Είστε εδώ

F1

O Μικ Σουμάχερ ακολουθεί τα χνάρια του πατέρα του: Απίστευτη η εμφάνισή του με τη Ferrari στο Μπαχρέιν

Σχεδόν 12,5 χρόνια μετά τον τελευταίο αγώνα του κορυφαίου της Φόρμουλα 1, Μίχαελ Σουμάχερ για τη Ferrari, ο γιος του έδειξε ότι είναι έτοιμος να συνεχίσει την οικογενειακή κληρονομιά.

Την Τρίτη 2 Απριλίου, ο Μικ Σουμάχερ ήταν ο μόνος ντεμπιτάντ στην πίστα του Μπαχρέιν - στην οποία είχε προηγηθεί το δεύτερο μεγάλο Grand Prix της σεζόν, την Κυριακή 31 Μαρτίου, σύμφωνα με το πρόγραμμα της F1 για το 2019. Εκεί, ο γιος του κορυφαίου Μίχαελ Σουμάχερ, οδήγησε για πρώτη φορά τη Ferrari στα ελεύθερα δοκιμαστικά της F1 και σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο. Κατά το πρωινό κομμάτι των δοκιμαστικών τα οποία διακόπηκαν δύο φορές λόγω βροχής, ο Μικ είχε τον έκτο ταχύτερο χρόνο, ενώ έπειτα από 30 γύρους κατέγραψε τον καλύτερο χρόνο με 1.32.552. Μάλιστα, λίγο πριν από το τέλος του απογευματινού μέρους των δοκιμαστικών, ο 20χρονος κατέγραφε καλύτερο χρόνο ημέρας με 1 λεπτό και 29.976 δευτερόλεπτα. Έμεινε όμως τελικά δεύτερος, αφού λίγο αργότερα τον ξεπέρασε ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, ο οποίος ήταν ταχύτερος κατά 0.597 δευτερόλεπτα.

Τα ελαστικά C5 που είναι πιο μαλακά και ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλα, συνέβαλαν σημαντικά στον χρόνο του Σουμάχερ και τον βοήθησαν να ολοκληρώσει 56 γύρους σε μια μέρα, η οποία κατά το μεγαλύτερο μέρος της χαρακτηρίστηκε από τον κακό καιρό.

«Σήμερα στο γκαράζ, αισθάνθηκα πραγματικά σαν στο σπίτι μου από την πρώτη στιγμή, αφού πολλοί ήταν εκείνοι που με γνώριζαν από τότε που ήμουν πολύ μικρός. Το SF90 είναι απίστευτο αυτοκίνητο χάρη στη δύναμη που έχει, αλλά και στην ομαλή οδήγηση που προσφέρει. Πραγματικά, το απόλαυσα», δήλωσε ο Μικ Σουμάχερ.

Μάλιστα, η απόδοση του Μικ προκαλεί ακόμα περισσότερο ενθουσιασμό, καθώς αυξάνει τις πιθανότητες ένας ακόμα Σουμάχερ να πιλοτάρει και πάλι το φημισμένο κόκκινο αυτοκίνητο της Ferrari. Παρότι όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα πάνω του, ο Σουμάχερ τζούνιορ κατά την άφιξή του στο γκαράζ της Ferrari, ήταν ήρεμος και χαμογελαστός ενώ στην πρώτη του εμφάνιση σε πίστα της F1, παρούσα ήταν η μητέρα του Κορίνα.

Ο Μικ Σουμάχερ, ο οποίος πέρσι κατέκτησε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος F3, αγωνίζεται αυτή τη σεζόν στην F2 για την ομάδα της Prema Racing, με την οποία τερμάτισε όγδοος και έκτος στους δύο πρώτους του αγώνες το Σαββατοκύριακο 30-31 Μαρτίου. Ωστόσο, αν καταφέρει να λάμψει αυτή τη σεζόν στην κατηγορία του, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μέχρι το 2020 να βρεθεί να αγωνίζεται στην F1.

Από τον Ιανουάριο , ο Μικ Σουμάχερ είναι μέλος της ακαδημίας οδηγών της Ferrari όπως και ο 21χρονος Σαρλ Λεκλέρκ, ο οποίος μετά από την περσινή, πρώτη του σεζόν στην F1 με την Alfa Romeo Sauber, αγωνίζεται πλέον για τη Ferrari.

Ο πρωταθλητής της ευρωπαϊκής F3 έκανε ένα ακόμα δοκιμαστικό την Τετάρτη 3 Απριλίου με την ομάδα της Alfa Romeo (πρώην Sauber) που επίσης φορά κινητήρα Ferrari, όμως, η δοκιμή της Τρίτης ήταν η πρώτη επίσημη εμπειρία του με ένα μοντέρνο αυτοκίνητο F1. Προηγουμένως, ο Μικ Σουμάχερ είχε οδηγήσει το 2017, πριν το Grand Prix του Βελγίου, τη Benetton που χάρισε στον πατέρα του τον τίτλο του 1994 στην πίστα Spa-Francorchamps.

