Είστε εδώ

F1

O Μικ Σουμάχερ ακολουθεί τα χνάρια του πατέρα του: Απίστευτη η εμφάνισή του με τη Ferrari στο Μπαχρέιν

Σχεδόν 12,5 χρόνια μετά τον τελευταίο αγώνα του κορυφαίου της Φόρμουλα 1, Μίχαελ Σουμάχερ για τη Ferrari, ο γιος του έδειξε ότι είναι έτοιμος να συνεχίσει την οικογενειακή κληρονομιά.

Την Τρίτη 2 Απριλίου, ο Μικ Σουμάχερ ήταν ο μόνος ντεμπιτάντ στην πίστα του Μπαχρέιν - στην οποία είχε προηγηθεί το δεύτερο μεγάλο Grand Prix της σεζόν, την Κυριακή 31 Μαρτίου, σύμφωνα με το πρόγραμμα της F1 για το 2019. Εκεί, ο γιος του κορυφαίου Μίχαελ Σουμάχερ, οδήγησε για πρώτη φορά τη Ferrari στα ελεύθερα δοκιμαστικά της F1 και σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο. Κατά το πρωινό κομμάτι των δοκιμαστικών τα οποία διακόπηκαν δύο φορές λόγω βροχής, ο Μικ είχε τον έκτο ταχύτερο χρόνο, ενώ έπειτα από 30 γύρους κατέγραψε τον καλύτερο χρόνο με 1.32.552. Μάλιστα, λίγο πριν από το τέλος του απογευματινού μέρους των δοκιμαστικών, ο 20χρονος κατέγραφε καλύτερο χρόνο ημέρας με 1 λεπτό και 29.976 δευτερόλεπτα. Έμεινε όμως τελικά δεύτερος, αφού λίγο αργότερα τον ξεπέρασε ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, ο οποίος ήταν ταχύτερος κατά 0.597 δευτερόλεπτα.

Τα ελαστικά C5 που είναι πιο μαλακά και ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλα, συνέβαλαν σημαντικά στον χρόνο του Σουμάχερ και τον βοήθησαν να ολοκληρώσει 56 γύρους σε μια μέρα, η οποία κατά το μεγαλύτερο μέρος της χαρακτηρίστηκε από τον κακό καιρό.

«Σήμερα στο γκαράζ, αισθάνθηκα πραγματικά σαν στο σπίτι μου από την πρώτη στιγμή, αφού πολλοί ήταν εκείνοι που με γνώριζαν από τότε που ήμουν πολύ μικρός. Το SF90 είναι απίστευτο αυτοκίνητο χάρη στη δύναμη που έχει, αλλά και στην ομαλή οδήγηση που προσφέρει. Πραγματικά, το απόλαυσα», δήλωσε ο Μικ Σουμάχερ.

Μάλιστα, η απόδοση του Μικ προκαλεί ακόμα περισσότερο ενθουσιασμό, καθώς αυξάνει τις πιθανότητες ένας ακόμα Σουμάχερ να πιλοτάρει και πάλι το φημισμένο κόκκινο αυτοκίνητο της Ferrari. Παρότι όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα πάνω του, ο Σουμάχερ τζούνιορ κατά την άφιξή του στο γκαράζ της Ferrari, ήταν ήρεμος και χαμογελαστός ενώ στην πρώτη του εμφάνιση σε πίστα της F1, παρούσα ήταν η μητέρα του Κορίνα.

Ο Μικ Σουμάχερ, ο οποίος πέρσι κατέκτησε τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος F3, αγωνίζεται αυτή τη σεζόν στην F2 για την ομάδα της Prema Racing, με την οποία τερμάτισε όγδοος και έκτος στους δύο πρώτους του αγώνες το Σαββατοκύριακο 30-31 Μαρτίου. Ωστόσο, αν καταφέρει να λάμψει αυτή τη σεζόν στην κατηγορία του, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μέχρι το 2020 να βρεθεί να αγωνίζεται στην F1.

Από τον Ιανουάριο , ο Μικ Σουμάχερ είναι μέλος της ακαδημίας οδηγών της Ferrari όπως και ο 21χρονος Σαρλ Λεκλέρκ, ο οποίος μετά από την περσινή, πρώτη του σεζόν στην F1 με την Alfa Romeo Sauber, αγωνίζεται πλέον για τη Ferrari.

