Είστε εδώ

F1

Μεταγραφές: Θέλει τον Χούλκενμπεργκ η Mercedes;

του Σωτήριου Χάλλα

Silly season αποκαλείται το διάστημα που ακούγονται φήμες σχετικά με το μέλλον των οδηγών που το συμβόλαιό τους λήγει στο τέλος της εκάστοτε χρονιάς και μέχρι πριν λίγα χρόνια συνηθιζόταν να ξεκινάει στο καλοκαιρινό διάλειμμα.

Πλέον αυτό έχει αλλάξει και οι φήμες ξεκινάνε πολύ νωρίτερα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τις διαβουλεύσεις μεταξύ οδηγών και ομάδων. Ωστόσο, φαίνεται ότι φέτος θα σπάσει κάθε ρεκόρ αφού χρειάστηκε να περάσει μόλις ένας αγώνας προτού ξεκινήσουν οι φήμες για μετακινήσεις οδηγών.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για τον Νίκο Χούλκενμπεργκ ο οποίος σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα έχει πιθανότητες από το 2020 να βρεθεί στη Mercedes, στη θέση του Μπότας.

Ο Φινλανδός κυριάρχησε απόλυτα στους δρόμους της Μελβούρνης, ενώ στα δύο χρόνια στη Mercedes έχει αποδείξει ότι είναι το ιδανικό Νο2 δίπλα στον Χάμιλτον. Μαζεύει βαθμούς οι οποίοι βοηθούν την ομάδα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, κάνει στην άκρη όταν του ζητηθεί ώστε να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα πιο εύκολα ο Χάμιλτον, ενώ όταν χρειαστεί παίζει εξαιρετική άμυνα απέναντι στους αντιπάλους ώστε να τους κόψει βαθμούς.

Όλα τα παραπάνω θα έπρεπε να κάνουν σίγουρη τη θέση του στη γερμανική ομάδα αλλά το διαβατήριό του αποτελεί εμπόδιο. Στους διαδρόμους του εργοστασίου της Mercedes όλοι είναι ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα των τελευταίων ετών όμως μια σημαντική μερίδα θα ήθελε να τα έχουν πετύχει με Γερμανό οδηγό πίσω από το τιμόνι. Χαρακτηριστικά, υπάρχουν κάποιοι που σχολιάζουν ότι η Mercedes έχει χάσει τις γερμανικές της ρίζες.

Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την εκτίμηση που τρέφει ο Τότο Βολφ στις οδηγικές ικανότητες του Χούλκενμπεργκ και ότι το συμβόλαιό του με τη Renault τελειώνει στο τέλος της χρονιάς, ίσως δώσει επιτέλους την ευκαιρία στον οδηγό από το Emmerich am Rhein να βρεθεί σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

Τα περιθώρια για τον Χούλκενμπεργκ στενεύουν αφού πλέον είναι 31 ετών, οπότε σε περίπτωση που δεχτεί πρόταση θα πρέπει να αποφασίσει αν θα παραμείνει στη Renault ελπίζοντας ότι το πλάνο της κάποια στιγμή θα αποδώσει ή θα πάει στη Mercedes ελπίζοντας ότι θα συνεχίσει να είναι όσο ανταγωνιστική ήταν μέχρι τώρα.

Ωστόσο, η μετακίνηση Χούλκενμπεργκ είναι ένα σενάριο το οποίο ο Χάμιλτον δεν επιθυμεί καθόλου αφού θα μπορούσε να σημαίνει ότι η ομάδα θα προωθεί ελαφρώς περισσότερο τον Γερμανό λόγω εθνικότητας.

Πάντως δε θα είναι η πρώτη φορά που Mercedes και Χούλκενμπεργκ έρχονται σε επαφή. Όταν το 2016 ο Ρόσμπεργκ ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από το άθλημα οι δύο πλευρές είχαν κάποιες συνομιλίες. Ο ίδιος ο οδηγός της Renault έχει δηλώσει: “όταν έφυγε ο Ρόσμπεργκ υπήρξε μεταξύ μας μια σπίθα η οποία όμως δεν έγινε ποτέ φωτιά, έτσι αποφάσισα να υπογράψω με τη Renault.” Δεν είναι λίγοι εκείνοι που ισχυρίζονται ότι η αιτία που δεν έκλεισε αυτή η μετακίνηση ήταν ο Χάμιλτον ο οποίος δεν ήθελε να έχει πάλι Γερμανό team mate.

