Είστε εδώ

F1

Λεκλέρκ - Φέτελ: Σε αντίθετη πορεία

του Σωτήριου Χάλλα

Κάποιες φορές η νίκη σε έναν αγώνα δίνει απλά 25 βαθμούς σε αυτόν που θα την κατακτήσει και κάποιες άλλες, αλλάζει εντελώς το status quo ενός οδηγού ή ακόμα και μιας ολόκληρης ομάδας.

Το δεύτερο φαίνεται ότι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο εσωτερικό της Ferrari, μετά την εμφατική νίκη του Λεκλέρκ στη Μόντσα, η οποία δείχνει ότι θα οδηγήσει σε μεγάλες εξελίξεις.

Σε επίπεδο οδηγού, σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιταλία, φαίνεται ότι ο Λεκλέρκ θα υπογράψει νέο συμβόλαιο με τη Scuderia, στο οποίο θα δει τις απολαβές του να ανεβαίνουν σημαντικά. Το συμβόλαιο που υπάρχει αυτή τη στιγμή ανάμεσα στις δύο πλευρές προβλέπει 2 εκατομμύρια για φέτος και 3 εκατομμύρια για το 2020. Ωστόσο, υπάρχει έντονη φημολογία ότι με το καινούριο συμβόλαιο, ο Μονεγάσκος θα βάζει 9 εκατομμύρια/έτος στον λογαριασμό του, χωρίς να υπολογίζονται τα μπόνους για νίκες ή κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Πηγαίνοντας τώρα σε επίπεδο ομάδας, όλα δείχνουν ότι οι ισορροπίες στο εσωτερικό της Scuderia αλλάζουν. Όταν ξεκίνησε η χρονιά οι δηλώσεις του Μπινότο έδειχναν ότι ο Φέτελ θα ήταν το Νο1 και ο Λεκλέρκ το Νο2. Αν και αυτό δεν ειπώθηκε ποτέ ξεκάθαρα, σίγουρα όσα λέγονταν τότε οδηγούσαν προς τα εκεί.

Ωστόσο, όταν έχεις έναν οδηγό ο οποίος έχει να κερδίσει από το Βέλγιο του 2018 και έναν άλλο ο οποίος έχει δύο συνεχόμενες πρωτιές (Βέλγιο και Ιταλία), ενώ έχει χάσει άλλες δύο στο νήμα (Μπαχρέιν και Αυστρία), μάλλον πρέπει να αρχίσεις να αναθεωρείς την ιεραρχία.

Όπως όλα δείχνουν, αυτή η αναθεώρηση έχει αρχίσει στο εσωτερικό της Scuderia. Φυσικά, όταν ερωτήθηκαν σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Λούις Καμιλέρι και ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο, απάντησαν ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Συγκεκριμένα, ο Μπινότο είπε ότι παραμένουν ίσοι, όπως ξεκίνησαν, όμως κάτι τέτοιο είναι αναμενόμενο.

Ακόμα και αν ήδη λογαριάζουν τον Φέτελ ως Νο 2, είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να ειπωθεί δημόσια, αφ’ ενός γιατί πρόκειται για έναν τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, αφ’ ετέρου επειδή κάτι τέτοιο θα έριχνε ακόμα περισσότερο, την ήδη κακή ψυχολογία του.

Οι επόμενοι αγώνες είναι πολύ σημαντικοί για τον Φέτελ. Τα 7 Γκραν Πρι που έχουν μείνει μέχρι να τελειώσει το φετινό πρωτάθλημα, είναι ίσως η τελευταία του ευκαιρία να αποδείξει ότι δεν έχει ξεχάσει να οδηγεί και ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικός σε υψηλό επίπεδο.

Θα καταφέρει να αντιδράσει ο Γερμανός ή θα βυθιστεί περισσότερο στα λάθη;

*Η σειρά των μονοθεσίων στη φωτογραφία, ίσως να αντικατοπτρίζει τη θέση των οδηγών τους στην ιεραρχία της Ferrari (ο Λεκλέρκ αγωνίζεται με το 16 και ο Φέτελ με το 5).

Σχετικά άρθρα

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το 4ο και τελευταίο σκέλος θα κρίνει τον νικητή του φετινού ράλι Μόντε Κάρλο καθώς τρία πληρώματα παίζουν για την πρώτη θέση μετά και το τέλος του 3ουσκέλους που ολοκληρώθηκε στο μικρό πριγκιπάτο της μεσογείου.  

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Έφτασαν στο Μόντε Κάρλο οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 και θα εκκινήσουν από την 41η θέση της γενικής κατάταξης για τις τέσσερις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα που είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή 26 Ιανουαρίου.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στο δρόμο προς το Μόντε Κάρλο είναι το 3ο σκέλος του αγώνα , που ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου από τη πόλη Γκαπόπου βρίσκεται ο χώρος του service park. 

Το πρόγραμμα του Σαββάτου 25 Ιανουαρίου περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές,2 επαναλαμβανόμενες,συνολικού μήκους 75.2 χλμ. 

Porsche

Αν μπορούσατε να πάρετε κάποιο από τα ιστορικά και σύγχρονα μοντέλα που βρίσκονται στο μουσείο της Porsche στη Στουτγάρδη, ποιο θα επιλέγατε;

Formula 1 - Γκραν Πρι Κίνας

Ο κοροναϊός που εξαπλώνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Κίνα αλλά και σε άλλες χώρες σταδιακά, απειλεί τη διοργάνωση του Γκραν Πρι της Σανγκάης, αν μέχρι το τριήμερο 17 – 19 Απριλίου δεν έχει υπάρξει επαρκής αντιμετώπιση.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Στην 42η θέση σε σύνολο 82 συμμετεχόντων συνεχίζουν οι Νίκος Παυλίδης-Άλαν Χάριμαν με το Peugeot208 στο ράλι Μόντε Κάρλο, μετά το τέλος του 2ου σκέλους. 

Βρίσκονται μάλιστα στην 6η θέση της κλάσης RC4 στην οποία συνεχίζουν 20 πληρώματα. 

Volvo

Μετά το facelift που δέχτηκε το 2019, το επόμενο βήμα στην πορεία του XC90 είναι να υπάρξει μία νέα γενιά, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί το 2022.

Tesla

Η Tesla είναι βάσει χρηματιστηριακής αξίας η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλότερες από τους περισσότερους ανταγωνιστές της.

Νέα Skoda Octavia RS

Οι πληροφορίες που ήθελαν την ισχυρότερη έκδοση RS της νέας Octavia να συνδυάζεται με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, τελικά επιβεβαιώθηκαν από την ίδια τη Skoda.

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο

Το μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο με 122 χλμ. Ειδικών Διαδρομών ολοκληρώθηκε με τους Οζιέ-Ινγκρασιά να έχουν φέρει το Toyota Υaris WRC στην πρώτη θέση.