Είστε εδώ

F1

Μαουρίτσιο Αριβαμπένε: "Αναλαμβάνω την ευθύνη για τα κακά αποτελέσματα"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, δήλωσε ότι αναλαμβάνει προσωπικά όλη την ευθύνη σχετικά με τα λάθη που έχει κάνει η ομάδα τη φετινή σεζόν και την έχουν οδηγήσει στο να είναι δεύτερη τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η διαφορά του Φέτελ από τον Χάμιλτον στο πρωτάθλημα οδηγών είναι 40 βαθμοί και εκείνη της Ferrari από τη Mercedes στο κατασκευαστών, 37 βαθμοί. Πρόκειται για εικόνα που πολλοί δεν περίμεναν να δουν αφού στη φετινή σεζόν η Scuderia έδειχνε να είναι ικανή ακόμα και για την κατάκτηση του τίτλου.

Ωστόσο, αυτή η εικόνα δεν έχει επιβεβαιωθεί μέχρι σήμερα και έτσι ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής πήρε επάνω του όλη την ευθύνη για τα κακά αποτελέσματα της Ferrari.

Χαρακτηριστικά ο Αριβαμπένε δήλωσε πως, όταν δεν έρχονται τα επιθυμητά αποτελέσματα οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν στον ίδιο και όχι στους οδηγούς, τους σχεδιαστές ή τους μηχανικούς. Δήλωσε, ακόμα, ότι δέχεται την οποιαδήποτε κριτική, ειδικά αν προέρχεται από προκατόχους του που τα έχουν καταφέρει καλύτερα, με μόνη προϋπόθεση ότι αυτό γίνεται καλοπροαίρετα και όχι κακοπροαίρετα.

Τέλος, ο Ιταλός υπερασπίστηκε τον Φέτελ ο οποίος έχει βρεθεί τον τελευταίο καιρό στο στόχαστρο του τύπου λέγοντας ότι μπορεί τα μέσα να μιλάνε συνεχώς για τα λάθη του Γερμανού όμως ζήτησε να κοιτάξουμε και στις υπόλοιπες ομάδες για να δούμε ότι όλοι κάνουν λάθη. Άλλοι μεγαλύτερα και άλλοι μικρότερα.

Κλείνοντας, επισήμανε ότι δε ρίχνει το φταίξιμο στον Φέτελ γιατί με αυτόν τον τρόπο οι μηχανικοί στα διάφορα τμήματα θα σκεφτούν ότι στο επόμενο λάθος θα είναι η δική τους σειρά και αυτό μόνο κακό μπορεί να κάνει στην ομάδα.

Σχετικά άρθρα

Αριβαμπένε

Όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε στη Ferrari το 2015 είχε δηλώσει ότι θέλει πάση θυσία να κατακτήσει τουλάχιστον έναν τίτλο με τη Scuderia όμως κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα.

JLR

Μπορεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να κερδίζουν κάθε μέρα και πιο πολύ έδαφος όμως μέχρι στιγμής η μόνη εταιρεία που παράγει συμβατικά αυτοκίνητα αλλά έχει ανακοινώσει ότι θα στραφεί αποκλειστικά στην παραγωγή ηλεκτρικών είναι η Smart ωστόσο κάτι ανάλογο εξετάζουν και οι άνθρωποι της Jaguar.

CMR

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα μονοθέσια να πηγαίνουν με ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα και θεωρούμε ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορούν να προσφέρουν αυτοί οι κινητήρες είναι περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Ιταλικό Πρωτάθλημα Ράλι

Τι σερί έχει αυτό το δίδυμο Πάολο Αντρεούτσι –Άννα Αντρεούσι με το εργοστασιακό Peugeot 208 T16 R5.

Κατέκτησαν το Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι για 11η συνεχή χρονιά.

Renault Captur 1.5 dCi

Κόντρα στις διαρκείς εξελίξεις γύρω από τους πετρελαιοκινητήρες, εμείς για ακόμα μια φορά επιλέγουμε να μετακινηθούμε με το Renault Captur, αλλά όχι στη βενζινοκίνητη έκδοση του.

Mercedes

Η Mercedes παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την πρώτη από τις δύο εκδόσεις της A-Class που θα φέρουν τα σήματα της AMG όμως εκτός από τη hatchback εκδοχή του μοντέλου αντίστοιχη έκδοση θα υπάρξει και για την coupe εκδοχή του μοντέλου, τη CLA.

Rali 2 Valli

Η τελευταία παράσταση του έργου ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, διεξήχθη στην Ιταλία, στην περιοχή της Βερόνας. Τρεις ήταν οι μνηστήρες του τίτλου.  Ο Σκάντολα  με 57,5 βαθμούς, έναντι 57,3 του Αντρεούτσι και 52,4 του Καμπεντέλι.

Βάτσλαφ Κλέμεντ

Η φετινή 16η μέρα του Οκτωβρίου έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Skoda, καθώς συμπληρώνονται 150 χρόνια από τη γέννηση ενός εκ των δυο ιδρυτών της.

Γκραν Πρι των ΗΠΑ, στο Τέξας

Στην υπερσύγχρονη πίστα του Ώστιν στο Τέξας διεξάγεται ο 2ος από τους 5 τελικούς του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Polestar

Τον πρώτο της εκθεσιακό χώρο θα αποκτήσει η Polestar, η αυτόνομη εταιρεία της Volvo που θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων.