Είστε εδώ

F1

Λιούις Χάμιλτον: Οι επιτυχίες του είναι θέμα Mercedes; Τι λέει ο ίδιος;

του Σωτήριου Χάλλα

Από το 2014 που η Formula 1 μπήκε στην υβριδική εποχή ο Λιούις Χάμιλτον έχει χάσει μόνο ένα πρωτάθλημα, εκείνο του 2016 το οποίο πήγε στον team mate του στη Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ.

Επιπλέον, έχει κερδίσει τους 57 από τους 109 αγώνες, νούμερο που μεταφράζεται σε ποσοστό 52.29%.

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ο μέχρι πριν το 2014 μία φορά παγκόσμιος πρωταθλητής (2008 με McLaren – Mercedes), να έχει προσθέσει στην τροπαιοθήκη του άλλες τέσσερις κούπες, ισοφαρίζοντας τα πέντε πρωταθλήματα του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο και να ετοιμάζεται για ακόμα μία, αφού και φέτος η υπεροχή τόσο του ίδιου όσο και της Mercedes, είναι καθολική.

Σίγουρα οι αριθμοί είναι εντυπωσιακότατοι και κανείς δεν μπορεί να τους αμφισβητήσει, όμως ο Χάμιλτον είτε από τύχη, είτε από ικανότητα, είχε το πλεονέκτημα να βρίσκεται αυτά τα χρόνια στην ομάδα που έχει κατακτήσει πέντε συνεχόμενα double και που πηγαίνει ολοταχώς προς το έκτο. Έτσι μερίδα των φίλων της Formula 1 θεωρούν ότι ο Βρετανός ήταν απλά τυχερός και “χρωστάει” τα ρεκόρ και τις νίκες του στο αυτοκίνητο και την ομάδα της Mercedes.

Τι έχει να πει ο ίδιος σχετικά με αυτό;

Σε σχετική ερώτηση ο Βρετανός απάντησε ότι δεν τον στεναχωρεί αυτή η άποψη. “Στην πραγματικότητα, δε με νοιάζει. Και δεν το λέω αυτό με την αρνητική έννοια, απλά δεν το αφήνω να με επηρεάσει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει την άποψή του. Ωστόσο, δε θα είναι αυτό το κριτήριο του αν κάνω ή όχι καλή δουλειά.”

“Ξέρω πώς αποδίδω και αν τα έχω καταφέρει καλά ή όχι καθώς και αν είχα κάτι παραπάνω να δώσω, μετά από κάθε αγώνα. Ξέρω τη φοβερή δουλειά που κάνουμε με την ομάδα μου και ξέρω πότε δεν έχω πάει καλά κάποιο αγωνιστικό τριήμερο. Σε κάθε περίπτωση, απολαμβάνω την οδήγηση.”

“Στη Formula 1 είναι δύσκολο για κάποιον να ξέρει τη σωστή απάντηση στο αν η επιτυχία έρχεται από το αυτοκίνητο ή τον οδηγό, επειδή είμαστε μόνο 20 άνθρωποι στον κόσμο που οδηγούμε σε αυτό το πρωτάθλημα. Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα για κάποιον να μπει και να οδηγήσει κάποιο από τα μονοθέσια τη στιγμή της έντασης, όπως το κάνουμε εμείς.”

“Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να παίξει μπάσκετ ή τένις ή κάποιο άλλο άθλημα και να δει πώς είναι αλλά δεν έχει την ευκαιρία να βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου. Ακόμα κι εγώ κάποιες φορές πηγαίνω για μπάσκετ και νομίζω ότι “είμαι” ο ΛεΜπρον Τζέιμς ή παίζω τένις και όταν πετύχω κάποιο δύσκολο σερβίς νιώθω κάπως πιο κοντά στον Φέντερερ για ένα δευτερόλεπτο.”

“Όμως δεν μπορείτε να μπείτε σε ένα αυτοκίνητο της Formula 1, να κάνετε έναν γύρο και να σκεφτείτε ότι κάπως έτσι θα το έκανε και ο Χάμιλτον. Κατά συνέπεια είναι πιο δύσκολο για τον κόσμο να ταυτιστεί και να διακρίνει τις διαφορές μεταξύ μας, ειδικά όταν κινούμαστε στο όριο. Από την άλλη υπάρχουν άνθρωποι που θαυμάζουν αυτό που βλέπουν γιατί αποτελεί ένα πολύ ωραία θέαμα, αλλά και επειδή από πίσω κρύβεται πάρα πολλή τεχνολογία την οποία είναι σε θέση να κατανοήσουν.”

Σχετικά άρθρα

Opel

Μια καινοτόμα υπηρεσία προσφέρει πλέον η Opel στους πελάτες της, καθώς τους ενημερώνει διαρκώς για την πορεία του αυτοκινήτου τους όσο αυτό βρίσκεται μέσα στο συνεργείο.

Mazda ΜΧ-5

Το διθέσιο roadster της Mazda γίνεται 30 ετών και η ιαπωνική μάρκα το γιορτάζει με τη δημιουργία μιας επετειακής έκδοσης η οποία ονομάζεται 30th Anniversary και θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα.

SEAT Leon

Σύμφωνα με τη SEAT υπάρχει ένα κοινός παρονομαστής ανάμεσα στο Leon και στον υπερσιβηρικό σιδηρόδρομο των 9.288 χλμ., ο οποίος κατασκευάστηκε μεταξύ του 1891 και του 1916, ενώ φτάνει από τη Μόσχα στο Βλαδιβοστόκ.

Suzuki Ignis 1.2 FWD

Βρεθήκαμε για ακόμα μία φορά πίσω από το τιμόνι του Suzuki Ignis, ενός από τα πιο μικρά crossover της αγοράς, το οποίο μάλιστα διατίθεται σε έκδοση με κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Bugatti

Η Bugatti βρίσκεται σε μία περίοδο όπου κάθε μερικούς μήνες, παρουσιάζει κάτι νέο, με το οποίο συναρπάζει τους φίλους της αυτοκίνησης, άλλοτε με την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα των δημιουργιών της και άλλοτε με την ταχύτητά τους.

Mercedes

Όταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφήνουν ελεύθερους τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν κάποιο πρωτότυπο, τότε εκείνοι δείχνουν το πόσο καινοτόμες, ιδιαίτερες αλλά και όμορφες ιδέες έχουν.

Volkswagen Beetle

Μπορεί η Volkswagen να τερμάτισε την παραγωγή του εμβληματικού Beetle, ωστόσο το αειθαλές σχήμα του παραμένει αντικείμενο λατρείας ακόμα και στο χώρο της υψηλής ραπτικής.

Land Rover

H πλήρης ανακατασκευή του συγκεκριμένου Land Rover είχε ιστορική αλλά και συναισθηματική αξία για τη βρετανική εταιρεία, καθώς πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε.

Ferrari

Η Ferrari αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της και κατά συνέπεια να βελτιώσει τους πίνακες των πωλήσεων που καταγράφει, προκειμένου να συνεχίσουν τα μοντέλα της να είναι το ίδιο επιθυμητά και στο μέλλον.

Ράλι ΔΕΘ

Οι Κρητικοί Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του ράλι ΔΕΘ, αγώνας που προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι ασφάλτου, καθώς και στο αντίστοιχο κύπελλο ασφάλτου ράλι Βορείου Ελλάδας.