Είστε εδώ

F1

Ντάνιελ Ρικιάρντο: Τι απαντάει στις φήμες για αντικατάσταση του Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Εδώ και αρκετό καιρό κυκλοφορεί μία φήμη ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα εγκαταλείψει την ενεργό δράση στο τέλος της τρέχουσας σεζόν, φήμη την οποία ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει διαψεύσει.

Παρά τη διάψευση, η φημολογία γύρω από αυτό το σενάριο άλλοτε υποχωρεί και άλλοτε επανέρχεται. Μαζί με τις φήμες αποχώρησης του Φέτελ κυκλοφορούν και διάφορα σενάρια σχετικά με την αντικατάστασή του.

Σύμφωνα με το επικρατέστερο, η πρώτη επιλογή για τη Ferrari θα είναι ο Ρικιάρντο. Ωστόσο, ο Αυστραλός πρώην team mate του Φέτελ αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη Renault με το συμβόλαιό του να έχει ισχύ μέχρι και το τέλος του 2020.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο οδηγός της γαλλικής ομάδας απάντησε “Για να είμαι ειλικρινής έχω διαβάσει παρόμοιες ιστορίες τα τελευταία τρία ή τέσσερα χρόνια. Επιπλέον, έχω το συμβόλαιό μου το οποίο με δεσμεύει στην ομάδα μου μέχρι το 2020 αφού έχει διετή διάρκεια. Οπότε, ακόμα και αν ο Σεμπάστιαν αποχωρήσει φέτος, δεν εμπλέκομαι εγώ με κάποιον τρόπο.”

Φέτελ και Ρικιάρντο συνυπήρξαν στη Red Bull για μία χρονιά, το 2014, με τον Γερμανό να παίρνει το 2015 μεταγραφή για τη Ferrari.

Σχετικά άρθρα

Toyota-ΒΥD

Έχει γίνει ξεκάθαρο πλέον ότι η μετάβαση στην επερχόμενη εποχή της ηλεκτροκίνησης επιβάλει τη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών για τη σχετική έρευνα και ανάπτυξη, καθώς το κόστος είναι πολύ μεγάλο.

Ράλι Ρώμης-2ος σκέλος

Το 2ο σκέλος του ράλι Ρώμης, 5ος γύρος του ERC αποτελείτο από 10 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές  συνολικού μήκους 81,68 χλμ. 

Και τις 10 Ειδικές Διαδρομές του β’ σκέλους τις κέρδισε ένα πλήρωμα. Οι Γκρουνιόλα-Ομέτο με Skoda Fabia R5, όμως δεν κέρδισαν…

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.