Είστε εδώ

F1

Λιούις Χάμιλτον: Οι επιτυχίες του είναι θέμα Mercedes; Τι λέει ο ίδιος;

του Σωτήριου Χάλλα

Από το 2014 που η Formula 1 μπήκε στην υβριδική εποχή ο Λιούις Χάμιλτον έχει χάσει μόνο ένα πρωτάθλημα, εκείνο του 2016 το οποίο πήγε στον team mate του στη Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ.

Επιπλέον, έχει κερδίσει τους 57 από τους 109 αγώνες, νούμερο που μεταφράζεται σε ποσοστό 52.29%.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ο μέχρι πριν το 2014 μία φορά παγκόσμιος πρωταθλητής (2008 με McLaren – Mercedes), να έχει προσθέσει στην τροπαιοθήκη του άλλες τέσσερις κούπες, ισοφαρίζοντας τα πέντε πρωταθλήματα του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο και να ετοιμάζεται για ακόμα μία, αφού και φέτος η υπεροχή τόσο του ίδιου όσο και της Mercedes, είναι καθολική.

Σίγουρα οι αριθμοί είναι εντυπωσιακότατοι και κανείς δεν μπορεί να τους αμφισβητήσει, όμως ο Χάμιλτον είτε από τύχη, είτε από ικανότητα, είχε το πλεονέκτημα να βρίσκεται αυτά τα χρόνια στην ομάδα που έχει κατακτήσει πέντε συνεχόμενα double και που πηγαίνει ολοταχώς προς το έκτο. Έτσι μερίδα των φίλων της Formula 1 θεωρούν ότι ο Βρετανός ήταν απλά τυχερός και “χρωστάει” τα ρεκόρ και τις νίκες του στο αυτοκίνητο και την ομάδα της Mercedes.

Τι έχει να πει ο ίδιος σχετικά με αυτό;

Σε σχετική ερώτηση ο Βρετανός απάντησε ότι δεν τον στεναχωρεί αυτή η άποψη. “Στην πραγματικότητα, δε με νοιάζει. Και δεν το λέω αυτό με την αρνητική έννοια, απλά δεν το αφήνω να με επηρεάσει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει την άποψή του. Ωστόσο, δε θα είναι αυτό το κριτήριο του αν κάνω ή όχι καλή δουλειά.”

“Ξέρω πώς αποδίδω και αν τα έχω καταφέρει καλά ή όχι καθώς και αν είχα κάτι παραπάνω να δώσω, μετά από κάθε αγώνα. Ξέρω τη φοβερή δουλειά που κάνουμε με την ομάδα μου και ξέρω πότε δεν έχω πάει καλά κάποιο αγωνιστικό τριήμερο. Σε κάθε περίπτωση, απολαμβάνω την οδήγηση.”

“Στη Formula 1 είναι δύσκολο για κάποιον να ξέρει τη σωστή απάντηση στο αν η επιτυχία έρχεται από το αυτοκίνητο ή τον οδηγό, επειδή είμαστε μόνο 20 άνθρωποι στον κόσμο που οδηγούμε σε αυτό το πρωτάθλημα. Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα για κάποιον να μπει και να οδηγήσει κάποιο από τα μονοθέσια τη στιγμή της έντασης, όπως το κάνουμε εμείς.”

“Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να παίξει μπάσκετ ή τένις ή κάποιο άλλο άθλημα και να δει πώς είναι αλλά δεν έχει την ευκαιρία να βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου. Ακόμα κι εγώ κάποιες φορές πηγαίνω για μπάσκετ και νομίζω ότι “είμαι” ο ΛεΜπρον Τζέιμς ή παίζω τένις και όταν πετύχω κάποιο δύσκολο σερβίς νιώθω κάπως πιο κοντά στον Φέντερερ για ένα δευτερόλεπτο.”

“Όμως δεν μπορείτε να μπείτε σε ένα αυτοκίνητο της Formula 1, να κάνετε έναν γύρο και να σκεφτείτε ότι κάπως έτσι θα το έκανε και ο Χάμιλτον. Κατά συνέπεια είναι πιο δύσκολο για τον κόσμο να ταυτιστεί και να διακρίνει τις διαφορές μεταξύ μας, ειδικά όταν κινούμαστε στο όριο. Από την άλλη υπάρχουν άνθρωποι που θαυμάζουν αυτό που βλέπουν γιατί αποτελεί ένα πολύ ωραία θέαμα, αλλά και επειδή από πίσω κρύβεται πάρα πολλή τεχνολογία την οποία είναι σε θέση να κατανοήσουν.”

Σχετικά άρθρα

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το 4ο και τελευταίο σκέλος θα κρίνει τον νικητή του φετινού ράλι Μόντε Κάρλο καθώς τρία πληρώματα παίζουν για την πρώτη θέση μετά και το τέλος του 3ουσκέλους που ολοκληρώθηκε στο μικρό πριγκιπάτο της μεσογείου.  

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Έφτασαν στο Μόντε Κάρλο οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 και θα εκκινήσουν από την 41η θέση της γενικής κατάταξης για τις τέσσερις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα που είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή 26 Ιανουαρίου.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στο δρόμο προς το Μόντε Κάρλο είναι το 3ο σκέλος του αγώνα , που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από τη πόλη Γκαπόπου βρίσκεται ο χώρος του service park. 

Το πρόγραμμα του Σαββάτου 25 Ιανουαρίου περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές,2 επαναλαμβανόμενες,συνολικού μήκους 75.2 χλμ. 

Porsche

Αν μπορούσατε να πάρετε κάποιο από τα ιστορικά και σύγχρονα μοντέλα που βρίσκονται στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη, ποιο θα επιλέγατε;

Formula 1 - Γκραν Πρι Κίνας

Ο κοροναϊός που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Κίνα αλλά και σε άλλες χώρες σταδιακά, απειλεί τη διοργάνωση του Γκραν Πρι της Σανγκάης, αν μέχρι το τριήμερο 17 – 19 Απριλίου δεν έχει υπάρξει επαρκής αντιμετώπιση.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στην 42η θέση σε σύνολο 82 συμμετεχόντων συνεχίζουν οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 στο ράλι Μόντε Κάρλο, μετά το τέλος του 2ου σκέλους. 

Βρίσκονται μάλιστα στην 6η θέση της κλάσης RC4 στην οποία συνεχίζουν 20 πληρώματα. 

Volvo

Μετά το facelift που δέχτηκε το 2019, το επόμενο βήμα στην πορεία του XC90 είναι να υπάρξει μία νέα γενιά, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί το 2022.

Tesla

Η Tesla είναι βάσει χρηματιστηριακής αξίας η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλότερες από τους περισσότερους ανταγωνιστές της.

Νέα Skoda Octavia RS

Οι πληροφορίες που ήθελαν την ισχυρότερη έκδοση RS της νέας Octavia να συνδυάζεται με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, τελικά επιβεβαιώθηκαν από την ίδια τη Skoda.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο με 122 χλμ. Ειδικών Διαδρομών ολοκληρώθηκε με τους Οζιέ-Ινγκρασιά να έχουν φέρει το Toyota Υaris WRC στην πρώτη θέση.