Είστε εδώ

F1

Mercedes vs Ferrari : Μέχρι πού θα φτάσει ο διασυρμός ;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Επιβάλλεται να αλλάξει κάτι στη Ferrari και να σταματήσει να διασύρεται από τη Mercedes.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει-δυστυχώς- από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, καθώς στα 5 πρώτα Γκραν Πρι της σεζόν, τα ασημένια βέλη έκαναν το 1-2 και στους πέντε αγώνες.

Ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1, ένας θεσμός που ξεκίνησε το 1950 με τη Ferrari να είναι η μόνη ομάδα που συμμετέχει ανελλιπώς.

Δεν επιτρέπεται όμως για την ιστορία της, για τον ίδιο τον Έντσο η Ferrari να βρίσκεται στη σκιά της Mercedes.

To 2019 δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει χειρότερα για τη Ferrari έχοντας μάλιστα «γράψει» πολύ καλούς χρόνους κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών πριν ανοίξει η αυλαία της φετινής σεζόν.

Βέβαια άλλο δοκιμές και άλλο αγώνας.

Όμως η Scuderia Ferrari θα πρέπει να δείξει άμεσα το άλλο της πρόσωπο. Αυτό του πρωταγωνιστή.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι τα τελευταία χρόνια μετά την εποχή Λούκα Μοντετζέμολο η Scuderia «ψάχνει» να βρει τα βήματά της, αλλάζοντας σχεδόν κάθε χρονιά τον αγωνιστικό της διευθυντή.

Μετά την εποχή του Ζαν Τοντ και του Ρος Μπρόν «είδαμε» κάτι περίεργους τύπους να αναλαμβάνουν καθήκοντα αγωνιστικού διευθυντή, όπως ο Μάρκο Ματιάτσι («πωλητής» Ferrari) με θητεία μόλις 8 μηνών. Τον αντικατέστησε ο Μαουρίτσιο Αριβαμπένε (από την καπνοβιομηχανία) ενώ τα ηνία για το 2019 τα πήρε ο Ματία Μπινότο, προερχόμενος από την Scuderia.

Η χρονιά όμως δεν ξεκίνησε με χαμόγελα, παρά το γεγονός ότι έχει πολύ καλό δίδυμο οδηγών. Δεν μπορούμε να προσπεράσουμε τους 4 τίτλους του Φέτελ, ούτε να πούμε ότι ο  Γερμανός «ξέχασε» να οδηγεί, ενώ ο Λεκλέρκ «διψά» για βάθρο και διακρίσεις.

Η συνταγή όμως δεν βγαίνει, και η Ferrari είναι «υποχρεωμένη» να δει στα μάτια τη Mercedes και γιατί όχι να την προσπεράσει… (δύσκολο, αλλά στη Formula 1 , όλα γίνονται με την ταχύτητα που γίνονται οι βελτιώσεις…)

Είναι «υποχρεωμένη» για τους tifosi και για την ίδια τη Formula 1, καθώς Formula 1 χωρίς Ferrari δεν υπάρχει…

Σχετικά άρθρα

Ράλι Πορτογαλίας

Στο ράλι Πορτογαλίας είναι η επόμενη συμμετοχή των Λέμπ-Ελενά. Αυτό λίγο πολύ ήταν αναμενόμενο. Το γιατί; Στις επόμενες γραμμές.

Ράλι Πορτογαλίας και Σαρδηνίας

Η εταιρία V Team Project του Στέλιου Φάκαλη διοργάνωσε 3ήμερο δοκιμών για τον Νικολάι Γκριάζιν στην περιοχή της Κόστα Σμεράλντα (Σαρδηνία), που να ταιριάζουν και με τα χώματα του ράλι Πορτογαλίας.

Νέο Skoda Scala

Διαθέσιμο είναι πλέον στην ελληνική αγορά το νέο Skoda Scala, το οποίο προσφέρεται με μια άκρως δελεαστική αρχική τιμή που συνοδεύεται από πλούσιο εξοπλισμό.

Renault

Κόντρα σε όσους υποστηρίζουν ότι οι κινητήρες πετρελαίου τείνουν προς εξαφάνιση η Renault εμπλουτίζει τη σχετική γκάμα του Megane.

Cupra

Για πρώτη φορά είδαμε από κοντά το νέο Formentor στο Σαλόνι της Γενεύης, ενώ η Cupra ξεκίνησε από ένα μαγικό μέρος να οραματίζεται τη δημιουργία του.

Ηλεκτρικά πατίνια

Το γερμανικό κοινοβούλιο ενέκρινε τη χρήση ηλεκτρικών πατινιών (e-scooters) τόσο σε δρόμους όσο και σε ποδηλατόδρομους επιτρέποντας με αυτόν τον τρόπο τη δραστηριοποίηση εταιρειών που σχετίζονται μόνο με αυτό το αντικείμενο αλλά και αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν αρχίσει να μπαίνουν στο χώρο.

Alfa Romeo

Η Alfa Romeo έχει πολύ μακρά ιστορία στον αγώνα Mille Miglia που γίνεται κάθε χρόνο στην Ιταλία και στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης παρουσίασε μία ολόχρυση έκδοση της Giulia.

Νίκι Λάουντα

Ο θρύλος της Formula 1, o Αντρέας Νίκολαους «Νίκι» Λάουντα,  τρεις φορές πρωταθλητής (1975, 1977 και 1984), δεν είναι πια εδώ… Άφησε το μάταιο αυτό κόσμο, τη νύχτα σε ηλικία 70 ετών.

Mercedes X-Class

Στο στοιχείο της κυριολεκτικά βρίσκεται η Mercedes X-Class με τη νέα της έκδοση ονόματι Element, καθώς καταφέρνει να ξεχωρίσει, όπως έκανε και από την εμφάνιση της εισάγοντας την κατηγορία των premium pickup.

ΒΜW i8

Το αμάξωμα της BMW i8 είναι σίγουρα από τα πιο φουτουριστικά που έχει δημιουργήσει η βαυαρική εταιρεία, ενώ μοιάζει να το έχει σμιλεύσει κάποιος επιδέξιος γλύπτης με αρκετή φαντασία.