Είστε εδώ

F1

McLaren: Οραματίζεται το μονοθέσιο του 2050

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί το 2050 να είναι ακόμα αρκετά μακριά και οι προβλέψεις, σε οποιονδήποτε τομέα, να είναι παρακινδυνευμένες η McLaren, όμως, τολμά να φανταστεί πώς θα είναι τα μονοθέσια σε τρεις δεκαετίες από σήμερα και να μας τα δείξει μέσα από μια σειρά εικόνων.

Αρχικά, η βρετανική ομάδα θεωρεί σίγουρο ότι μέχρι τότε η ηλεκτροκίνηση θα έχει επικρατήσει πλήρως οπότε οι κινητήρες των μονοθεσίων του 2050 θα χρησιμοποιούν μόνο ρεύμα για την κίνησή τους. Επιπλέον, ο τομέας της αυτονομίας θα έχει βελτιωθεί τόσο πολύ που τα μονοθέσια είτε θα είναι ικανά με μία φόρτιση να βγάλουν όλο τον αγώνα, είτε θα χρησιμοποιούν ασύρματη φόρτιση την ώρα που κινούνται.

Βέβαια, κάποιος μπορεί να πει ότι και τα μονοθέσια της Formula E μπορούν να βγάλουν από φέτος όλο τον αγώνα χωρίς να χρειαστούν επαναφόρτιση όμως η McLaren φαντάζεται ιπποδυνάμεις και ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες από εκείνες της Formula E. Συγκεκριμένα, πιστεύει ότι τα μονοθέσια θα μπορούν να πλησιάζουν τα 500 χλμ./ώρα.

Εξελίξεις προβλέπει η McLaren και στους τομείς της σχεδίασης, της αεροδυναμικής και των υλικών. Πιο αναλυτικά βλέπουμε ότι το κόκπιτ πλέον θα είναι κλειστό, αντίθετα, οι τροχοί θα συνεχίσουν να είναι ανοιχτοί. Στο εμπρός μέρος η αεροτομή είναι πολύ πιο απλή και ενώνεται με την καλύπτρα του κόκπιτ ενώ στο πίσω μέρος η κεντρικά τοποθετημένη αεροτομή που έχουμε συνηθίσει έχει αντικατασταθεί από δύο ξεχωριστές πάνω από τους τροχούς.

Τέλος, η βρετανική εταιρεία προβλέπει ότι θα υπάρχουν μέρη του αμαξώματος που θα είναι εύκολο να αναπτύσσονται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κάποια στροφή ώστε να αυξάνεται η παραγωγή κάθετης δύναμης και θα εξαφανίζονται όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει.

Τέλος, εξελίξεις θα υπάρξουν και στον τομέα των στολών που φορούν οι οδηγοί οι οποίες θα μπορούν να παρακολουθούν βασικά στοιχεία όπως οι ζωτικές τους λειτουργίες αλλά και πιο δευτερεύοντα όπως η διάθεσή τους.

Το μονοθέσιο του 2050 που οραματίζεται η McLaren το ονομάζει MCLExtreme και σίγουρα δείχνει πολύ διαφορετικό από ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε γύρω μας αυτή τη στιγμή.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Μεγάρων- Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας

Το σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. διοργανώνει τον 3ο γύρου του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας και του επάθλου ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge 19-20 Οκτωβρίου.

Air China

Σε γνωστό ξενοδοχείο της Αθήνας με θέα τον Αργοσαρωνικό, ο ΔΑΑ και η Air China μέλος της star Alliance (Lufthansa, Aegean, Swiss) έκοψαν την τούρτα δύο χρόνων πτήσεων της απευθείας γραμμής Αθήνας-Πεκίνου.

Ford Transit Custom Nugget

Tα εκδρομικά βαν που διαθέτουν καθιστικό, κουζίνα και κρεβάτι γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στην Ευρώπη, καθώς οι πωλήσεις τους έφτασαν τις 125.000 μονάδες το 2018. Οι αυξανόμενες πωλήσεις τους προβλέπεται ότι θα συνεχιστούν και την επόμενη δεκαετία.

Νέο Volkswagen Atlas Cross Sport

Υπάρχει ένα SUV της Volkswagen, πέρα από τα T-Cross, Τ-Roc, Tiguan και Touareg, το οποίο δεν είναι γνωστό στην Ευρώπη, καθώς κάνει καριέρα σε Βόρεια Αμερική, Ρωσία και Μέση Ανατολή

Ηνωμένες Πολιτείες - Τενεσί

Το παρακάτω βίντεο αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη του πόσο σημαντικό είναι να είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι όταν οδηγούμε, και ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες αν δεν το κάνουμε.

Γκραν Πρι Ιαπωνίας

Το φετινό Γκραν Πρι Ιαπωνίας ήταν από τα πιο δύσκολα στην ιστορία της Formula 1, λόγω του σούπερ-τυφώνα με την ονομασία Hagibis ο οποίος έπληξε την πίστα το Σάββατο και ανάγκασε τις ομάδες να καταφύγουν σε μέσα όπως η

Νέο Peugeot 208

Το νέο Peugeot 208 είναι ένα από τα καινούργια μοντέλα που θα αποκαλυφθούν για πρώτη φορά μπροστά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2019» που διεξάγεται μεταξύ 9-17 Νοεμβρίου στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Volkswagen ID.R

Η Volkswagen επισκέφτηκε με το ID.R, το ηλεκτρικό αγωνιστικό που έχει δημιουργήσει τον δρόμο Tianmen Shan Big Gate Road ο οποίος οδηγεί στη λεγόμενη “Πύλη του Παραδείσου” μετά από 99 στροφές.

Honda

H μαύρη σιλουέτα που βλέπετε να διαγράφεται στην παραπάνω φωτογραφία ανήκει στο νέο Honda Jazz.

Formula 1-Γκραν Πρι Μαϊάμι

Το 2021 είναι η χρονιά των μεγάλων αλλαγών στη Formula 1. Νέα αεροδυναμικά, αλλά κυρίως νέες διαστάσεις ελαστικών που μετά από πάρα πολλά χρονιά τα υψηλού προφίλ ελαστικά 13 ιντσών παραδίδουν τη σκυτάλη στα χαμηλού προφίλ 18 ιντσών.