Φυσικά είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα για οποιαδήποτε πρόβλεψη καθώς τα αποτελέσματα που θα φέρνουν οι οδηγοί όσο θα περνάνε οι αγώνες ίσως αλλάξουν τις ισορροπίες, όμως πρόκειται για φήμες που θα μπορούσαν να έχουν βάση. Η Mercedes όταν επέστρεψε ως εργοστασιακή ομάδα το 2010 το έκανε με δύο Γερμανούς οδηγούς (Μίκαελ Σουμάχερ και Νίκο Ρόσμπεργκ) και μέχρι την αποχώρηση του δεύτερου είχε πάντα τουλάχιστον έναν πίσω από το τιμόνι. Οπότε, δεν αποκλείεται ο Τότο Βολφ να θέλει να έχει και πάλι έναν οδηγό για τον οποίο όταν κερδίζει θα παίζει ο ίδιος εθνικός ύμνος με της ομάδας.

Σχετικά άρθρα

Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων εντελως ξαφνικά στα 66 χρόνια του ο Λάκης. Εκεί που αναρτούσε διαφορά θέματα από τις εκδρομές που διοργάνωνε.

Ράλι Ρώμης-1ο σκέλος

Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να διασχίζουν το Κολοσσαίο στην «καρδιά» της Ρώμης, ξεκίνησε ο 2ος κύκλος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι με τον ομώνυμο αγώνα. 

Το ράλι Ρώμης είναι ο 5ος γύρος του ERC με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές. 

Βάλτερι Μπότας

Η silly season έχει ξεκινήσει για τα καλά στη Formula 1 αφού πλέον εκτός από τα διάφορα δημοσιεύματα για πιθανές μετακινήσεις, έχουν αρχίσει και οι οδηγοί να απαντάνε σε κάποια από αυτά και να ρίχνουν ή να κόβουν γέφυρες, ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν.

Νέο κιβώτιο από τη Hyundai

Η Hyundai δημιούργησε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο για υβριδικά μοντέλα με το οποίο υπόσχεται ταχύτερες, ομαλότερες και πιο ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων το οποίο ονομάζεται Active Shift Control (ASC).

Skoda

To επόμενο στάδιο μετά την επικαιροποίηση ενός μοντέλου είναι να μπει στη γραμμή παραγωγής, κάτι που μόλις έπραξε η Skoda με τη Superb.

McLaren

Κάθε McLaren F1 αποτελεί κάτι το ξεχωριστό αφού η βρετανική μάρκα παρήγαγε μόλις 106 μονάδες με τις 64 από αυτές να έχουν τη δυνατότητα να κυκλοφορήσουν νόμιμα στο δρόμο, οπότε οι τιμές τους εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη, κάθε φορά που μία από αυτές βγαίνει σε δημοπρασία.

Haas

Οι κακές εμφανίσεις του Γκροζάν στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος του 2018 αλλά και στο φετινό θέτουν σε κίνδυνο τη θέση του στην ομάδα της Haas με το Γκραν Πρι της Βρετανίας να επιδεινώνει τη θέση του.

Renault Fuego Turbo

Με μια δόση ρομαντισμού οδηγήσαμε το ιστορικό Fuego Turbo σε εκδήλωση που διοργάνωσε πρόσφατα η Renault στη Γαλλία με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη της νίκη στη Formula 1 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Καλιφόρνια

Στην Καλιφόρνια και συγκεκριμένα στο Σακραμέντο η αστυνομία συνέλαβε εφτά άτομα και τους απήγγειλε 27 κατηγορίες επειδή έκαναν τα λεγόμενα “ντόνατς” ενώ βρίσκονταν σε αυτοκινητόδρομο.

Peugeot Besikos A.E.

Πιο έντονα χτυπά πλέον η «καρδιά» της Peugeot στα βόρεια προάστια της Αττικής.