Είστε εδώ

F1

Μαουρίτσιο Αριβαμπένε: "Αναλαμβάνω την ευθύνη για τα κακά αποτελέσματα"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, δήλωσε ότι αναλαμβάνει προσωπικά όλη την ευθύνη σχετικά με τα λάθη που έχει κάνει η ομάδα τη φετινή σεζόν και την έχουν οδηγήσει στο να είναι δεύτερη τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η διαφορά του Φέτελ από τον Χάμιλτον στο πρωτάθλημα οδηγών είναι 40 βαθμοί και εκείνη της Ferrari από τη Mercedes στο κατασκευαστών, 37 βαθμοί. Πρόκειται για εικόνα που πολλοί δεν περίμεναν να δουν αφού στη φετινή σεζόν η Scuderia έδειχνε να είναι ικανή ακόμα και για την κατάκτηση του τίτλου.

Ωστόσο, αυτή η εικόνα δεν έχει επιβεβαιωθεί μέχρι σήμερα και έτσι ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής πήρε επάνω του όλη την ευθύνη για τα κακά αποτελέσματα της Ferrari.

Χαρακτηριστικά ο Αριβαμπένε δήλωσε πως, όταν δεν έρχονται τα επιθυμητά αποτελέσματα οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν στον ίδιο και όχι στους οδηγούς, τους σχεδιαστές ή τους μηχανικούς. Δήλωσε, ακόμα, ότι δέχεται την οποιαδήποτε κριτική, ειδικά αν προέρχεται από προκατόχους του που τα έχουν καταφέρει καλύτερα, με μόνη προϋπόθεση ότι αυτό γίνεται καλοπροαίρετα και όχι κακοπροαίρετα.

Τέλος, ο Ιταλός υπερασπίστηκε τον Φέτελ ο οποίος έχει βρεθεί τον τελευταίο καιρό στο στόχαστρο του τύπου λέγοντας ότι μπορεί τα μέσα να μιλάνε συνεχώς για τα λάθη του Γερμανού όμως ζήτησε να κοιτάξουμε και στις υπόλοιπες ομάδες για να δούμε ότι όλοι κάνουν λάθη. Άλλοι μεγαλύτερα και άλλοι μικρότερα.

Κλείνοντας, επισήμανε ότι δε ρίχνει το φταίξιμο στον Φέτελ γιατί με αυτόν τον τρόπο οι μηχανικοί στα διάφορα τμήματα θα σκεφτούν ότι στο επόμενο λάθος θα είναι η δική τους σειρά και αυτό μόνο κακό μπορεί να κάνει στην ομάδα.

Σχετικά άρθρα

Υπόθεση Γκον

Η Nissan σκληραίνει τη στάση της απέναντι στον πρώην διευθύνοντα σύμβουλό της, Καρλος Γκον, βάζοντας στο στόχαστρο και την αδερφή του, Κλοντίν Μπισάρα ντε Ολιβέιρα, καταθέτοντας μήνυση εναντίον της.

Toyota Supra

Μάχη αναμένεται να γίνει για την πρώτη Toyota Supra που θα πουληθεί στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς θα βγει στο «σφυρί».

Κινητήρες εσωτερικής καύσης

Είναι πολλοί αυτοί που κάνουν λόγο για αφανισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης μακροπρόθεσμα όμως φαίνεται ότι τα κλασικά μοτέρ βενζίνης και diesel δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη όσον αφορά την εξέλιξή τους.

Volkswagen Sharan

Πιο «απλόχερο» είναι πλέον το Volkswagen Sharan σε ότι αφορά τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας με τα οποία εξοπλίζεται.

Ford

Η Ford έχει παράδοση στα pick-up (ειδικά στα μεγάλα) αφού, κυρίως στην Αμερική, διαθέτει μια αρκετά πλούσια γκάμα την οποία όπως φαίνεται θέλει να εμπλουτίσει προς το κάτω άκρο της.

Renault

Μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου γύρω από τις απολαβές του Κάρλος Γκον και τη σύλληψή του από τις ιαπωνικές αρχές οι Nissan και Mitsubishi έσπευσαν να τον απομακρύνουν από τη θέση του CEO.

Nissan Patrol

Σήμερα η Nissan διαθέτει μια αναγνωρισμένη γκάμα από SUV, ωστόσο οι ρίζες της στην εν λόγω κατηγορία εντοπίζονται στο Patrol.

Ήπια υβριδικά

Σύμφωνα με τη Valeo μέχρι το 2026 το 25% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο θα χρησιμοποιούν κάποιο ήπιο υβριδικό σύστημα για την κίνησή τους.

SEAT

Το Arona FR που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία δεν είναι τυχαίο, καθώς ήταν αυτό που οδήγησε τη SEAT σε ένα νέο ρεκόρ παραγωγής.

Volkswagen

Μετά τα ID, ID CROZZ, ID BUZZ και ID VIZZION η Volkswagen ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πέμπτο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της στην έκθεση της Σανγκάης που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.