Είστε εδώ

F1

McLaren: Οραματίζεται το μονοθέσιο του 2050

του Σωτήριου Χάλλα

Μπορεί το 2050 να είναι ακόμα αρκετά μακριά και οι προβλέψεις, σε οποιονδήποτε τομέα, να είναι παρακινδυνευμένες η McLaren, όμως, τολμά να φανταστεί πώς θα είναι τα μονοθέσια σε τρεις δεκαετίες από σήμερα και να μας τα δείξει μέσα από μια σειρά εικόνων.

Αρχικά, η βρετανική ομάδα θεωρεί σίγουρο ότι μέχρι τότε η ηλεκτροκίνηση θα έχει επικρατήσει πλήρως οπότε οι κινητήρες των μονοθεσίων του 2050 θα χρησιμοποιούν μόνο ρεύμα για την κίνησή τους. Επιπλέον, ο τομέας της αυτονομίας θα έχει βελτιωθεί τόσο πολύ που τα μονοθέσια είτε θα είναι ικανά με μία φόρτιση να βγάλουν όλο τον αγώνα, είτε θα χρησιμοποιούν ασύρματη φόρτιση την ώρα που κινούνται.

Βέβαια, κάποιος μπορεί να πει ότι και τα μονοθέσια της Formula E μπορούν να βγάλουν από φέτος όλο τον αγώνα χωρίς να χρειαστούν επαναφόρτιση όμως η McLaren φαντάζεται ιπποδυνάμεις και ταχύτητες πολύ μεγαλύτερες από εκείνες της Formula E. Συγκεκριμένα, πιστεύει ότι τα μονοθέσια θα μπορούν να πλησιάζουν τα 500 χλμ./ώρα.

Εξελίξεις προβλέπει η McLaren και στους τομείς της σχεδίασης, της αεροδυναμικής και των υλικών. Πιο αναλυτικά βλέπουμε ότι το κόκπιτ πλέον θα είναι κλειστό, αντίθετα, οι τροχοί θα συνεχίσουν να είναι ανοιχτοί. Στο εμπρός μέρος η αεροτομή είναι πολύ πιο απλή και ενώνεται με την καλύπτρα του κόκπιτ ενώ στο πίσω μέρος η κεντρικά τοποθετημένη αεροτομή που έχουμε συνηθίσει έχει αντικατασταθεί από δύο ξεχωριστές πάνω από τους τροχούς.

Τέλος, η βρετανική εταιρεία προβλέπει ότι θα υπάρχουν μέρη του αμαξώματος που θα είναι εύκολο να αναπτύσσονται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κάποια στροφή ώστε να αυξάνεται η παραγωγή κάθετης δύναμης και θα εξαφανίζονται όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει.

Τέλος, εξελίξεις θα υπάρξουν και στον τομέα των στολών που φορούν οι οδηγοί οι οποίες θα μπορούν να παρακολουθούν βασικά στοιχεία όπως οι ζωτικές τους λειτουργίες αλλά και πιο δευτερεύοντα όπως η διάθεσή τους.

Το μονοθέσιο του 2050 που οραματίζεται η McLaren το ονομάζει MCLExtreme και σίγουρα δείχνει πολύ διαφορετικό από ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε γύρω μας αυτή τη στιγμή.

Σχετικά άρθρα

Ηλεκτροκίνηση

Τη στιγμή που στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο λίγα που οι περισσότεροι δεν έχουν δει ούτε τυχαία κάποιο στο δρόμο, αλλού γίνεται τόσο μεγάλη προσπάθεια για την προώθησή τους, που οι σταθμοί φόρτισης ξεπέρασαν σε αριθμό τα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ha:mo

Η αυτοκίνηση αλλάζει και οι εταιρίες ψάχνουν λύσεις για εύκολη χρήση οχημάτων.

Ράλι Μπαρούμ

Η εικόνα στην πρώτη θέση του ράλι Μπαρούμ, 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, δεν άλλαξε κατά το 2ο σκέλος με τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ να χαρίζουν τη νίκη στο Skoda Fabia R5 Evo. 

Νέο Infiniti QX55

Από την Καλιφόρνια και το Pebble Beach όπου διοργανώνεται το Concours d'Elegance, η Infiniti που αποτελεί την εταιρια κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ένα από τα προσεχή μοντέλα της.

Σκύρος

Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, άνοιξε τον Ιούλιο ξανά τις πύλες του στο κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας Σκύρου.

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου είναι σίγουρα μια άλλη Αθήνα.

Μια άλλη πόλη για όλους εμάς που τη ζούμε καθημερινά. Αφήνει στην άκρη τα κακά της μεγαλούπολης και μεταμορφώνεται σε μία όαση, για τους τυχερούς κατοίκους και επισκεπτες της.

Ράλι Μπαρούμ-1ο σκέλος

Το 1ο σκέλος του ράλι Μπαρούμ με τις 9 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είχε μεγάλες κόντρες για την 1η θέση.

Αρχικά πήρε κεφάλι ο Γκριάζιν με το Skoda Fabia R5, με Λούκιανουκ(Citroen C3 R5) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5 Evo) να ακολουθούν.

Ferrari 312 T

Ο μύθος του Μαρανέλο, η Ferrari 312 T που οδήγησε ο Νίκι Λάουντα βγαίνει σε δημοπρασία στην εκδήλωση “il Concorso d’ eleganza” που διοργανώνεται από την αμερικάνικη εταιρία Gooding & Co στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. 

Bugatti Centodieci

Στο Concourse d’ Elegance που διεξάγεται στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, η Bugatti παρουσίασε το νέο hypercar αφιερωμένο στον ιδρυτή Ετόρε Μπουγκάτι, που το 1909 μετέφερε το πάθος του στους δρόμους, αλλά και στον Ρομάνο Αρτιόλι, τον Ιταλό που πραγματοποίησε το όνειρό του, καθώς το 1990 αναβίωσε

Citroen

Aπό τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της Citroen για του νέους της εποχής που ήθελαν να ταξιδεύουν και να απολαμβάνουν τη φύση, καθώς το Mehari με την υφασμάτινη οροφή, τις αποσπώμενες πόρτες και «πάγκο» για τους πίσω επιβάτες ήταν συνώνυμο με την ελευθερία.