Είστε εδώ

F1

Μαουρίτσιο Αριβαμπένε: "Αναλαμβάνω την ευθύνη για τα κακά αποτελέσματα"

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Μαουρίτσιο Αριβαμπένε, δήλωσε ότι αναλαμβάνει προσωπικά όλη την ευθύνη σχετικά με τα λάθη που έχει κάνει η ομάδα τη φετινή σεζόν και την έχουν οδηγήσει στο να είναι δεύτερη τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η διαφορά του Φέτελ από τον Χάμιλτον στο πρωτάθλημα οδηγών είναι 40 βαθμοί και εκείνη της Ferrari από τη Mercedes στο κατασκευαστών, 37 βαθμοί. Πρόκειται για εικόνα που πολλοί δεν περίμεναν να δουν αφού στη φετινή σεζόν η Scuderia έδειχνε να είναι ικανή ακόμα και για την κατάκτηση του τίτλου.

Ωστόσο, αυτή η εικόνα δεν έχει επιβεβαιωθεί μέχρι σήμερα και έτσι ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής πήρε επάνω του όλη την ευθύνη για τα κακά αποτελέσματα της Ferrari.

Χαρακτηριστικά ο Αριβαμπένε δήλωσε πως, όταν δεν έρχονται τα επιθυμητά αποτελέσματα οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν στον ίδιο και όχι στους οδηγούς, τους σχεδιαστές ή τους μηχανικούς. Δήλωσε, ακόμα, ότι δέχεται την οποιαδήποτε κριτική, ειδικά αν προέρχεται από προκατόχους του που τα έχουν καταφέρει καλύτερα, με μόνη προϋπόθεση ότι αυτό γίνεται καλοπροαίρετα και όχι κακοπροαίρετα.

Τέλος, ο Ιταλός υπερασπίστηκε τον Φέτελ ο οποίος έχει βρεθεί τον τελευταίο καιρό στο στόχαστρο του τύπου λέγοντας ότι μπορεί τα μέσα να μιλάνε συνεχώς για τα λάθη του Γερμανού όμως ζήτησε να κοιτάξουμε και στις υπόλοιπες ομάδες για να δούμε ότι όλοι κάνουν λάθη. Άλλοι μεγαλύτερα και άλλοι μικρότερα.

Κλείνοντας, επισήμανε ότι δε ρίχνει το φταίξιμο στον Φέτελ γιατί με αυτόν τον τρόπο οι μηχανικοί στα διάφορα τμήματα θα σκεφτούν ότι στο επόμενο λάθος θα είναι η δική τους σειρά και αυτό μόνο κακό μπορεί να κάνει στην ομάδα.

Σχετικά άρθρα

Πίστα Βαρκελώνης - 2η μέρα

Οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο ήταν οι ταχύτερες και στη 2η μέρα των επίσημων δοκιμών, αλλά με τον Μονεγάσκο Λεκλέρκ στο κόκπιτ της Ferrari SF90, αντί του Φέτελ. 

Jaguar E-Type

Τα σύγχρονα μοντέλα, όπως η Jaguar E-Type, διαθέτουν πληθώρα τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία μαθαίνουν τις συνήθειες των οδηγών τους όσο αυτοί βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Ράλι Σουηδίας

Η Pirelli είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του jwrc με τα Ford Fiesta R2.

Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούν κινητήρα ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost απόδοσης 200 ίππων. Συνδυάζεται με κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.

Κιβώτιο ταχυτήτων

Το μέλλον της Formula 1 έχει πάρει το δρόμο της τυποποίησης των τμημάτων.

Χειμερινές δοκιμές

Οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα, με το μεσημεριανό διάλειμμα να βρίσκει και πάλι τη Ferrari στην κορυφή με τον Σαρλ Λεκλέρκ πίσω από το τιμόνι.

Από το Λε Μαν στο πικάπ σας

Η Porsche αποφάσισε να κυκλοφορήσει μια σειρά δίσκων βινυλίου στην οποία θα αναλύονται οι 19 νίκες που έχει πετύχει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

SEAT

Ήδη τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, συμβάλουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Lamborghini

Από τη στιγμή που όλη η αυτοκινητοβιομηχανία κινείται προς τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναπόφευκτα το ίδιο θα συμβεί και με μάρκες που ειδικεύονται στην κατασκευή εξωτικών supercars όπως είναι η Lamborghini.

Subaru

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσοι επισκεφτούν το περίπτερο της Subaru στο φετινό 89ο Σαλόνι της Γενεύης δε θα βαρεθούν.

Αυτό διότι η ιαπωνική εταιρεία στην ελβετική πόλη, πέρα από δυο ηλεκτρικά μοντέλα τεχνολογίας e-BOXER, θα παρουσιάσει και το νέο Viziv Adrenaline Concept.

Apple

Ολοένα και περισσότεροι χρήστες εξοικειώνονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου που διαθέτουν αρκετά κινητά μέσω των οποίων αναγνωρίζουν τον κάτοχό τους και ξεκλειδώνουν.