμβληματικά και ποθητά μοντέλα στην ιστορία της Mazda είναι αναμφισβήτητα το RX-7.

Ένας οδηγός στην πόλη Νοβάτο της Καλιφόρνια κατέγραψε χάρη σε κάμερα που είχε τοποθετήσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του, τη στιγμή που μία οδηγός τον χτύπησε και επέλεξε να φύγει, χωρίς να αφήσει τα στοιχεία της.

Οι οίκοι στην Ευρώπη «ψάχνονται» στο θέμα της διαφοροποίησης, ενώ δεν είναι λίγοι που «παντρεύουν» το παρελθόν με σύγχρονες τεχνολογίες. 

Ένας τέτοιος οίκος είναι ο Lazareth που έφτιαξε ένα Mini Moke με καρδιά Maserati. 

Έαν έχεις κέφι όλα γίνονται. 

Ο Ζακ Μπράουν, επικεφαλής της ομάδας της McLaren στη Formula 1, θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή το άθλημα βρίσκεται σε πολύ “εύθραυστη” κατάσταση, καθώς εκτός από τα έσοδά του, ίσως να απειλείται και η ίδια του η ύπαρξη.

Μπορεί σήμερα η Skoda να μην είναι γνωστή για τα επαγγελματικά της οχήματα, όμως πριν από 113 χρόνια διέπρεψε στην κατηγορία αυτή.

Κάποιες χώρες έχουν θέσει στόχο να απαγορεύσουν εντελώς την πώληση οχημάτων με μοτέρ βενζίνης ή/και πετρελαίου μέσα στις επόμενες δεκαετίες, στοιχείο το οποίο μπορεί να οδηγήσει κάποιον στο συμπέρασμα ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σταδιακά θα αποτελέσουν παρελθόν, όμως η Mazda διαφωνεί.

Tην περίοδο 2002-2009 η Toyota ενεπλάκη και στη Formula 1, ξεκινώντας την εξέλιξη του μονοθεσίου από το 1999.

Ξεκίνησε ο διαγωνισμός του WRC για τους φίλους των αγώνων όπου η ψήφος θα κρίνει το ποιος είναι ο κορυφαίος οδηγός ράλι από το 1979, εποχή που θεσπίστηκε το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. 

Όλο και συχνότερα παρατηρούμε στα νέα μοντέλα ότι οι οθόνες αφής στο κέντρο του ταμπλό αυξάνουν διαρκώς το μέγεθος τους, ωστόσο η Nissan επιθυμεί στα μελλοντικά της μοντέλα να ακολουθήσει διαφορετική κατεύθυνση στο συγκεκριμένο τομέα.

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.