Ο πρωταθλητής της ευρωπαϊκής F3 έκανε ένα ακόμα δοκιμαστικό την Τετάρτη 3 Απριλίου με την ομάδα της Alfa Romeo (πρώην Sauber) που επίσης φορά κινητήρα Ferrari, όμως, η δοκιμή της Τρίτης ήταν η πρώτη επίσημη εμπειρία του με ένα μοντέρνο αυτοκίνητο F1. Προηγουμένως, ο Μικ Σουμάχερ είχε οδηγήσει το 2017, πριν το Grand Prix του Βελγίου, τη Benetton που χάρισε στον πατέρα του τον τίτλο του 1994 στην πίστα Spa-Francorchamps.

Ο πατέρας του Μικ, Μίχαελ Σουμάχερ, οδήγησε για τελευταία φορά τη Ferrari στις 22 Οκτωβρίου 2006, στο Interlagos της Βραζιλίας και έπειτα αποσύρθηκε από το σπορ. Ωστόσο, το 2010 αποφάσισε να επιστρέψει στην F1, αλλά αυτή τη φορά ως οδηγός της Mercedes, με την οποία αγωνίστηκε τρεις σεζόν. Η συνέχεια της πορείας του διεκόπη από τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη στο κεφάλι, σε ατύχημα που είχε κάνοντας σκι στις γαλλικές Άλπεις τον Δεκέμβριο του 2013.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 50χρονος πια Μίχαελ Σουμάχερ, εξακολουθεί ακόμα να κατέχει αρκετά ρεκόρ στη F1 μεταξύ των οποίων οι 91 νίκες σε Γκραν Πρι, τα 7 συνολικά παγκόσμια πρωταθλήματα και οι πέντε συνεχόμενοι τίτλοι που κατέκτησε με τη Ferrari στη χρυσή για εκείνον περίοδο του 2000-2004.

Σχετικά άρθρα

SEAT

Με μια πρώτη σκέψη ο κόσμος του βιβλίου και του αυτοκινήτου δε συναντιούνται πουθενά, ωστόσο η SEAT μας εξηγεί ότι υπάρχουν κοινοί παρονομαστές.

IAME Series Greece

Ο 2ος γύρος του IAME Series Greece διεξήχθη στην πίστα «Kartmania», στα Βραχναίικα της Πάτρας με οργανωτή τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών (ΑΟΠ).

Audi E-Tron

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πλέον κατασκευάζουν λίγα τμήματα του αυτοκινήτου μόνες τους αφού για τα περισσότερα κάνουν μόνο τη σχεδίαση και τα αναθέτουν σε τρίτους προμηθευτές, τάση που θα ενισχυθεί με τα ηλεκτρικά που έρχονται.

Smart

Το μέλλον της Smart ως ανεξάρτητη εταιρεία έχει τεθεί αρκετές φορές σε αμφισβήτηση όμως η Mercedes – Benz, στην οποία ανήκει, έκανε μία συμφωνία με την Geely η οποία εξασφάλισε την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά για τα επόμενα χρόνια.

Jeep Gladiator

Απόβαση στη Γηραιά Ήπειρο θα κάνει το ερχόμενο καλοκαίρι το περίφημο Gladiator, το pickup που επιστρέφει την Jeep στην κατηγορία αυτή.

Koenigsegg Jesko

Η Koenigsegg στοχεύει να σπάσει το όριο των 300 μιλίων/ώρα (482,8 χλμ./ώρα) με μια ειδικά προετοιμασμένη εκδοχή του πιο πρόσφατου μοντέλου της, του Jesko, που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο.

Citroen

Τον προηγούμενο μήνα στο Σαλόνι της Γενεύης η Citroen μας παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο της το Ami One Concept.

Lamborghini

Ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στο μουσείο της Lamborghini που βρίσκεται στην έδρα της, στην περιοχή Σαντ'Αγκάτα Μπολονέζ.

Aston Martin

Η Aston Martin έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζει το πρώτο της SUV το οποίο θα ονομάζεται DBX και τώρα βρίσκεται σε φάση δοκιμών με τα τελευταία στάδια αυτών να γίνονται στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Nissan

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan που αποτελεί μέρος της συμμαχίας Alliance (Renault, Mitsubishi) προσφέρει 100.000 ευρώ στο πλαίσιο της αποκατάστασης των ζημιών στην Παναγία των Παρισίων (Notre-Dame de Paris) ύστερα από την καταστροφική πυρκαγιά που υπέστη.