Είστε εδώ

F1

Mercedes: Οι κακές εκκινήσεις προβλημάτισαν τους Γερμανούς

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 για πρώτη φορά στην ιστορία της είχε τρεις συνεχόμενους αγώνες οι οποίοι έγιναν σε Γαλλία, Αυστρία και Βρετανία. Ένα κοινό στοιχείο μεταξύ των τριών αυτών αγώνων ήταν ότι οι Ferrari έκαναν πολύ καλύτερες εκκινήσεις από τις Mercedes.

Στη Γαλλία ήταν ο Φέτελ αυτός που ξεκίνησε καλύτερα και εν μέρει αυτή ήταν η αιτία που χτύπησε με τον Μπότας, στην Αυστρία ήταν η σειρά του Ραϊκόνεν ο οποίος ξεκίνησε τόσο καλά που στην πρώτη στροφή κατάφερε να χωθεί ανάμεσα στα δύο ασημί βέλη και στο Silverstone και πάλι ο Φέτελ ήταν αυτός που ξεκίνησε εντυπωσιακά παίρνοντας από πολύ νωρίς την πρωτοπορία.

Φυσικά αυτό δεν άφησε αδιάφορους τους ανθρώπους της γερμανικής ομάδας οι οποίοι δήλωσαν ότι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις το πρόβλημα που αντιμετώπισαν ήταν ότι το μονοθέσιο παρουσίασε περισσότερη ολίσθηση των πίσω τροχών (σπινάρισμα) από όσο περίμεναν οπότε μέχρι το Γκραν Πρι της Γερμανίας που είναι ο επόμενος αγώνας θα προσπαθήσουν να έχουν βελτιωθεί πάνω στο συγκεκριμένο τομέα.

Από τη Mercedes αναφέρθηκαν και στα παράπονα που έκανε ο Χάμιλτον μετά την επαφή με τον Ραϊκόνεν στην τρίτη στροφή σχετικά με πρόβλημα στο πάτωμα. Αυτό που είπαν είναι ότι το μονοθέσιο δεν έπαθε καμία ζημιά από την επαφή και ότι οι αναταράξεις που ένιωθε ο Βρετανός οφείλονταν στο γεγονός ότι ήταν αναγκασμένος να τρέχει στο “βρώμικο” αέρα αρκετών μονοθεσίων μέχρι να καταφέρει να περάσει τις ομάδες του midfield.

Φυσικά αυτή η εξέλιξη είναι θετική για τη Mercedes όμως δείχνει και το πόσο ευαίσθητα είναι τα φετινά μονοθέσια αφού ένας οδηγός πολύ υψηλού επιπέδου που δεν είναι συνηθισμένος να τρέχει με τόσα μονοθέσια γύρω του νόμισε ότι υπήρχε πρόβλημα με το αυτοκίνητό του.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.