Είστε εδώ

F1

Πίστα Interlagos: Θα την αγοράσει ο Μπέρνι Έκλεστον;

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά καιρούς έχουμε δει αρκετά αυτοκίνητα να βγαίνουν σε πλειστηριασμό. Ακόμα και μονοθέσια της F1 έχουμε δει να πουλιούνται. Ωστόσο, το να βλέπουμε να πουλιέται μια πασίγνωστη πίστα δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα.

Ωστόσο ο δήμος του Σάο Πάολο στη Βραζιλία αποφάσισε να κάνει ακριβώς αυτό. Έβαλε πωλητήριο στην πίστα José Carlos Pace του Interlagos. Η πίστα φιλοξένησε για πρώτη φορά το Βραζιλιάνικο Γκραν Πρι το 1972. Για αρκετά χρόνια εναλλάσσονταν με την πίστα της Jacarepaguá που αργότερα ονομάστηκε Autódromo Internacional Nelson Piquet ενώ από το 1990 αποτελεί τη μόνιμη έδρα του Βραζιλιάνικου Γκραν Πρι.

Η πίστα άνοιξε τις πύλες της για πρώτη φορά το 1940 και εκτός από τον αγώνα της F1 φιλοξενεί και άλλες διοργανώσεις όπως τις 6 ώρες του Σάο Πάολο, αγώνας που συγκαταλέγεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Η πώληση της πίστας ήταν μία από τις προεκλογικές δεσμεύσεις του δημάρχου του Σάο Πάολο, João Dória. Μέχρι στιγμής έχει υπάρξει ενδιαφέρον από τρεις πλευρές. Ένας από τους ενδιαφερόμενους φέρεται να είναι και ο πρώην ιδιοκτήτης της F1, Μπέρνι Έκλεστον στον οποίο ανήκει και η πίστα Paul Ricard στη Γαλλία.

Σχετικά άρθρα

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η Γαλλία επέστρεψε μετά από 10 χρόνια στο αγωνιστικό καλεντάρι της Formula 1 και το έκανε με έναν αγώνα ο οποίος χάρη στην επεισοδιακή εκκίνηση μας κράτησε το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια και μας προσέφερε πάρα πολλές προσπεράσεις.

Ράλι Ιπρ

Τον αγώνα της πατρίδας τους τίμησαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ και οδηγώντας το Hyundai i20 R5 στα χρώματα της Βελγικής αντιπροσωπείας κέρδισαν το ράλι Ιπρ. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai Motorsport «έγραψαν» τους ταχύτερους χρόνους στις 15 από τις 23 Ειδικές Διαδρομές .

Pirelli P Zero Velo

Στο πλαίσιο του Γαλλικού Γκραν Πρι, η Pirelli παρουσίασε το καινούργιο ελαστικό για το αγωνιστικό ποδήλατο, το P Zero Velo. Ένα ελαστικό που για την εξέλιξή του συμπληρώθηκε ένας κύκλος δύο χρόνων. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Η πίστα του Λε Καστελέ, εκεί όπου διεξάγεται το Γαλλικό Γκραν Πρι στις 24 Ιουνίου,  είναι από τις πιο τεχνικές, καθώς συνδυάζει υψηλές ταχύτητες με διαρκή εναλλαγή στροφών. 

Η τελική ταχύτητα στην πίστα των 5.861 χλμ. με τις 15 στροφές θα ξεπεράσει τα 330 χλμ. 

Γκραν Πρι Γαλλίας

Αν και διαξάγεται πρώτη φορά το Γαλλικό Γκραν Πρι με αυτών των κανονισμών μονοθέσια της Formula 1, εντούτοις από τις δοκιμές προέκυψαν πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. 

Rotax MAX Challenge

Στη Θεσσαλονίκη και στη πίστα «Drive Park» συνεχίστηκε ο 2ος γύρος του θεσμού Rotax MAX Challenge  Το εγχείρημα της Rotax Hellas να «ανεβάσει» αγώνα του επάθλου της στη Θεσσαλονίκη ύστερα από 10 χρόνια, έστησε στο grid 34 συμμετοχές. 

Γκραν Πρι Γαλλίας - Κατατακτήριες

Μετά από 10 χρόνια απουσίας του γαλλικού Γκραν Πρι από το καλεντάρι της Formula 1 και 28 χρόνια από τον τελευταίο αγώνα που έγινε στην πίστα Paul Ricard ολοκληρώθηκαν οι πρώτες κατατακτήριες για τον αγώνα του 2018.

Skoda

Ο καταμερισμός σημαντικών αρμοδιοτήτων στον Όμιλο Volkswagen επεκτείνεται και στη Skoda.

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP3

Η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Paul Ricard όπου γίνεται το Γκραν Πρι Γαλλίας μας επιφύλασσε μια αρνητική έκπληξη καθώς η βροχή περιόρισε κατά πολύ τους γύρους των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Παραδοσιακά οι οδηγοί μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής έχουν μια συνάντηση με τους τεχνικούς της FIA στην οποία εκφράζουν τα θέματα που κατά καιρούς τους απασχολούν.