Είστε εδώ

F1

Mercedes vs Ferrari : Μέχρι πού θα φτάσει ο διασυρμός ;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Επιβάλλεται να αλλάξει κάτι στη Ferrari και να σταματήσει να διασύρεται από τη Mercedes.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει-δυστυχώς- από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, καθώς στα 5 πρώτα Γκραν Πρι της σεζόν, τα ασημένια βέλη έκαναν το 1-2 και στους πέντε αγώνες.

Ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1, ένας θεσμός που ξεκίνησε το 1950 με τη Ferrari να είναι η μόνη ομάδα που συμμετέχει ανελλιπώς.

Δεν επιτρέπεται όμως για την ιστορία της, για τον ίδιο τον Έντσο η Ferrari να βρίσκεται στη σκιά της Mercedes.

To 2019 δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει χειρότερα για τη Ferrari έχοντας μάλιστα «γράψει» πολύ καλούς χρόνους κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών πριν ανοίξει η αυλαία της φετινής σεζόν.

Βέβαια άλλο δοκιμές και άλλο αγώνας.

Όμως η Scuderia Ferrari θα πρέπει να δείξει άμεσα το άλλο της πρόσωπο. Αυτό του πρωταγωνιστή.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι τα τελευταία χρόνια μετά την εποχή Λούκα Μοντετζέμολο η Scuderia «ψάχνει» να βρει τα βήματά της, αλλάζοντας σχεδόν κάθε χρονιά τον αγωνιστικό της διευθυντή.

Μετά την εποχή του Ζαν Τοντ και του Ρος Μπρόν «είδαμε» κάτι περίεργους τύπους να αναλαμβάνουν καθήκοντα αγωνιστικού διευθυντή, όπως ο Μάρκο Ματιάτσι («πωλητής» Ferrari) με θητεία μόλις 8 μηνών. Τον αντικατέστησε ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε (από την καπνοβιομηχανία) ενώ τα ηνία για το 2019 τα πήρε ο Ματία Μπινότο, προερχόμενος από την Scuderia.

Η χρονιά όμως δεν ξεκίνησε με χαμόγελα, παρά το γεγονός ότι έχει πολύ καλό δίδυμο οδηγών. Δεν μπορούμε να προσπεράσουμε τους 4 τίτλους του Φέτελ, ούτε να πούμε ότι ο  Γερμανός «ξέχασε» να οδηγεί, ενώ ο Λεκλέρκ «διψά» για βάθρο και διακρίσεις.

Η συνταγή όμως δεν βγαίνει, και η Ferrari είναι «υποχρεωμένη» να δει στα μάτια τη Mercedes και γιατί όχι να την προσπεράσει… (δύσκολο, αλλά στη Formula 1 , όλα γίνονται με την ταχύτητα που γίνονται οι βελτιώσεις…)

Είναι «υποχρεωμένη» για τους tifosi και για την ίδια τη Formula 1, καθώς Formula 1 χωρίς Ferrari δεν υπάρχει…

Σχετικά άρθρα

Την ερχόμενη άνοιξη η Ford σκοπεύει να ζωντανέψει ένα θρύλο, αυτόν του Mustang Mach 1, που γεννήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960.

Ο Τζίτζι Βιλορέζι πριν από 80 χρόνια (1940) οδηγώντας τη Maserati Tipo 4CL κατακτούσε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη νίκη (τέταρτη στη σειρά για τη Maserati)  στον πιο παλιό αγώνα της Ιταλίας, το Τarga Florio στους δρόμους της Σικελίας.

Στην τελική ευθεία για το πράσινο φως βρίσκονται οι αγώνες στη χώρα μας υπό την νέα ΟΜΑΕ.

Τι αλλάζει και τι ισχύει από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου σε ο,τι αφορά τις άδειες διεξαγωγής αγώνων σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση της ΓΓΑ.    

Η πανδημία φρέναρε και ακύρωσε τους όποιους προγραμματισμούς για αποδράσεις εκτός συνόρων.

Η ζωή όμως επιστρέφει σιγά-σιγά στην κανονικότητα.

Το 1964 στους κινηματογράφους προβάλλονταν η ταινία “Goldfinger” με πρωταγωνιστή τον Σον Κόνερι.

Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του ΣΟΑΑ για τους αγώνες στη χώρα μας: 

Ένστολη καριέρα κάνει πλέον το Skoda Kodiaq, καθώς πέρασε τις «εξετάσεις» και μπήκε σε σώμα ασφαλείας.

Σύμφωνα λοιπόν με την τσέχικη εταιρεία συνολικά το 30 Kodiaq υπηρετούν πλέον στην Πυροσβεστική και Διασωστική Υπηρεσία του Δυτικού Σάσσεξ στη Βρετανία.

Η κατακόκκινη Ferrari SF71H με τον αριθμό 7 κοσμεί πλέον την ιδιωτική συλλογή του Κίμι Ραϊκόνεν. 

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει την αναθεώρηση προϋπάρχουσας αεροπορικής οδηγίας (notam) με την οποία επιτρέπονται οι αφίξεις/αναχωρήσεις όλων των διεθνών πτήσεων στο αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος» (ΔΑΑ),  προσθέτοντας και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»