Είστε εδώ

F1

Pirelli: Οι Ιταλοί σκέφτονται να φέρουν "έξυπνα" ελαστικά

του Σωτήριου Χάλλα

Η Pirelli θέλει να κάνει επανάσταση και να ενσωματώσει στα ελαστικά της Formula 1 συστήματα τα οποία θα τους επιτρέπουν να “μιλάνε” με το αυτοκίνητο, δηλαδή να μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο ζωτικής σημασίας πληροφορίες.

Ανάμεσα στις πληροφορίες που τα “έξυπνα” ελαστικά θα μπορούσαν να μεταδίδουν προς τα pitwalls των ομάδων είναι η θερμοκρασία, η πίεση, ο βαθμός φθοράς και το πόση πρόσφυση έχουν με το οδόστρωμα.

Πρόκειται για μία τεχνολογία την οποία η ιταλική εταιρεία διαθέτει ήδη σε κάποια ελαστικά δρόμου που προορίζει για καθημερινά αυτοκίνητα με την ονομασία Connesso οπότε δε θα της είναι ιδιαίτερα δύσκολο να τη μεταφέρει και στη Formula 1.

Κάτι τέτοιο θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον αλλά και χρήσιμο για τις ομάδες αφού το επίπεδο ανταγωνισμού είναι τόσο υψηλό που κάθε επιπλέον πληροφορία μπορεί να αποδειχτεί χρυσάφι.

Βέβαια, ο Μάριο Ιζόλα, επί κεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Pirelli λέει ότι η εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στα ελαστικά της F1 είναι πολύ πιο δύσκολη αφ’ ενός λόγω των τεχνικών δυσκολιών αφού οι συνθήκες λειτουργίας είναι πολύ πιο ακραίες και αφ’ ετέρου επειδή θα έπρεπε να εξασφαλιστεί ότι δε θα υπάρξει διαρροή απόρρητων πληροφοριών από τη μία ομάδα στην άλλη μέσω της Pirelli.

Σε κάθε περίπτωση κάτι τέτοιο θα είχε πολύ ενδιαφέρον γιατί θα βοηθούσε να αυξηθεί και το θέαμα αφού κάποιες από αυτές τις πληροφορίες θα ήταν διαθέσιμες και στο κοινό οπότε ελπίζουμε να δούμε κάτι τέτοιο στο μέλλον.

Σχετικά άρθρα

Φερνάντο Αλόνσο

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 δεν θα είναι το ίδιο από το 2019.  Ο λόγος είναι ότι ο Φερνάντο Αλόνσο εγκαταλείπει τη Formula 1 στο τέλος του 2018.

Φελίπε Μάσα

Ο Φελίπε Μάσα πέρασε αρκετά χρόνια της καριέρας του στη Ferrari και κατά τη διάρκεια αυτών των ετών ήταν team mate του Μίκαελ Σουμάχερ, του Κίμι Ραϊκόνεν και του Φερνάντο Αλόνσο οπότε έχει πολύ ξεκάθαρη εικόνα και για τους τρεις.

Ducati

Ο team manager της Ducati, Νταβίντ Ταρντότσι, σε πρόσφατες δηλώσεις του μίλησε για τον Χόρχε Λορένθο και τη μετακίνησή του από την ιταλική ομάδα σε εκείνη της Honda το 2019.

Honda

Μετά την ανανέωση της αμερικάνικης έκδοσης του HR-V η Honda επεμβαίνει και στην ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου προκειμένου να το κάνει πιο “φρέσκο” στα μάτια του κοινού.

Ράλι Γερμανίας

Στον προηγούμενο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ράλι Φινλανδίας, το Ford Fiesta WRC, των Οζιέ-Ινγκρασιά παρουσιάστηκε με νέο αεροδυναμικό πακέτο στο πίσω μέρος.

Αυτό περιελάμβανε, προφυλακτήρα και διαχύτη

Στο ράλι Γερμανίας θα εμφανιστεί και με νέα αεροτομή.

Porsche

Η Porsche είναι από τις εταιρείες που κυνηγάνε τα ρεκόρ και το πρώτο υβριδικό της μοντέλο, η Panamera Turbo S E-Hybrid, δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Ράλι Γερμανίας

Το 9ο ραντεβού του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι διεξάγεται στη Γερμανία 16-19 Αυγούστου.

Είναι το ασφάλτινο-καλοκαιρινό-ραντεβού με έδρα λίγα χλμ. από τη Φρανκφούρτη.

Toyota

Η Toyota τα τελευταία χρόνια έχει αυξήσει την εμπλοκή της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με αποκορύφωμα τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και τις νίκες που πετυχαίνει εκεί.

Audi

Η Audi ετοίμαζε εδώ και αρκετό καιρό τη νέα γενιά του Audi Q3 και τώρα έφτασε η ώρα να το παρουσιάσει στο κοινό.

Σιρίλ Αμπιτεμπούλ -

Ο επί κεφαλής της ομάδας της Renault στη Formula 1, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, σε πρόσφατες δηλώσεις του είπε ότι ο κινητήρας της γαλλικής εταιρείας είναι ικανός να οδηγήσει μια ομάδα σε νίκες και pole positions και ότι η Red Bull οφείλει να κατηγορήσει τον εαυτό της για τα όποια κακά αποτελέσματα.