Είστε εδώ

F1

Pirelli: Δείτε για πρώτη φορά τα ελαστικά του 2021

του Σωτήριου Χάλλα

Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που θα δούμε να εφαρμόζονται από το 2021 και μετά στη Formula 1, είναι ότι η διάμετρος των ζαντών θα μεγαλώσει από τις 13 ίντσες που είναι σήμερα και θα φτάσει τις 18 ίντσες.

Πρόκειται για μία αλλαγή που η Pirelli ζητούσε εδώ και πολλά χρόνια, προκειμένου να μπορεί να χρησιμοποιεί τους αγώνες ώστε να εξάγει συμπεράσματα σχετικά με τα ελαστικά της, τα οποία θα τη βοηθήσουν στη βελτίωση εκείνων που προορίζονται για χρήση στο δρόμο.

Ωστόσο, πριν εφαρμοστεί η νέα διάσταση επίσημα θα πρέπει να έχουν γίνει πολλές δοκιμές. Η πρώτη από αυτές έγινε στην πίστα Paul Ricard όπου πραγματοποιείται το γαλλικό Γκραν Πρι. Το μονοθέσιο στο οποίο τοποθετήθηκαν τα νέα ελαστικά είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της RS18, δηλαδή εκείνου με το οποίο συμμετείχε στη Formula 1 η Renault το 2018, ενώ πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Σεργκέι Σιρότκιν. Ο Ρώσος είναι ο τρίτος οδηγός της Renault φέτος ενώ το 2018 αγωνιζόταν στη Williams.

Σύμφωνα με τον Μάριο Ίζολα, επικεφαλής της Pirelli σε ό,τι αφορά τη Formula 1 ήταν σημαντικό να ξεκινήσουν οι δοκιμές τόσο νωρίς ώστε αν προκύψουν συμπεράσματα που δεν είχαν προβλεφθεί από τις προσομοιώσεις, να υπάρχει χρόνος αντίδρασης.

Αρχικά οι Ιταλοί θα δοκιμάσουν μόνο μία γόμα η οποία θα λειτουργήσει ως βάση και στη συνέχεια θα προχωρήσουν στις υπόλοιπες γόμες, η δημιουργία των οποίων, όμως, βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο.

Στο πλάνο ανάπτυξης των ελαστικών του 2021 συμμετέχουν οι McLaren, Mercedes και Renault.

Σχετικά άρθρα

To νέο e-Racer είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Cupra, το οποίο δείχνει το «ρεύμα» που θα επικρατήσει μάλλον στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του μέλλοντος.

Το πρώτο τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης τελείωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που ξεκίνησε, δηλαδή με τη Mercedes να κάνει τους δύο καλύτερους χρόνους της ημέρας.

Καυτό αναμένεται να είναι το Σαββατοκύριακο 22-23 Φεβρουαρίου καθώς είναι προγραμματισμένες οι αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τα σωματεία που θα ρίξουν την ψήφο τους στην κάλπη είναι 31.

Σίγουρα το σκανδιναβικό ντιζάιν της Volvo είναι διαχρονικό, ωστόσο υπάρχουν πάντα περιθώρια για μικρές έστω αλλαγές.

Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι

Η Maserati είναι μια από τις θρυλικές ιταλικές εταιρίες συνδεδεμένη με τον μαγικό κόσμο των αγώνων. Η Maserati λοιπόν απουσιάζει μεγάλο διάστημα από τους αγώνες παγκόσμιας ακτινοβολίας.

Στο πλαίσιο αποκάλυψης του νέου Cupra Leon πρεμιέρα έκανε και το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού (TCR) Leon Competiciοn.

Η πρώτη επίσημη περίοδος των δοκιμών ολοκληρώνεται την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στην πίστα της Βαρκελώνης και όλοι πλέον ασχολούνται με το σύστημα DAS που φέρει η Mercedes στα μονοθέσιά της και αφορά την «τοποθέτηση» των μπροστινών τροχών στην πίστα (

Ευχάριστα είναι τα νέα, αν έχετε παραγγείλει μια από τις μόλις 130 Lotus Evija, καθώς η έναρξη της παραγωγής και των παραδόσεων της θα ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι.

Στις 19 Φεβρουαρίου ξεκίνησαν οι χειμερινές δοκιμές της Formula 1 για το 2020, με τις 10 ομάδες να κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα στην πίστα της Βαρκελώνης προκειμένου να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα.