Είστε εδώ

F1

Mercedes-AMG F1: "Σχεδόν ολοκαίνουριος ο κινητήρας του 2018"

του Σωτήριου Χάλλα

Το να βρίσκεσαι στην κορυφή τόσο πολύ καιρό όσο βρίσκεται η Mercedes σε ό,τι αφορά τη Formula 1 ίσως είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί να θεωρήσεις ότι οι αντίπαλοί σου δεν μππορούν να σε φτάσουν και έτσι να χαλαρώσεις.

Εν τούτοις, οι Γερμανοί φαίνεται ότι δεν εφησυχάζουν και παρά το γεγονός ότι έχουν τον ισχυρότερο κινητήρα μεταξύ των τεσσάρων κατασκευαστών του πρωταθλήματος, σε πρόσφατες δηλώσεις του ο υπεύθυνος για τους κινητήρες της ομάδας, Άντυ Κάουελ, είπε ότι το σύνολο του 2018 θα είναι σχεδόν ολοκαίνουριο.

Ο Κάουελ συνέχισε λέγοντας ότι η ομάδα του παρατήρησε κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος ότι μπορούν να κάνουν βελτιώσεις σε διάφορους τομείς του κινητήρα και τώρα είναι η ώρα να τις εφαρμόσουν. Για παράδειγμα θέλουν να μειώσουν τις τριβές σχεδόν σε κάθε τομέα του μοτέρ και να μειώσουν τις απώλειες στα ηλεκτρικά συστήματα.

Σύμφωνα με τον Κάουελ η Mercedes ξέρει ήδη σε ποιους τομείς πρέπει να βελτιωθεί ώστε να διατηρήσει το προβάδισμα που έχει απέναντι στα σύνολα των Ferrari, Renault και Honda.

Για να δούμε, το 2018 θα είναι άλλη μια χρονιά κυριαρχίς για τη Mercedes ή θα συνεχιστεί η άνοδος της Ferrari;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Renault Megane R.S. Trophy

Ανεβάζει τον πήχη η Renault παρουσιάζοντας το Megane στην έκδοση R.S. Trophy με κινητήρα 1.800 κ.εκ. απόδοσης 300 ίππων με 420 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen

Nissan Leaf

Από τα άδυτα του αγωνιστικού τμήματος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας πέρασε το ηλεκτροκίνητο Leaf, και «βγήκε» πιο άγριο και πιο επιθετικό. 

McLaren

Η παράδοση της πρώτης από τις μόλις 500 McLaren Senna σίγουρα αποτελεί είδηση, ειδικά όταν διαθέτει ένα πλούσιο πακέτο εξατομίκευσης.

Toyota Hilux

Στην ετήσια αεροπορική επίδειξη “Flying Legends” που πραγματοποιήθηκε στο βρετανικό αεροδρόμιο του Ντάξφορντ, συμμετείχε το Toyota Hilux.

Volkswagen Polo R5

Με τον Ερίκ Καμιλί πίσω από το τιμόνι συνεχίστηκαν οι δοκιμές του Volkswagen Polo R5 επι Ισπανικού εδάφους στην περιοχή της Καταλονίας. Μάλιστα για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν τα ασφάλτινα ελαστικά P Zero της Pirelli και όπως έδειξαν οι τηλεμετρίες το κράτημα ικανοποίησε την ομάδα. Το αυτοκίνητο

P.I.C.K. Πάτρας

Στην γιορτή του καρτ, στο Διεθνές Σιρκουί Καρτ της Πάτρας, πιο γνωστό ως P.I.C.K., οι οδηγοί που συμμετέχουν στο θεσμό ΙΑΜΕ θα δώσουν το παρών. 

Kirkos lubricants & batteries house

Οι Δημήτρης και Μίλτος Κύρκος στην οδό Λένορμαν 184, στον Κολωνό, δημιούργησαν το Kirkos lubricants & batteries house.

EuroNCAP

H τεχνολογική υπεροχή του νέου Ford Focus αναδεικνύεται και στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP το βαθμολόγησε με πέντε αστέρια.

ERC-Ράλι Ρώμης

Μερικές 10ετίες πριν τα Fiat 124 Abarth ήταν αυτά που έδιναν το τόνο σε κάθε μορφής αγώνων.

Ferrari Dino

Μπορεί να μην ήταν η πιο ισχυρή Ferrari που κατασκευάστηκε επί εποχής Έντσο Φεραρι, αλλά ήταν ίσως το πιο αγαπημένο μοντέλο του ιδρυτή της θρυλικής ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.