Είστε εδώ

F1

Μαουρίτσιο Αριβαμπένε: "Αναλαμβάνω την ευθύνη για τα κακά αποτελέσματα"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, δήλωσε ότι αναλαμβάνει προσωπικά όλη την ευθύνη σχετικά με τα λάθη που έχει κάνει η ομάδα τη φετινή σεζόν και την έχουν οδηγήσει στο να είναι δεύτερη τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η διαφορά του Φέτελ από τον Χάμιλτον στο πρωτάθλημα οδηγών είναι 40 βαθμοί και εκείνη της Ferrari από τη Mercedes στο κατασκευαστών, 37 βαθμοί. Πρόκειται για εικόνα που πολλοί δεν περίμεναν να δουν αφού στη φετινή σεζόν η Scuderia έδειχνε να είναι ικανή ακόμα και για την κατάκτηση του τίτλου.

Ωστόσο, αυτή η εικόνα δεν έχει επιβεβαιωθεί μέχρι σήμερα και έτσι ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής πήρε επάνω του όλη την ευθύνη για τα κακά αποτελέσματα της Ferrari.

Χαρακτηριστικά ο Αριβαμπένε δήλωσε πως, όταν δεν έρχονται τα επιθυμητά αποτελέσματα οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν στον ίδιο και όχι στους οδηγούς, τους σχεδιαστές ή τους μηχανικούς. Δήλωσε, ακόμα, ότι δέχεται την οποιαδήποτε κριτική, ειδικά αν προέρχεται από προκατόχους του που τα έχουν καταφέρει καλύτερα, με μόνη προϋπόθεση ότι αυτό γίνεται καλοπροαίρετα και όχι κακοπροαίρετα.

Τέλος, ο Ιταλός υπερασπίστηκε τον Φέτελ ο οποίος έχει βρεθεί τον τελευταίο καιρό στο στόχαστρο του τύπου λέγοντας ότι μπορεί τα μέσα να μιλάνε συνεχώς για τα λάθη του Γερμανού όμως ζήτησε να κοιτάξουμε και στις υπόλοιπες ομάδες για να δούμε ότι όλοι κάνουν λάθη. Άλλοι μεγαλύτερα και άλλοι μικρότερα.

Κλείνοντας, επισήμανε ότι δε ρίχνει το φταίξιμο στον Φέτελ γιατί με αυτόν τον τρόπο οι μηχανικοί στα διάφορα τμήματα θα σκεφτούν ότι στο επόμενο λάθος θα είναι η δική τους σειρά και αυτό μόνο κακό μπορεί να κάνει στην ομάδα.

Σχετικά άρθρα

Hyundai Motorsport-Ράλι Φινλανδίας

Περίοδος διακοπών για τις εργοστασιακές ομάδες πριν επιστρέψουν στο σανίδι του WRC, με το ράλι Φινλανδίας την 1η Αυγούστου. 

Εκεί λοιπόν που ήταν όλα «ήρεμα», η Hyundai Motorsport έσκασε τη βόμβα για το τρίτο πλήρωμα που θα δηλώσει στον πιο γρήγορο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. 

Goodwood Festival of Speed

Έναν αιώνα ζωής γιορτάζει το 2019 η Citroen και φυσικά με την τόση μεγάλη-αγωνιστική-ιστορία δεν θα μπορούσε να μην είναι η super star στο φεστιβάλ ταχύτητας στο  Goodwood που διεξάγεται 4-7 Ιουλίου στην Αγγλία.

Classic Acropolis 2019

Το ράλι Ακρόπολις δεν υπάρχει πλέον. Δυστυχώς το χάσαμε απ΄όλες τις διεθνείς εκδηλώσεις (ακόμα και ως ιστορικό).

EKO – Ducati

Κάτω από τον έναστρο  καλοκαιρινό ουρανό τα Αθήνας, παρακολουθήσαμε την όμορφη εκδήλωση απονομής των δώρων στους νικητές του διαγωνισμού EKO Racing 100 .

Mini

Η Mini ετοιμάζει το νέο John Cooper Works GP, το οποίο θα είναι αρκετά ισχυρότερο σε σχέση με το τρέχον μοντέλο και στο πλαίσιο της εξέλιξής του η βρετανική μάρκα έκανε κάποιους γύρους στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, πριν από τον 24ωρο αγώνα που έγινε το Σαββατοκύριακο 22 – 23 Ιουνίου.

Συγχώνευση FCA-Renault

Οι Renault και FCA είναι ανοιχτές στην επανεκκίνηση των συνομιλιών μεταξύ τους για μια πιθανή συγχώνευση, όμως στελέχη και των δύο ομίλων εμφανίζονται επιφυλακτικά σχετικά με παράγοντες που θα μπορούσαν να εμποδίσουν την επίτευξη συμφωνίας.

FCA

Η FCA θέλοντας να αυξήσει τις δυνατότητες του infotainment των αυτοκινήτων της, δημιούργησε μία πλατφόρμα μέσω της οποίας οι κάτοχοι των αυτοκινήτων της θα μπορούν να κάνουν κάποιες αγορές χωρίς να βγουν από το αυτοκίνητό τους.

Porsche

Το τμήμα ειδικών δημιουργιών της Porsche με την ονομασία Porsche Exclusive Manufaktur, ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει την κυκλοφορία ειδικών εκδόσεων, οι οποίες θα αντλούν έμπνευση από μοντέλα τα οποία παράγονταν ανάμεσα στις δεκαετίες του ‘50 και του ‘80.

Ford Focus ST

Ακόμα και αν είσαι άγιος στο δρόμο τα πρώτα που σου έρχονται στο μυαλό βλέποντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου Ford Focus ST είναι πίστες, στροφές, μεγάλες ευθείες και αδρεναλίνη.