Είστε εδώ

F1

Liberty Media: Πουλάνε τη Formula 1 οι Αμερικανοί;

του Σωτήριου Χάλλα

Όταν η Liberty Media αγόρασε τη Formula 1 πριν από τρία χρόνια έναντι 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων δήλωνε ότι θέλει να βελτιώσει τα νούμερα του αθλήματος με πρώτη προτεραιότητα την αύξηση των θεατών και τη μεγαλύτερη εμπλοκή τους.

Ωστόσο, τις τελευταίες μέρες έχει αρχίσει να κυκλοφορεί μια φήμη ότι οι Αμερικανοί θέλουν να πουλήσουν εκ νέου το άθλημα ή έστω κάποιο ποσοστό αν και προς το παρόν το σενάριο αυτό παραμένει καθαρά στο επίπεδο φήμης χωρίς να υπάρχει καμία απόδειξη.

Η φήμη αυτή ξεκίνησε από μία αμερικανική εφημερίδα η οποία μεταξύ άλλων γράφει ότι είναι πολλοί οι στόχοι τους οποίους έχει κατά καιρούς θέσει η Liberty Media και δεν έχει καταφέρει να πετύχει. Από τους πιο βασικούς είναι ότι δεν τα έχει καταφέρει όσο καλά θα ήθελε στην προσθήκη νέων αγώνων στο πρωτάθλημα και στην εξεύρεση νέων χορηγών.

Μάλιστα, στον τομέα των αγώνων βασική επιδίωξη ήταν να προστεθεί και ένα δεύτερο Γκραν Πρι στις Η.Π.Α. και ειδικότερα στο Μαϊάμι όμως αυτή η προσπάθεια απέτυχε κυρίως λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος από τις τοπικές αρχές.

Η Liberty Media θέλει το δεύτερο Γκραν Πρι προκειμένου να αυξήσει το ενδιαφέρον του αμερικανικού κοινού για τη Formula 1 όμως μέχρι στιγμής δεν τα έχει καταφέρει.

Αν η Liberty Media θελήσει να φύγει ή να μειώσει την εμπλοκή της στη Formula 1 θα αδράξει την ευκαιρία ο Μπέρνι Έκλεστον να επιστρέψει ή στα 88 του θα προτιμήσει να μείνει αμέτοχος αφήνοντας άλλους να μπουν στο “παιχνίδι”;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Ηλεκτροκίνηση

Τη στιγμή που στην Ελλάδα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τόσο λίγα που οι περισσότεροι δεν έχουν δει ούτε τυχαία κάποιο στο δρόμο, αλλού γίνεται τόσο μεγάλη προσπάθεια για την προώθησή τους, που οι σταθμοί φόρτισης ξεπέρασαν σε αριθμό τα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Ha:mo

Η αυτοκίνηση αλλάζει και οι εταιρίες ψάχνουν λύσεις για εύκολη χρήση οχημάτων.

Ράλι Μπαρούμ

Η εικόνα στην πρώτη θέση του ράλι Μπαρούμ, 6ος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, δεν άλλαξε κατά το 2ο σκέλος με τους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ να χαρίζουν τη νίκη στο Skoda Fabia R5 Evo. 

Νέο Infiniti QX55

Από την Καλιφόρνια και το Pebble Beach όπου διοργανώνεται το Concours d'Elegance, η Infiniti που αποτελεί την εταιρια κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ένα από τα προσεχή μοντέλα της.

Σκύρος

Μετά από 18 ολόκληρα χρόνια, άνοιξε τον Ιούλιο ξανά τις πύλες του στο κοινό ο αρχαιολογικός χώρος της Καστροπολιτείας Σκύρου.

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου

Η Αθήνα του Δεκαπενταύγουστου είναι σίγουρα μια άλλη Αθήνα.

Μια άλλη πόλη για όλους εμάς που τη ζούμε καθημερινά. Αφήνει στην άκρη τα κακά της μεγαλούπολης και μεταμορφώνεται σε μία όαση, για τους τυχερούς κατοίκους και επισκεπτες της.

Ράλι Μπαρούμ-1ο σκέλος

Το 1ο σκέλος του ράλι Μπαρούμ με τις 9 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές είχε μεγάλες κόντρες για την 1η θέση.

Αρχικά πήρε κεφάλι ο Γκριάζιν με το Skoda Fabia R5, με Λούκιανουκ(Citroen C3 R5) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5 Evo) να ακολουθούν.

Ferrari 312 T

Ο μύθος του Μαρανέλο, η Ferrari 312 T που οδήγησε ο Νίκι Λάουντα βγαίνει σε δημοπρασία στην εκδήλωση “il Concorso d’ eleganza” που διοργανώνεται από την αμερικάνικη εταιρία Gooding & Co στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. 

Bugatti Centodieci

Στο Concourse d’ Elegance που διεξάγεται στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας, η Bugatti παρουσίασε το νέο hypercar αφιερωμένο στον ιδρυτή Ετόρε Μπουγκάτι, που το 1909 μετέφερε το πάθος του στους δρόμους, αλλά και στον Ρομάνο Αρτιόλι, τον Ιταλό που πραγματοποίησε το όνειρό του, καθώς το 1990 αναβίωσε

Citroen

Aπό τα πλέον αγαπητά αυτοκίνητα της Citroen για του νέους της εποχής που ήθελαν να ταξιδεύουν και να απολαμβάνουν τη φύση, καθώς το Mehari με την υφασμάτινη οροφή, τις αποσπώμενες πόρτες και «πάγκο» για τους πίσω επιβάτες ήταν συνώνυμο με την ελευθερία.