Ο πατέρας του Μικ, Μίχαελ Σουμάχερ, οδήγησε για τελευταία φορά τη Ferrari στις 22 Οκτωβρίου 2006, στο Interlagos της Βραζιλίας και έπειτα αποσύρθηκε από το σπορ. Ωστόσο, το 2010 αποφάσισε να επιστρέψει στην F1, αλλά αυτή τη φορά ως οδηγός της Mercedes, με την οποία αγωνίστηκε τρεις σεζόν. Η συνέχεια της πορείας του διεκόπη από τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη στο κεφάλι, σε ατύχημα που είχε κάνοντας σκι στις γαλλικές Άλπεις τον Δεκέμβριο του 2013.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 50χρονος πια Μίχαελ Σουμάχερ, εξακολουθεί ακόμα να κατέχει αρκετά ρεκόρ στη F1 μεταξύ των οποίων οι 91 νίκες σε Γκραν Πρι, τα 7 συνολικά παγκόσμια πρωταθλήματα και οι πέντε συνεχόμενοι τίτλοι που κατέκτησε με τη Ferrari στη χρυσή για εκείνον περίοδο του 2000-2004.

Σχετικά άρθρα

Ράλι Σαρδηνίας

Το έχουμε επισημάνει εκατοντάδες φορές, θα το επισημάνουμε άλλη μία. Στους αγώνες τίποτα δεν είναι δεδομένο καθώς όλα τελειώνουν με φόντο την καρό σημαία. 

Ράλι Σπριντ Μπράλου

Σε μια από τις ωραίες οδηγικά Ειδικές Διαδρομές πραγματοποιήθηκε το ράλι Σπριντ Μπράλου με διοργανωτή το σωματείο AΛΑΛ, που είχε νικητές τους Καμπύλη-Σταμέλο με Skoda Fabia S1600,. Ο αγώνας ήταν ο 2ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτινων ράλι Νοτίου Ελλάδος.

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος

Με ρεσιτάλ οδήγησης οι Τάνακ-Γιερβόεγια, κερδίζοντας και τις 6 Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους στο ράλι ράλι Σαρδηνιας, πέρασαν με το Toyota Yaris  WRC στην πρώτη θέση αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Σόρδο-Ντελ Μπάριο με το Hyundai i20 WRC με διαφορά 25,9 δευτ.με τρίτους την έκπληξη του ιταλικο

Ferrari Passione Rossa

Μπορεί να βρισκόμαστε στην Πάτρα και να παρακολουθούμε ενα ξεχωριστό 2ημερο που έχει οργανώσει  η ΦΙΛΜΠΑ, που όμοιο σκηνικό μπορείς να το συναντήσεις μόνο στο Μαρανέλο ή στο Μόντε Κάρλο .
Ο λόγος, ότι τόσες Ferrari μαζεμένες που δεν είναι εύκολο να συναντήσεις

Mercedes

Με αφορμή την αυριανή Ημέρα των Σκύλων, που θεσπίστηκε από τη γερμανική ένωση κυνοτροφείων, η Mercedes παρουσιάζει μια νέα συλλογή από αξεσουάρ για τους αγαπημένους σας τετράποδους φίλους.

Ράλι Σαρδηνίας -2ο σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας είναι και το μεγαλύτερο.
Μπορεί να περιλαμβάνει 6 μόνο Ειδικές Διαδρομές αλλά με 142,42 χλμ.
Ήδη πραγματοποιήθηκε η πρώτη Ειδική Διαδρομή με τον Τάνακ ταχύτερο που πέρασε δεύτερος στην κατάταξη 4,7 πίσω από τον Σόρδο που εξακολουθεί να προηγείται

Renault

Στη γαλλική πρωτεύουσα βρέθηκαν οι πιλότοι της Renault Sport, όπου ήρθαν αντιμέτωποι με μια ιδιαίτερη πρόκληση.

Ράλι Σαρδηνίας -1ο σκέλος

Σενάριο από δραματική ταινία ήταν το 1ο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας όπου η μια ανατροπή ακολούθησε την άλλη και μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό οι Σόρδο -Ντελ Μπάριο οδηγούν την κατάταξη στο ράλι Σαρδηνίας.

Αττική Οδός

Aυξήσεις τιμών στα διόδια της Αττικής Οδού, για όλες τις κατηγορίες οχημάτων, ανακοίνωσε σήμερα η διοίκηση της εταιρείας που διαχειρίζεται τον οδικό άξονα.  Αντίστοιχα, αυξήσεις θα ισχύσουν και στα εκπτωτικά προγράμματα, με τις νέες τιμές για κάθε εκπτωτικό πρόγραμμα και κατηγορί

Νέα Alpine A110S

Στο ερώτημα αν η A110 μπορεί να γίνει πιο σπορ η Alpine απάντησε καταφατικά παρουσιάζοντας τη νέα A110S.