Είστε εδώ

F1

Κάρλος Σάινθ: Από την πόρτα της εξόδου, στην κορυφή του midfield

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

Ταυτόχρονα, η Toro Rosso και η R.B. Aston Martin που είχαν ακόμα δικαίωμα να τον κρατήσουν, δεν είχαν δείξει τέτοια διάθεση και τελικά τον αποδέσμευσαν. Έτσι, στράφηκε προς τη McLaren η οποία, όμως, είχε συνομιλίες και με τον Οκόν.

Τελικά ο Ισπανός κατάφερε να πάρει τη θέση που θα άφηνε κενή ο Αλόνσο, κίνηση την οποία μάλλον οι Βρετανοί δεν την έχουν μετανιώσει καθόλου.

Η πορεία του σε όλο το πρωτάθλημα δείχνει σταθερότητα, με χαρακτηριστικότερο όλων το γεγονός ότι από τους 13 αγώνες στους οποίους έχει τερματίσει φέτος, μόνο σε τρεις ήταν εκτός βαθμών. Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε ότι όλες οι εγκαταλείψεις είναι από παράγοντες στους οποίους δε φέρει καμία ευθύνη όπως προβλήματα στον κινητήρα, στο κιβώτιο ή ακόμα και μη βίδωμα τροχού μετά από pit stop (στη Μόντσα) και όχι από σύγκρουση.

Αυτή η σταθερή παρουσία στη δεκάδα έχει οδηγήσει στο να είναι έκτος στη βαθμολογία με 76 βαθμούς, έχοντας μπροστά του οδηγούς μόνο από τις τρεις μεγάλες ομάδες. Σίγουρα βοηθήθηκε από το γεγονός ότι Γκασλί και Άλμπον άλλαξαν θέσεις στη μέση της χρονιάς, όμως αυτό δε μειώνει σε τίποτα το κατόρθωμά του.

Οι 76 βαθμοί του αποτελούν σχεδόν τα 2/3 της συνολικής συγκομιδής που έχει η McLaren φέτος, αφού ο team mate του, Λάντο Νόρις, ισοβαθμεί στη δέκατη με τους Χούλκενμπεργκ και Πέρεθ έχοντας 35 βαθμούς, ωστόσο για τον Βρετανό είναι η πρώτη του χρονιά στη Formula 1, σε αντίθεση με τον Ισπανό που είναι η πέμπτη του.

Σίγουρα στην πετυχημένη του πορεία έχει παίξει ρόλο και η κάτι παραπάνω από εμφανής βελτίωση της McLaren, η οποία έχει δώσει την ευκαιρία στον Σάινθ να βρεθεί έξι φορές στη θέση του best of the rest, δηλαδή της καλύτερης θέσης πίσω από τους οδηγούς των Mercedes, Ferrari και R.B. Aston Martin. Το ίδιο έχει καταφέρει και ο Νόρις όμως τρεις φορές.

Προς το παρόν ο συνδυασμός Mclaren – Σάινθ δείχνει να λειτουργεί πολύ καλά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα. Σίγουρα οι Βρετανοί δεν πρωταγωνιστούν ακόμα, όπως είχαν συνηθίσει τα παλαιότερα χρόνια, όμως βρίσκονται ξεκάθαρα σε ανοδική πορεία και φαίνεται στον Σάινθ να έχουν βρει έναν οδηγό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.

Άραγε το 2020 και κυρίως το 2021 που αλλάζουν οι κανονισμοί, θα συνεχίσουν να πορεύονται μαζί και να βελτιώνονται;

Σχετικά άρθρα

Εκτός από επικεφαλής της ομάδας της Mercedes στη Formula 1, ο Τότο Βολφ αρέσκεται να ασχολείται και με το επιχειρηματικό κομμάτι του αθλήματος, καθώς του ανήκει το 30% των μετοχών της ομάδας.

Χρώμα πράσινο οραματίζεται η Seat για το μέλλον της και για το λόγο αυτό έχει εμπλουτίσει σημαντικά την περιβαλλοντική της «παλέτα».

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει ορίσει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει μέχρι το τέλος του 2020, να έχουν ρίξει τον μέσο όρο εκπομπών των αυτοκινήτων που πουλάνε σε τιμή μικρότερη ή ίση των 95 γρ./χλμ.

Άραγε πόσο κοντά ή μακριά βρίσκονται οι εταιρείες από αυτόν το στόχο;

Η ηλεκτροκίνηση «επί τάπητος»

Με 100 εκατ ευρώ και για 18 μήνες επιδοτεί  η κυβέρνηση την αγορά αυτοκινήτων νέου τύπου.  Όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, το όφελος ανά μονάδα, εάν συνδυαστεί με το οικολογικό μπόνους και τις σχετικές φοροαπαλλαγές, θα προσεγγίζει τα 10.000 ευρώ.

Παρατηρώντας μετά από 32 ολόκληρα χρόνια τη σχεδίαση του Citroen Activa σου είναι δύσκολο να πιστέψεις την ηλικία του.

Παρασκευή 5 Ιουνίου, Τεχνόπολη-Γκάζι. Ειναι η ημέρα που ο Πρωθυπουργός της Χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τα νέα μέτρα γύρω από την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο της Hyundai, ονόματι Prophecy, σας το έχουμε συστήσει, ωστόσο τώρα έχουμε στη διάθεση μας περισσότερες πληροφορίες για αυτό.

Επόμενο ήταν να ακυρωθεί και αυτός ο αγώνας τη στιγμή που ακυρώθηκαν όλες οι αγωνιστικές εκδηλώσεις για το 2020 στη Νέα Ζηλανδία .

Ο αγώνας στη Νέα Ζηλανδία φιγουράρισε στο φετινό καλεντάρι μετά από πολλά χρόνια απουσίας.

Καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει γαλανός ουρανός και λαμπερός ήλιος, ένα συνδυασμό τον οποίο απολαμβάνεις απόλυτα οδηγώντας το Mazda MX-5 με ανοιχτή την οροφή.

Θέλοντας να κάνει το ευρύ κοινό να στραφεί ακόμα περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση, η γερμανική κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε κάποιες ενέργειες οι οποίες αποτελούν κίνητρο για την αγορά ενός ηλεκτρικού μοντέλου.