Είστε εδώ

F1

McLaren: Οραματίζεται το μονοθέσιο του 2050

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί το 2050 να είναι ακόμα αρκετά μακριά και οι προβλέψεις, σε οποιονδήποτε τομέα, να είναι παρακινδυνευμένες η McLaren, όμως, τολμά να φανταστεί πώς θα είναι τα μονοθέσια σε τρεις δεκαετίες από σήμερα και να μας τα δείξει μέσα από μια σειρά εικόνων.

Αρχικά, η βρετανική ομάδα θεωρεί σίγουρο ότι μέχρι τότε η ηλεκτροκίνηση θα έχει επικρατήσει πλήρως οπότε οι κινητήρες των μονοθεσίων του 2050 θα χρησιμοποιούν μόνο ρεύμα για την κίνησή τους. Επιπλέον, ο τομέας της αυτονομίας θα έχει βελτιωθεί τόσο πολύ που τα μονοθέσια είτε θα είναι ικανά με μία φόρτιση να βγάλουν όλο τον αγώνα, είτε θα χρησιμοποιούν ασύρματη φόρτιση την ώρα που κινούνται.

Βέβαια, κάποιος μπορεί να πει ότι και τα μονοθέσια της Formula E μπορούν να βγάλουν από φέτος όλο τον αγώνα χωρίς να χρειαστούν επαναφόρτιση όμως η McLaren φαντάζεται ιπποδυνάμεις και ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες από εκείνες της Formula E. Συγκεκριμένα, πιστεύει ότι τα μονοθέσια θα μπορούν να πλησιάζουν τα 500 χλμ./ώρα.

Εξελίξεις προβλέπει η McLaren και στους τομείς της σχεδίασης, της αεροδυναμικής και των υλικών. Πιο αναλυτικά βλέπουμε ότι το κόκπιτ πλέον θα είναι κλειστό, αντίθετα, οι τροχοί θα συνεχίσουν να είναι ανοιχτοί. Στο εμπρός μέρος η αεροτομή είναι πολύ πιο απλή και ενώνεται με την καλύπτρα του κόκπιτ ενώ στο πίσω μέρος η κεντρικά τοποθετημένη αεροτομή που έχουμε συνηθίσει έχει αντικατασταθεί από δύο ξεχωριστές πάνω από τους τροχούς.

Τέλος, η βρετανική εταιρεία προβλέπει ότι θα υπάρχουν μέρη του αμαξώματος που θα είναι εύκολο να αναπτύσσονται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κάποια στροφή ώστε να αυξάνεται η παραγωγή κάθετης δύναμης και θα εξαφανίζονται όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει.

Τέλος, εξελίξεις θα υπάρξουν και στον τομέα των στολών που φορούν οι οδηγοί οι οποίες θα μπορούν να παρακολουθούν βασικά στοιχεία όπως οι ζωτικές τους λειτουργίες αλλά και πιο δευτερεύοντα όπως η διάθεσή τους.

Το μονοθέσιο του 2050 που οραματίζεται η McLaren το ονομάζει MCLExtreme και σίγουρα δείχνει πολύ διαφορετικό από ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε γύρω μας αυτή τη στιγμή.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.