Είστε εδώ

F1

Κάρλος Σάινθ: Από την πόρτα της εξόδου, στην κορυφή του midfield

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

Ταυτόχρονα, η Toro Rosso και η R.B. Aston Martin που είχαν ακόμα δικαίωμα να τον κρατήσουν, δεν είχαν δείξει τέτοια διάθεση και τελικά τον αποδέσμευσαν. Έτσι, στράφηκε προς τη McLaren η οποία, όμως, είχε συνομιλίες και με τον Οκόν.

Τελικά ο Ισπανός κατάφερε να πάρει τη θέση που θα άφηνε κενή ο Αλόνσο, κίνηση την οποία μάλλον οι Βρετανοί δεν την έχουν μετανιώσει καθόλου.

Η πορεία του σε όλο το πρωτάθλημα δείχνει σταθερότητα, με χαρακτηριστικότερο όλων το γεγονός ότι από τους 13 αγώνες στους οποίους έχει τερματίσει φέτος, μόνο σε τρεις ήταν εκτός βαθμών. Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε ότι όλες οι εγκαταλείψεις είναι από παράγοντες στους οποίους δε φέρει καμία ευθύνη όπως προβλήματα στον κινητήρα, στο κιβώτιο ή ακόμα και μη βίδωμα τροχού μετά από pit stop (στη Μόντσα) και όχι από σύγκρουση.

Αυτή η σταθερή παρουσία στη δεκάδα έχει οδηγήσει στο να είναι έκτος στη βαθμολογία με 76 βαθμούς, έχοντας μπροστά του οδηγούς μόνο από τις τρεις μεγάλες ομάδες. Σίγουρα βοηθήθηκε από το γεγονός ότι Γκασλί και Άλμπον άλλαξαν θέσεις στη μέση της χρονιάς, όμως αυτό δε μειώνει σε τίποτα το κατόρθωμά του.

Οι 76 βαθμοί του αποτελούν σχεδόν τα 2/3 της συνολικής συγκομιδής που έχει η McLaren φέτος, αφού ο team mate του, Λάντο Νόρις, ισοβαθμεί στη δέκατη με τους Χούλκενμπεργκ και Πέρεθ έχοντας 35 βαθμούς, ωστόσο για τον Βρετανό είναι η πρώτη του χρονιά στη Formula 1, σε αντίθεση με τον Ισπανό που είναι η πέμπτη του.

Σίγουρα στην πετυχημένη του πορεία έχει παίξει ρόλο και η κάτι παραπάνω από εμφανής βελτίωση της McLaren, η οποία έχει δώσει την ευκαιρία στον Σάινθ να βρεθεί έξι φορές στη θέση του best of the rest, δηλαδή της καλύτερης θέσης πίσω από τους οδηγούς των Mercedes, Ferrari και R.B. Aston Martin. Το ίδιο έχει καταφέρει και ο Νόρις όμως τρεις φορές.

Προς το παρόν ο συνδυασμός Mclaren – Σάινθ δείχνει να λειτουργεί πολύ καλά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα. Σίγουρα οι Βρετανοί δεν πρωταγωνιστούν ακόμα, όπως είχαν συνηθίσει τα παλαιότερα χρόνια, όμως βρίσκονται ξεκάθαρα σε ανοδική πορεία και φαίνεται στον Σάινθ να έχουν βρει έναν οδηγό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.

Άραγε το 2020 και κυρίως το 2021 που αλλάζουν οι κανονισμοί, θα συνεχίσουν να πορεύονται μαζί και να βελτιώνονται;

Σχετικά άρθρα

Νέο Opel Corsa

Στο Σπλιτ της Κροατίας ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Opel Corsa.

Μάλιστα οι δημοσιογράφοι του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού AutoBest ήταν οι πρώτοι που οδήγησαν το νέο μικρό γερμανικό μοντέλο.

Porsche 911 Speedster

Η ομορφιά που έχει κάθε Porsche είναι διαχρονική, όμως η πορεία της ανθρώπινης ζωής στο πέρασμα των χρόνων είναι αυτή που απασχόλησε την 911 Speedster στο ταξίδι που πραγματοποίησε στη Σαρδηνία.

EuroNCAP

To 2019 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στην προώθηση μιας είδησης και για το λόγο αυτό εμείς εδώ στο motori ασχολούμαστε ενεργά με το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Stephan Papadakis

Ένας από τους βασικότερους λόγους που οι παλαιότερες γενιές των Supra έχτισαν ένα “μύθο” γύρω τους, ήταν το γεγονός ότι είχαν κινητήρες φιλικούς προς τη βελτίωση, δηλαδή ακόμα και με μικρές αλλαγές μπορούσες να δεις αύξηση στην ισχύ, ενώ με πολλές αλλαγές, οι διαθέσιμοι ίπποι ανέβαιναν κατά πολύ.

Cupra Αteca

Πριν από ένα μήνα περίπου η Cupra μας είχε εντυπωσιάσει, καθώς είχε καταφέρει να μεταφέρει το σπορ DNA της στον παριζιάνικο ουρανό.

Maserati

Μετά την πρόσφατη διακοπή παραγωγής των GranTurismo και GranCbrio, η Maserati έδωσε στη δημοσιότητα ένα σύντομο βίντεο, μέσα από το οποίο μας προετοιμάζει για την παρουσίαση ενός νέου σπορ μοντέλου που θα γίνει στη Μόντενα τον Μάιο του 2020.

Hyundai

Το ενδιαφέρον μας αναμένεται να τραβήξει η Hyundai στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες (18-21 Νοεμβρίου), καθώς εκεί θα παρουσιάσει ένα νέο SUV σε πρωτότυπη μορφή.

WRC-Εσαπέκα Λάπι

Με την έξοδο της Citroen Racing από την παγκόσμια σκηνή των ράλι, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Λάπι θα οδηγεί το 2020 για τη Ford M-Sport. Όμως η Ford δεν έχει προϋπολογισμό για αγώνες αλλά μόνο για τεχνολογίες (ηλεκτρικά αυτοκίνητα κλπ).

Οπότε αναμένουμε εξελίξεις επί του θέματος.

WRC 2020-Citroen Racing

Έσκασε η πρώτη βόμβα και η ομάδα της Citroen Racing αποχωρεί το 2020 από το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Ίσως αυτή η ξαφνική αυτή επιλογή έχει να κάνει με την επιστροφή της Peugeot στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής από το 2022.

Aspark Owl

Η ιαπωνική Aspark παρουσίασε ένα “τέρας” ισχύος με την ονομασία Owl, το οποίο σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία έχει την ταχύτερη επιτάχυνση στον κόσμο και μία από τις υψηλότερες τελικές ταχύτητες.