Είστε εδώ

F1

Mercedes: Οι κακές εκκινήσεις προβλημάτισαν τους Γερμανούς

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 για πρώτη φορά στην ιστορία της είχε τρεις συνεχόμενους αγώνες οι οποίοι έγιναν σε Γαλλία, Αυστρία και Βρετανία. Ένα κοινό στοιχείο μεταξύ των τριών αυτών αγώνων ήταν ότι οι Ferrari έκαναν πολύ καλύτερες εκκινήσεις από τις Mercedes.

Στη Γαλλία ήταν ο Φέτελ αυτός που ξεκίνησε καλύτερα και εν μέρει αυτή ήταν η αιτία που χτύπησε με τον Μπότας, στην Αυστρία ήταν η σειρά του Ραϊκόνεν ο οποίος ξεκίνησε τόσο καλά που στην πρώτη στροφή κατάφερε να χωθεί ανάμεσα στα δύο ασημί βέλη και στο Silverstone και πάλι ο Φέτελ ήταν αυτός που ξεκίνησε εντυπωσιακά παίρνοντας από πολύ νωρίς την πρωτοπορία.

Φυσικά αυτό δεν άφησε αδιάφορους τους ανθρώπους της γερμανικής ομάδας οι οποίοι δήλωσαν ότι σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις το πρόβλημα που αντιμετώπισαν ήταν ότι το μονοθέσιο παρουσίασε περισσότερη ολίσθηση των πίσω τροχών (σπινάρισμα) από όσο περίμεναν οπότε μέχρι το Γκραν Πρι της Γερμανίας που είναι ο επόμενος αγώνας θα προσπαθήσουν να έχουν βελτιωθεί πάνω στο συγκεκριμένο τομέα.

Από τη Mercedes αναφέρθηκαν και στα παράπονα που έκανε ο Χάμιλτον μετά την επαφή με τον Ραϊκόνεν στην τρίτη στροφή σχετικά με πρόβλημα στο πάτωμα. Αυτό που είπαν είναι ότι το μονοθέσιο δεν έπαθε καμία ζημιά από την επαφή και ότι οι αναταράξεις που ένιωθε ο Βρετανός οφείλονταν στο γεγονός ότι ήταν αναγκασμένος να τρέχει στο “βρώμικο” αέρα αρκετών μονοθεσίων μέχρι να καταφέρει να περάσει τις ομάδες του midfield.

Φυσικά αυτή η εξέλιξη είναι θετική για τη Mercedes όμως δείχνει και το πόσο ευαίσθητα είναι τα φετινά μονοθέσια αφού ένας οδηγός πολύ υψηλού επιπέδου που δεν είναι συνηθισμένος να τρέχει με τόσα μονοθέσια γύρω του νόμισε ότι υπήρχε πρόβλημα με το αυτοκίνητό του.

Σχετικά άρθρα

Volkswagen Polo R5

Με τον Ερίκ Καμιλί πίσω από το τιμόνι συνεχίστηκαν οι δοκιμές του Volkswagen Polo R5 επι Ισπανικού εδάφους στην περιοχή της Καταλονίας. Μάλιστα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν τα ασφάλτινα ελαστικά P Zero της Pirelli και όπως έδειξαν οι τηλεμετρίες το κράτημα ικανοποίησε την ομάδα. Το αυτοκίνητο

P.I.C.K. Πάτρας

Στην γιορτή του καρτ, στο Διεθνές Σιρκουί Καρτ της Πάτρας, πιο γνωστό ως P.I.C.K., οι οδηγοί που συμμετέχουν στο θεσμό ΙΑΜΕ θα δώσουν το παρών. 

Kirkos lubricants & batteries house

Οι Δημήτρης και Μίλτος Κύρκος στην οδό Λένορμαν 184, στον Κολωνό, δημιούργησαν το Kirkos lubricants & batteries house.

EuroNCAP

H τεχνολογική υπεροχή του νέου Ford Focus αναδεικνύεται και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το βαθμολόγησε με πέντε αστέρια.

ERC-Ράλι Ρώμης

Μερικές 10ετίες πριν τα Fiat 124 Abarth ήταν αυτά που έδιναν το τόνο σε κάθε μορφής αγώνων.

Ferrari Dino

Μπορεί να μην ήταν η πιο ισχυρή Ferrari που κατασκευάστηκε επί εποχής Έντσο Φεραρι, αλλά ήταν ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

EuroNCAP

Τη συνωνυμία της με τη λέξη ασφάλεια επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά η Volvo καθώς το νέο XC40, απέσπασε την ύψιστη διάκριση των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.

Lamborghini Aventador και Huracan

Δε σταματά να μετρά επιτεύγματα στον τομέα της παραγωγής η Lamborghini.

Η ιταλική εταιρία των supercars λοιπόν ανακοίνωσε ότι η παραγωγή των Aventador και Huracan έφτασαν σε υψηλούς, για τα δεδομένα της Lamborghini πάντα, αριθμούς.

Toyota Supra

Όλα τα κεφάλαια από την ιστορία της Toyota Supra ενώθηκαν για πρώτη φορά κάτω από την ίδια στέγη.

Bentley

Ένα νέο διακοσμητικό υλικό δημιούργησε για τα μοντέλα της Bentley το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner.